Stranica 26 od 261
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 03 Dec 2013, 12:58
od samo polako
Jesu, ali mogu da se dese na bilo kom drugom modelu.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 03 Dec 2013, 13:12
od mirko alvirko
Vozio sam 10 min najmanje sa lampom i volan je bio za nijansu tezi...cenim 99% da je "struja" .Evo sad se vise ne pali.
Servo Verovatno nece da ode iz prve u toku voznje ..tesko zamisliti da oteza kao kad je recimo ugasen to bi bilo pogubno 100% tad je sigurno 5 puta tezi nego na traktoru ..
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 03 Dec 2013, 13:15
od Saša
Nije toliko, kada se auto kreće dosta ga je lakše okretati.
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 03 Dec 2013, 20:49
od milosdoktorabs
na puntu classic je sve projektovano da traje tacno 4 god,to je slucaj kola mog caleta.Auto nema ni 30000 km,2009 god,u maju crkli prednji a juce zadnji amortizeri.Ponavljam da cale vozi normalno i pazljivo,jbg star covek
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 03 Dec 2013, 20:50
od Bax
Ona moja stara dresina i dalje ima fabricke amortizere, uzet u septembru 2006.
Danas je poseo nesto da mu zvecka volan, onako kao kljucevi, prestalo kad se malo zagrejao.
Secam se da je isto bilo i prosle zime, u par navrata.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 03 Dec 2013, 20:51
od nuk
milosdoktorabs napisao:na puntu classic je sve projektovano da traje tacno 4 god,to je slucaj kola mog caleta.Auto nema ni 30000 km,2009 god,u maju crkli prednji a juce zadnji amortizeri.Ponavljam da cale vozi normalno i pazljivo,jbg star covek
Moze da vozi kako hoce kada su nam putevi kakvi jesu a Punto takav kakav jeste. Te price projektovan u minut ostavi da penzioneri imaju o cemu da razglabaju
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 04 Dec 2013, 10:20
od snork
Tačno, ne bi trebalo tako uopštavati stvari... Moj je 2007, prešao oko 40000 i jedini "kvar" je bio što je sad skoro otpao zadnji lonac na poznatom mestu (spoju dve cevi), pa je zavaren. Inače je lonac u dobrom stanju, samo taj spoj korodira. Čak je i akumulator fabrički (ona Varta od 40 Ah koju je i Bax imao u svojoj Z10). Kad su baš velike hladnoće, obori dosta napon prilikom paljenja (resetuje se sat), ali uvek upali. Inače mi se to sa resetovanjem sata dešavalo zimi i na Corsi, isto sa aku. od 40 Ah.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 05 Dec 2013, 18:58
od mirko alvirko
Ta serija Italijanska i ona posle nje sve do proizvodjne 2009 je za bar 30% bolja od ovoga sto mi vozimo .
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 05 Dec 2013, 19:10
od joni
To je sto posto tacno.Ta prica je i ranije postojala kad je uno bio u pitanju.Italijanski FAJER 45 ne prevazicen motor jedino komutator je bio problem naravno i limarija nije bila zlatna, ali kad su naseg prroizvodili ni blizu nije bio po kvalitetu.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 05 Dec 2013, 21:30
od Bax
Ovaj moj prvi i dalje taljiga, kao da je juce isteran iz fabrike...
Nije to mnogo preslo ali opet, opravdao je svaki evric.
Jedino ne mogu da mu oprostim sto motor przi ulje, ali eto, ipak ide kao prvog dana...
A ta Varta he umirala ko Djekna 5 godina je jedva palila...
Sent from my ZTE-SKATE
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 05 Dec 2013, 21:44
od joni
mora ulje da sagoreva samo sto neki motor manje a neki vise.Meni je od starta trosio isto koliko i danas.Pred zamenu na 9.000km dolijem 150-200grama selenije U20.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 06 Dec 2013, 01:01
od Bax
Ja sam dolivao litar u tom opsegu, a umeo je da potrosi 400 grama/1000km, kad se malo zesce vozi, nekad i manje...
Recimo da je stabilno przio 1,5 litar na 10.000km.
Tu racunam dosuti litar, i ono sto se inicijalno spustilo sa opsega od MIN-MAX...
Znaci taj 1,5 - 2l spali na 10.000km
Jedino sto se nikad nije zakasljao, ko ne gleda ulje, brzo bi upropastio raj motor...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 06 Dec 2013, 06:56
od Markoni
Ja na sluzbenoj ni jednom nisam dosuo ulje izmedju zamena. Svuce maksimalno do pola podeoka min/max u intervalu zamene (10.000 km) Svaki put na autoputu je na 140+.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 06 Dec 2013, 09:44
od starac vujadin
Ja sam dolivao oko 1-2 deci na 10000km, a i nisam morao, nego volim da mi je ulje na max.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 06 Dec 2013, 10:20
od samo polako
Što bi rekao jedan majstor kog poznajem, ulje na maksimumu je kao zapušen nos kod atletičara.
Društvo treba mi savet.
Očešao me neko po vratima na parkingu, imam kasko pa gde i kod koga da vozim?
Ostao mi beli trag po dužini, lim nije ulubljen.
Ostatak farbe sam skinuo sa nekom polir pastom ali ono belo što je ostalo ispod zahteva farbanje i lakiranje.
Pa ako imate neku proverenu info javite, može i na pp ako je javno reklamiranje zabranjeno!