Arogan napisao: 16 Nov 2024, 11:39
I meni je sadašnje zamenski kvačilo Luk, mislim da sam i ja pre 9-10 meseci postavio temu sličnu tvom problemu, kada polazim u rikverc u trenutku polaska, kada lamela poćne da dodiruje zamajac, u odredjenom položaju pedale kvačila čuje se hučanje/brujanje/struganje, naročito ako se kreće uz brdo. Kada krećem napred, mnogo brže otpuštam pedalu, tako da zvuka nema, odnosno pojavi se na delić sekunde ako baš hoćeš da čuješ.
Bio sam kod dva servisa, oba su utvrdioi da je lamela takva i da nemam potrebe da je menjam sve dok se kvačilo ne pokvari iz nekog drugog razoga.
Moje je trenutno na 14.000 km, odlično hvata i ne trza, pa ga ne menjam iako mi zvuk ide na živce
Vlasnik jednog renomiranig FIAT servisa mi je rekao da je lamela od tvrdog materijala.
Potraži moj post ima i nekoliko korisnih odgovora.
Našao sam tvoj post i zvuk koji si snimio potpuno je isti zvuk kada idem uzbrdo u rikverc. samo što imam i zvuk druk lezaja (cvrkutanje ili skriputanje) ponekad kada pritisnem kvacilo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 19:44
od Arogan
Da li je neko na klasika sa klimom (ili bilo kojega punta 2 sa klimom a koji fabrički ima ogoljen požarni zid) stavljao izolaciju na požarni zid
Pored izolacija haube, može jeftino da se nadje i polovna izolacija požarnog zida, ALI ME INTERESUJE DA LI JE UGRADNJA JEDNOSTAVNA ? Odnosno da li postoje prorezi od ivica izolacije do rupa na izolaciji za cevi klime, malog hladnjaja i delova klime, pa da se to ne mora da skida prilikom montiranja izolacije.
Ako mora sve da se skida, odnosno da se ogoli poźarni zid, ugradnha je neisplativa.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 20:41
od zdushan
A da napraviš sam proreze ako ih nema?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 20:50
od Dare4x4
Rasečeš gde treba i posle zalepiš alu trakom
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 20:56
od Arogan
To ne, jer tamo gde bi isekao skalperom (od ivice do fabričke rupe za cevi) bilo bi ogoljena izolaciona masa pa bi se krunila i ispadala. Ako je fabrički isečena, onda je to sigurno ojačano, kao što su ojačani fabrički otvori za cevi.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 21:15
od Bax
Bolje ugradi vufer, bas je puno bolja muzika, a manje ces cuti i motor
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 23:25
od Arogan
Re: Bax
Jao, ne izazivaj starog audofila.
Pažljivo sam čito postove oko ugradnje vufera koji je pisao Saša. Odustao sam jedino zbog toga, što nije pravi sistem 2.1 nego se signal za Woofer "krade" od jednog od zvučnika, dakle samo jednog a ne od oba. Moj prvi i trenutni radio MP3 Pioneer ima izlaz 2.0, dakle,, nema posebno za Soobwofer, a da se vraćam na fabrički stari Blaupunkt - neću.
Naravno, zbog šuma u kolima ne oseti se da li je Woofer vezan samo na jedan kanal ili na oba, ali nije mi to to, baš sam picajzla ...
Pokušao sam da nabavim i našao sam zadnje zvučnike 13" (sa najbolje opreme - Švajcarac ili Austrujanac), hteo sam da kupim i zadnje plastične police za zvučnike jer moje imaju otvore za 10", cena bila povoljna, ali naravno ne može - u to vreme nije bilo isto kačenje petog pojasa kao što je na klasiku, zapravo leva polica uopšte nije imala otvor za peti pojas pa sam odustao jer bih morao da je režem. Šteta, 13" inča ima duplo veći magnet i sigurno se bolje čuju, a vešanje im je bilo kao novo.
Ako mi dođe pod ruku MP3 radio sa sistemom 2.1 (bilo da je izlaz za Subwoofer realizovan preko Eurodžeka bilo da je posebni konektor, kupio bih originalnu kutiju za gepek sa Subwoferoom ali bi isključio svu elektroniku u njoj, a sam zvučnik bi bio pasivan, signal bi dobijao sa radija, naravno sproveo bih odgorajaći dvožilni licnasti kabl od radija dozvučnika.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 19 Nov 2024, 23:50
od Bax
Mislim da gresis, povezuju se i levi i desni zadnji zvucnik sa vuferom, tacno se secam da je taj vufer neki dualni, tj da ima dve spulne na njemu....
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 06:36
od nidza
Uglavnom oba signala uzima vufer i ima svoje pojačalo. Ja nisam video drugačije sem kad idu na namensko pojačalo, onda već imaju svoju sečenu frekvenciju na izlazu.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 06:57
od Arogan
Jeste, u pravu ste, sad sam se setio da Woofer ima dupli namotaj u magnetu, nema veze sa sistemom 2.1 koje sam video ood nekih drugih kola (gde je woofer bio pasivan, na 8 oma, standardni stereo zvučnici za kola su 4 oma).
Vrv sam čitao Sašino uputstno do momenta kada je stigao sa uzme signal sa zadnjeg levog zvučnika i pošto mi se to nije svidelo nisam nastavio sa čitam dalje…
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 08:39
od Saša
Sa oba zvučnika se uzima signal. Taj woofer je jedno od najboljih unapređenja koja se mogu uraditi kod Punta (uz bolju instrument tablu).
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 09:39
od Bax
Mozda su dobra i sedista of Alfe kao upgrade, nisam ih probao nikad, ali to ovde slabo ko da je uradio.
Ovo moje od Peugeota 508 je pun pogodak.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 13:15
od Bax
Budi lepe uspomene, mirise ko Gezin enterijer.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 13:18
od Saša
Bax napisao: 20 Nov 2024, 09:39
Mozda su dobra i sedista of Alfe kao upgrade, nisam ih probao nikad, ali to ovde slabo ko da je uradio.
Ovo moje od Peugeota 508 je pun pogodak.
Mislim da se onda dosta smanji prostor za putnike pozadi, pa ne znam koliko je to dobro. Ako se u autu pretežno vozi samo jedno ili dvoje - onda o.k.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 20 Nov 2024, 13:43
od Saša
Evo spiska mojih unapređenja, modifikacija i dodatne opreme kod Puntića (možda nekom da ideju šta može da uradi i kod svog auta):
1. Fabrički radio (mp3)
2. Nova instrument tabla sa većim displejem i boljim bord kompom
3. Subwoofer u gepeku
4. Maglenke
5. Izolacija haube
6. Utičnica 12V pozadi sa živom strujom
7. Rukohvati pozadi
8. Nova zadnja sedišta sa 3 naslona za glavu + treći/srednji pojas
9. Fabričke patosnice
10. Fabričko svetlo u gepeku
11. Fabrički Meta System alarm (sa njim dobijeno daljinsko zaključavanje)
12. Lavlja kandža
13. Uklonjene brave iz vozačevih i suvozačevih vrata
14. Becker navigacija za njega
15. LED sijalice u unutrašnjosti (plafonjera) i za rikverc svetlo
16. Rezervni točak sa alatom (nisam ga dobio originalno)
17. PP aparat S2
18. Još jedan set čeličnih felni sa zimskim gumama
19. Automatsko podizanje gore/dole vozačevog stakla prozora
20. Zadnji parking senzori
Nije još ugrađeno a nabavljeno:
- GPS praćenje
- uređaj koji omogućava 3 blinka migavaca na kratko potezanje ručice