Vesti iz auto-industrije
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://vesti.mojauto.rs/Istrazujemo/609 ... TDI-motore
Folksvagen - kraj za TDI motore!
24. 06. 2016. - 10:38h
Matijas Miler, šef Folksvagen grupe, koji je dobio zadatak da očisti kompaniju nakon „Dizelgejt“ afere, zatražiće kraj za TDI motore! On postavlja pitanje da li se isplati ulagati novac u razvoj dizel agregata i nemački mediji očekuju da će Milerov predlog vrlo brzo biti na dnevnom redu.
Pretpostavlja se da će VW prvo krenuti sa „povlačenjem“ TDI motora iz Severne Amerike gde će 2020. godine na snazi biti strogi propisi o emisiji štetnih gasova. Ispostavilo se da bi razvoj novih, čistijih TDI motora bio neisplativ, odnosno da bi cena modela sa dizel motorima bila podjednaka sa cenom elektiričnih automobila. Takođe, Folksvagen grupa želi da od 2025. godine bude lider na polju električne mobilnosti a plane je da se godišnje prodaje između dva i tri miliona E-automobila. Miler je dodao da je „dizeglejt afera samo ubrzala propast dizel motora kojima su dani ionako već odbrojani“.
Kraj dizel motora predvideo je i šef Volvoa Hakan Samuelson koji je insistirao da švedski proizvođač prestane sa prodajom dizel verzija u SAD. Samuelson smatra da će „dizelaše“ u potpunosti odmeniti hibridni modeli koji će za godinu-dve biti jeftiniji od automobila sa klasičnim dizel agregatima.
Folksvagen grupa bi trebalo da uskoro počne sa „brisanjem“ ponude TDI motora za neke od modela svojih 12 brendova, kao i sa ubrzanim razvojem hibirdinh verzija poput „škode superb hibrid“.
Folksvagen - kraj za TDI motore!
24. 06. 2016. - 10:38h
Matijas Miler, šef Folksvagen grupe, koji je dobio zadatak da očisti kompaniju nakon „Dizelgejt“ afere, zatražiće kraj za TDI motore! On postavlja pitanje da li se isplati ulagati novac u razvoj dizel agregata i nemački mediji očekuju da će Milerov predlog vrlo brzo biti na dnevnom redu.
Pretpostavlja se da će VW prvo krenuti sa „povlačenjem“ TDI motora iz Severne Amerike gde će 2020. godine na snazi biti strogi propisi o emisiji štetnih gasova. Ispostavilo se da bi razvoj novih, čistijih TDI motora bio neisplativ, odnosno da bi cena modela sa dizel motorima bila podjednaka sa cenom elektiričnih automobila. Takođe, Folksvagen grupa želi da od 2025. godine bude lider na polju električne mobilnosti a plane je da se godišnje prodaje između dva i tri miliona E-automobila. Miler je dodao da je „dizeglejt afera samo ubrzala propast dizel motora kojima su dani ionako već odbrojani“.
Kraj dizel motora predvideo je i šef Volvoa Hakan Samuelson koji je insistirao da švedski proizvođač prestane sa prodajom dizel verzija u SAD. Samuelson smatra da će „dizelaše“ u potpunosti odmeniti hibridni modeli koji će za godinu-dve biti jeftiniji od automobila sa klasičnim dizel agregatima.
Folksvagen grupa bi trebalo da uskoro počne sa „brisanjem“ ponude TDI motora za neke od modela svojih 12 brendova, kao i sa ubrzanim razvojem hibirdinh verzija poput „škode superb hibrid“.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dizele će da uništi NOx a benzince CO2. Sad je već izvesno da su električni automobili i hibridi budućnost.
- shandu90
- Postovi: 13372
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A ja taman mislio da pazarim passata [FACE SCREAMING IN FEAR]
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
neka mi neko pametniji objasni kako se dobija elektricna energija za punjenje elektricnih vozila, od vetra sunca i vode, da mozda do plafon 20%, ostalo ugalj, nafta, gas, i atomske centrale, bas cisto po prirodu nema sta ?

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Manji su gubici.
Dobro za TDI što umire, dugo se i koprcao...
Dobro za TDI što umire, dugo se i koprcao...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Vozio bih hibrida bez dileme. Novog Priusa po gradu npr 
TT

TT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ima i lepših hibrida od...




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Jazz Hibrid npr
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Prius je najnovija generacija, baš me briga što je ružan. Ko još kupuje Toyotu zbog dizajna?
Iznutra je odličan, mesta koliko hoćeš, lako se vozi, taman za stani-kreni gradske uslove.
Iznutra je odličan, mesta koliko hoćeš, lako se vozi, taman za stani-kreni gradske uslove.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
level lepote fiat multipla.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ili Auris ako baš hoće istu značku.
Budućnost su plug in hibridi ali tu je obavezna garaža koju nema svako.
Raspitivao sam se za X5 40e i osim što je skuplji od 40d, potrebno je uzeti i punjač koji košta 2000. Super je to dok si blizu kuće pa možeš stalno da dopunjavaš baterije ali na putu si osuđen da 2.5 tone pokrećeš samo 2.0 motorom koji tad troši 15l a ne ide nikako.
Budućnost su plug in hibridi ali tu je obavezna garaža koju nema svako.
Raspitivao sam se za X5 40e i osim što je skuplji od 40d, potrebno je uzeti i punjač koji košta 2000. Super je to dok si blizu kuće pa možeš stalno da dopunjavaš baterije ali na putu si osuđen da 2.5 tone pokrećeš samo 2.0 motorom koji tad troši 15l a ne ide nikako.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Toyota baš kaže suprotno, kako plug-in nema budućnost.
Inače, u Aurisu je prethodna generacija tehnologije, ne znam detalje. Auris se loše vozi, pretežak je, vuče preko nosa itd.
Ima i RAV4 hybrid, ali je tamo 2.5l benzinac.
Inače, u Aurisu je prethodna generacija tehnologije, ne znam detalje. Auris se loše vozi, pretežak je, vuče preko nosa itd.
Ima i RAV4 hybrid, ali je tamo 2.5l benzinac.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kolko se ja razumem u stvari, ova vest je za nas ovde odlicna, raj za nase ljude (ljubitelje vagena i pogotovo TDI-a) te ultra moderne tehnike hibrid, struja i slicno nece kod nas dugo, ko ce to da odrzava, samo nesto na naftu i da trosi " 5 kila" 


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Banujte ga!Heinz napisao:Vozio bih hibrida bez dileme. Novog Priusa po gradu npr

Širim haos!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zanimljivo jer su oni (mislim) jedini koji nisu odustali od hibrida. U Evropi su se svi prešaltali na phev.Heinz napisao:Toyota baš kaže suprotno, kako plug-in nema budućnost.