http://www.magazin-tabloid.com/casopis/ ... =212&cl=26
Zašto je Srbija tu gde jeste?!
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Evo jos malo o "agenciji za bezbednost" i stoletu nosorogu!
http://www.magazin-tabloid.com/casopis/ ... =212&cl=26
http://www.magazin-tabloid.com/casopis/ ... =212&cl=26
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Bar da su delili jelkice pri registraciji pa da razumemo.
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Agencija za rasipanje novca: Potrošili za direktorov „audi“ više nego za projekte
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/342984 ... a-projekte
U jeku ekonomske krize, Agencija za bezbednost saobraćaja kupila je luksuzni “audi A6” sa kompletnom opremom, namenjen za službene vožnje direktora Stojadina Jovanovića, koji je plaćen 5,4 miliona dinara. Računi svedoče i o luskuznoj kupovini nameštaja agencije.
Agencija je, takođe, u službene svrhe kupila i dva džipa koja su plaćena 5,3 miliona dinara. To znači da je agencija za komforan direktorski automobil potrošila više nego za projekte bezbednosti saobraćaja za celu 2011. (3,3 miliona dinara).
U finansijskom izveštaju “Osnovna sredstva”, Agencija za bezbednost saobraćaja navela je kupovinu automobila “audi A6” sa luksuznim paketom, službeno vozilo direktora Agencije za bezbednost saobraćaja, koje je plaćeno 5.486.541 dinar, dva džipa “suzuki grand vitara” 5.328.600 dinara i još šest automobila “suzuki” 8.346.000 dinara.
Devet automobila agencija je platila čak 19 miliona dinara, a ako se na to doda i potrošnja goriva od 2,5 miliona, ne može se reći da se u ovoj instituciji Vlade Srbije na nečemu štedelo.
Luksuz: Direktor Stojadin Jovanović

Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, jedan je od inicijatora za smenu direktora agencije Stojadina Jovanovića, a kao razloge navodi protraćena sredstva za 2011. i konstantno povećan broj poginulih u saobraćaju.
- Ako uporedimo broj poginulih i finansijski izveštaj, zaključujemo da se Agencija prošle godine bavila kupovinom skupocenih automobila i nameštaja. Poslom zbog kog je osnovana, možemo reći da se uopšte nije bavila, jer je iz budžeta na projekte za bezbednost saobraćaja potrošila samo tri odsto od celokupnog budžeta koji je iznosio 2,2 miliona evra. Znači, agencija postoji da bi ispunila konfor svojim zaposlenima - kaže za “Blic” Damir Okanović.
Stojadin Jovanović, direktor Agencije za saobraćaj, naveo je u saopštenju da je u državni budžet vratio 90 miliona dinara i da se tu “jasno pokazuje da nije nenamenski trošio novac”. Međutim, inicijatori za njegovu smenu kažu drugačije.
- Ako vam neko dodeli novac koji treba da potrošite da biste unapredili bezbednost saobraćaja, a vi ne uspete da pokrenete projekte, onda niste uštedeli novac, već niste bili sposobni da ga iskoristite. Na taj iznos, takođe, koji je vraćen u budžet, obračunat je porez na dobitak i to je plaćeno novcem građana Srbije - obrazlaže optužbe Okanović.
SKUPOCENE NABAVKE
Automobili
“Audi A6” sa luksuznim paketom - 5.486.541 dinar
“Suzuki grand vitara” - 2.664.300 dinara (dva komada)
“Suzuki CX4” - 1.391.000 dinara (šest komada)
Nameštaj
Kožna garnitura, trosed i dve fotelje - 181.092 dinara
Stolica - 11.422 dinara (30 komada)
Fotelje - od 7.552 do 11.441 dinar (56 komada)
Bežični mikrofon set od šest komada - 108.088 dinara
Kožna fotelja - 20.709 dinara (tri komada)
Pokretna kaseta (dodatak stolu) - 36.192 dinara
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/342984 ... a-projekte
U jeku ekonomske krize, Agencija za bezbednost saobraćaja kupila je luksuzni “audi A6” sa kompletnom opremom, namenjen za službene vožnje direktora Stojadina Jovanovića, koji je plaćen 5,4 miliona dinara. Računi svedoče i o luskuznoj kupovini nameštaja agencije.
Agencija je, takođe, u službene svrhe kupila i dva džipa koja su plaćena 5,3 miliona dinara. To znači da je agencija za komforan direktorski automobil potrošila više nego za projekte bezbednosti saobraćaja za celu 2011. (3,3 miliona dinara).
U finansijskom izveštaju “Osnovna sredstva”, Agencija za bezbednost saobraćaja navela je kupovinu automobila “audi A6” sa luksuznim paketom, službeno vozilo direktora Agencije za bezbednost saobraćaja, koje je plaćeno 5.486.541 dinar, dva džipa “suzuki grand vitara” 5.328.600 dinara i još šest automobila “suzuki” 8.346.000 dinara.
Devet automobila agencija je platila čak 19 miliona dinara, a ako se na to doda i potrošnja goriva od 2,5 miliona, ne može se reći da se u ovoj instituciji Vlade Srbije na nečemu štedelo.
Luksuz: Direktor Stojadin Jovanović

