Ševrolet problemčići
-
- Site Admin
- Postovi: 1910
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Ševrolet problemčići
Ono sa plinskom diznom rešeno?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Re: Ševrolet problemčići
Pa, reseno je, za sad, kontrolisem to svaki cas, nema vise isticanja plina na tom konektoru, ako je super lepak u velikoj kolicini jak dovoljno, to je uradjeno vrhunski.
Citao sam da su ljudi tamo resavali, a ja sam imao idealnu pukotinu da je ljudski zalijem...
Veceras ce malo da padne test voznja pa cu da vidim, sad moram oprezno, jer ako imam pritisak, vise nema krs creva koja ce puci...
Citao sam da su ljudi tamo resavali, a ja sam imao idealnu pukotinu da je ljudski zalijem...
Veceras ce malo da padne test voznja pa cu da vidim, sad moram oprezno, jer ako imam pritisak, vise nema krs creva koja ce puci...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Evo posle jedno 40km, maltretiranja masine, deluje da napokon sve dobro radi.
Ne naduvava creva, nista ne curi, ne menja nivo antifriza, temperatura stabilna....
Nivo ulja na MAX.
Ostaje mi za sutra da jos malo odmaknem nekako crevo, ili termicki izolujem od sine, gde su plinske dizne.
Ta sina se ugreje od motora, i treba malo da se dislocira, ili cu da je isturpijam, bar pola cm da bude odmaknuta od gume...
Izgleda da je to, to...
Ostaje mi jos da ocistim kontakte, od parking senzora, koji pola dana rade pola ne
I da se plin otera kod tipa, koji ima mapu za automatika, koja bi trebala da unormali potrosnju goriva.
------------------------------------
Do sada sam potrosio:
-TNG crevo, selne 500 din
-debelo GM crevo 1800 din
-2l antivriza 1200 din
-ulje, filteri 4500 din
-park senzor 25 evra
-test CO2 1600 din
Ukupno: 12400 din
Sredjeno:
- 3 creva za vodu, koja su bila porozna
- venil na cepu prelivne posude
- konektor na kompresoru
- konektor na ventilu serva
- Chevi prednji znak
- desna kvakica na bravi
- desna brava
- levi zmigavac diode
- levi zmigavac lamipice
- BRC plinska dizna
Lagano se misija primice kraju, bar se nadam
Ne naduvava creva, nista ne curi, ne menja nivo antifriza, temperatura stabilna....
Nivo ulja na MAX.
Ostaje mi za sutra da jos malo odmaknem nekako crevo, ili termicki izolujem od sine, gde su plinske dizne.
Ta sina se ugreje od motora, i treba malo da se dislocira, ili cu da je isturpijam, bar pola cm da bude odmaknuta od gume...
Izgleda da je to, to...
Ostaje mi jos da ocistim kontakte, od parking senzora, koji pola dana rade pola ne

I da se plin otera kod tipa, koji ima mapu za automatika, koja bi trebala da unormali potrosnju goriva.
------------------------------------
Do sada sam potrosio:
-TNG crevo, selne 500 din
-debelo GM crevo 1800 din
-2l antivriza 1200 din
-ulje, filteri 4500 din
-park senzor 25 evra
-test CO2 1600 din
Ukupno: 12400 din
Sredjeno:
- 3 creva za vodu, koja su bila porozna
- venil na cepu prelivne posude
- konektor na kompresoru
- konektor na ventilu serva
- Chevi prednji znak
- desna kvakica na bravi
- desna brava
- levi zmigavac diode
- levi zmigavac lamipice
- BRC plinska dizna
Lagano se misija primice kraju, bar se nadam

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Ševrolet problemčići
Jos samo da ga neko kupi.
Mnogo lep osecaj kad sam resis probleme.

Mnogo lep osecaj kad sam resis probleme.
Re: Ševrolet problemčići
Ovde nije ni bilo druge opcije, imao sam odresene ruke, i minimalna novcana sredstva.
Vozim ga ja dalje, ako ga niko ne uzme, uzecu ga mozda ja sebi.
Meni je auto extra, jedino sto meni bas i ne treba auto...
Da se sastavi jos koja 1000ka, da sve to legne na rudu, i moci ce to slatko da se vozi, ko ga uzme...
PS. rekao mi je burazer da mu je uvek zakucavala radilica, sta ide u prilog teoriji, da on naoprosto nije pratio stanje ulja u motoru...
Verovatno je svaki put obrnuo lezajeve.
Izgleda da nije TNG skucavao motor, kaze da su ventili uvek bili dobri.
Vozim ga ja dalje, ako ga niko ne uzme, uzecu ga mozda ja sebi.
Meni je auto extra, jedino sto meni bas i ne treba auto...
Da se sastavi jos koja 1000ka, da sve to legne na rudu, i moci ce to slatko da se vozi, ko ga uzme...
PS. rekao mi je burazer da mu je uvek zakucavala radilica, sta ide u prilog teoriji, da on naoprosto nije pratio stanje ulja u motoru...
Verovatno je svaki put obrnuo lezajeve.
Izgleda da nije TNG skucavao motor, kaze da su ventili uvek bili dobri.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Prodaješ Punta ili stoji kao taxi ako Chevi stane?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
U tom slučaju, da te služi bolje nego Punto. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Bax, posto je radni sat kod tebe ? 

Re: Ševrolet problemčići
Ono sto mi nije profesija, po pravilu, radim za dzabaka. 

Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Ševrolet problemčići
Bravo, baš mi je drago što je se sve unormaljuje 

Re: Ševrolet problemčići
Danas sve OK, hladjenje sljaka u najboljem redu. Nema ni najmanjeg curenja, sistem drzi pritisak.
Pomerio sam onaj reil za plin, tako sto sam iskrivio te sine, i sad je odmaknuto pola cm, od gornjeg creva hladnjaka(da bi se izbegao scenario, da vreo metal uleti u gumu i tako je ukrti, i pocepa...).
Tek od srede, se auto vozi kod plinadzije, da mu se stavi mapa prilagodjena automatiku, kazu da drasticno obori potrosnju(sto i nije nemoguce, obzirom da trosim i preko 20 litara plina, kad se zgazi...)
Pomerio sam onaj reil za plin, tako sto sam iskrivio te sine, i sad je odmaknuto pola cm, od gornjeg creva hladnjaka(da bi se izbegao scenario, da vreo metal uleti u gumu i tako je ukrti, i pocepa...).
Tek od srede, se auto vozi kod plinadzije, da mu se stavi mapa prilagodjena automatiku, kazu da drasticno obori potrosnju(sto i nije nemoguce, obzirom da trosim i preko 20 litara plina, kad se zgazi...)
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13565
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Ševrolet problemčići
Vidi da složi i to crevo što udara ako nisi definitivno rešio.
Re: Ševrolet problemčići
Ili obloži crevo folijom. Od čokolade. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Ševrolet problemčići
Ma jok, to crevo je gotova prica, pola cm je dovoljno da ta sipkica ne rilja crevo.
Nije tu toliko problem sto je sipkica vruca, nema ona preko 100 stepeni, vec to sto crevce kako motor dise, i ono se pomera sa njim, pa se tare o tu sipkicu...
Nije tu toliko problem sto je sipkica vruca, nema ona preko 100 stepeni, vec to sto crevce kako motor dise, i ono se pomera sa njim, pa se tare o tu sipkicu...
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.