Damir Okanović, direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja, jedan je od inicijatora za smenu direktora agencije Stojadina Jovanovića, a kao razloge navodi protraćena sredstva za 2011. i konstantno povećan broj poginulih u saobraćaju.
- Ako uporedimo broj poginulih i finansijski izveštaj, zaključujemo da se Agencija prošle godine bavila kupovinom skupocenih automobila i nameštaja. Poslom zbog kog je osnovana, možemo reći da se uopšte nije bavila, jer je iz budžeta na projekte za bezbednost saobraćaja potrošila samo tri odsto od celokupnog budžeta koji je iznosio 2,2 miliona evra. Znači, agencija postoji da bi ispunila konfor svojim zaposlenima - kaže za “Blic” Damir Okanović.
Stojadin Jovanović, direktor Agencije za saobraćaj, naveo je u saopštenju da je u državni budžet vratio 90 miliona dinara i da se tu “jasno pokazuje da nije nenamenski trošio novac”. Međutim, inicijatori za njegovu smenu kažu drugačije.
- Ako vam neko dodeli novac koji treba da potrošite da biste unapredili bezbednost saobraćaja, a vi ne uspete da pokrenete projekte, onda niste uštedeli novac, već niste bili sposobni da ga iskoristite. Na taj iznos, takođe, koji je vraćen u budžet, obračunat je porez na dobitak i to je plaćeno novcem građana Srbije - obrazlaže optužbe Okanović.
SKUPOCENE NABAVKE
Automobili
“Audi A6” sa luksuznim paketom - 5.486.541 dinar
“Suzuki grand vitara” - 2.664.300 dinara (dva komada)
“Suzuki CX4” - 1.391.000 dinara (šest komada)
Nameštaj
Kožna garnitura, trosed i dve fotelje - 181.092 dinara
Stolica - 11.422 dinara (30 komada)
Fotelje - od 7.552 do 11.441 dinar (56 komada)
Bežični mikrofon set od šest komada - 108.088 dinara
Kožna fotelja - 20.709 dinara (tri komada)
Pokretna kaseta (dodatak stolu) - 36.192 dinara
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ja samo prenosim. Nisam kriv što su novinari Blica daleko od realnosti 
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...

- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Kakav idiotluk ... ovaj primer je fantastičan pokazatelj-odgovor na naslov teme!
Koji smo mi ološ od naroda, kad nas najgore secikese i lopovi predvode (ne računam tu ubice i sl. još gore tipove) a mi to sve gledamo i ćutimo tj. decenijama ništa ne možemo da uradimo (tu pljujem maksimalno po našoj "inteligenciji" koja bi trebala da predvodi "bunt naroda" protiv tiranije lopova i nesposobnjakovića).
Koji smo mi ološ od naroda, kad nas najgore secikese i lopovi predvode (ne računam tu ubice i sl. još gore tipove) a mi to sve gledamo i ćutimo tj. decenijama ništa ne možemo da uradimo (tu pljujem maksimalno po našoj "inteligenciji" koja bi trebala da predvodi "bunt naroda" protiv tiranije lopova i nesposobnjakovića).
- Saša
- Postovi: 14454
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
I to je tek samo zagrebana površina... Verovatno se zamerio nekom. Šta se tek radi po ostalim agencijama, državnim firmama i raznim službama... Katastrofa... 
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ja ne znam sta nije u redu.
Da li su oni agencija za BEZBEDNOST saobracaja?
Posto jesu, to znaci da treba da rade na povecanju bezbednosti a oni kao i svako ko savesno radi svoj posao krecu od sebe i daju primer drugima.
Dakle uradili su ono sto im profesija nalaze, kupili su izuzetno BEZBEDAN auto. Na ovaj nacini su i ostalima dali primer i pokazali kako direktno mozete pozitivno uticati na povecanje bezbednosti, kupovinom ovako savremeno auta, sa svim mogucim bezbednosnim sistemima...

Da li su oni agencija za BEZBEDNOST saobracaja?
Posto jesu, to znaci da treba da rade na povecanju bezbednosti a oni kao i svako ko savesno radi svoj posao krecu od sebe i daju primer drugima.
Dakle uradili su ono sto im profesija nalaze, kupili su izuzetno BEZBEDAN auto. Na ovaj nacini su i ostalima dali primer i pokazali kako direktno mozete pozitivno uticati na povecanje bezbednosti, kupovinom ovako savremeno auta, sa svim mogucim bezbednosnim sistemima...
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
maxer napisao:Koji smo mi ološ od naroda, kad nas najgore secikese i lopovi predvode
Nadam se da ce uskoro zagrebati po "najboljoj i najuspesnijoj opstini u Srbiji"Saša napisao:I to je tek samo zagrebana površina... Šta se tek radi po ostalim agencijama, državnim firmama i raznim službama... Katastrofa...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24904
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
A ja se nadam da ce zagrebati sve odjednom, ali od toga nema nista. Vrana vrani oci ne vadi. 

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Е мој друже, не дај Боже да ти се обистине жеље, јер веруј ми, неће твом граду донети ништа добро...aleksa napisao:Nadam se da ce uskoro zagrebati po "najboljoj i najuspesnijoj opstini u Srbiji",tj. Indjiji!
Сети се како је прошао Зрењанин када су склонили Кнежевића. Био је град са најбољом перспективом у Србији, завршио на маргинама...
Овде то "гребање" служи само за уклањање политичких противника, нема праве воље за променама.
Покојни премијер је био од оних који су истински започели промене, почев од свести грађана па на даље...али дозволили смо да нам најбољег убију најгори...и сад смо у блату, да не кажем г******...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24904
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Obratite samo paznju na politiku. Bez pominjanja imena ako nije apsolutno neophodno. Hvala na razumevanju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Ма не желим о политици уопште, говорио сам о принципу.
Не интересује ме нико, у поређењу са оним кога нема, сви су они тако смешни...
Не интересује ме нико, у поређењу са оним кога нема, сви су они тако смешни...
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Kako bre nece!!!??? :trljamoci:Филиповић napisao:Е мој друже, не дај Боже да ти се обистине жеље, јер веруј ми, неће твом граду донети ништа добро...aleksa napisao:Nadam se da ce uskoro zagrebati po "najboljoj i najuspesnijoj opstini u Srbiji",tj. Indjiji!
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Па навео сам ти један пример.
Навешћу ти још два - Свилајнац и Трстеник.
А ти се сети ко је тамо ведрио и облачио...
Тада су имали неки живот, сада тамо нема ничега.
Навешћу ти још два - Свилајнац и Трстеник.
А ти се сети ко је тамо ведрио и облачио...
Тада су имали неки живот, сада тамо нема ничега.