Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Jeste, preuzima još deonica.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Reno je već imao deo Lade, sad su povećali udeo.
- shandu90
- Postovi: 13371
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Unutrasnjost mnogo lici na MulsaneGeza napisao:Bentley Flying Spur W12 S: 626 KS
Sent from my LG-H440n
- speedy stikis
- Postovi: 2120
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ako želite, Bugatti Chiron može i 458 km/h - samo treba da

Bugatti je iz bezbednosnih razloga fabrički ograničio maksimalnu brzinu svog novog modela Chiron na "samo" 420 km/h, ali to ne znači da vlasnici ovog hiperautomobila ne mogu da voze i brže, ako to požele.
Automobil sa motorom snage 1.500 ks svakako je u stanju da razvije i veću brzinu od deklarisanih 420 na sat. Međutim, kao i kod njegovog prethodnika, Veyrona, kod koga je limit postavljen na 415 km/h, maksimalna brzina ograničena je elektronski zbog opasnosti od pucanja guma.
Ipak, Bugatti je ostavio mogućnost da vlasnicima po želji "otključa" opciju maksimalne brzine, i u tom slučaju Chiron može da razvije čak 458 km/h, otkrio je u razgovoru za Autoblog glavni inženjer ovog proizvođača automobila, Willi Netuschil.
Naravno, postavlja se pitanje kome je to zaista potrebno i gde je uopšte moguće testirati ovako velike brzine.
"Morate da imate na umu koliki je zaustavni put potreban nakon postizanja tolike brzine. Volkswagenova test staza pored Volfsburga ima specijalno dizajnirani pravaca za ekstremno velike brzine, a u Nemačkoj postoji i jedna vojna baza koja nam dozvoljava da koristimo njihovu poletno-sletnu pistu", objašnjava Netuschil.
Sada, kad je Bugatti najzad otkrio podatak o maksimalnoj brzini Chirona, vidimo da je ona zaista približna brojci koja se uoči premijere ovog modela navodila u pojedinim medijim. Tada se spekulisalo da je automobil u stanju da razvije 470, pa čak i do 500 km/h.

Bugatti je iz bezbednosnih razloga fabrički ograničio maksimalnu brzinu svog novog modela Chiron na "samo" 420 km/h, ali to ne znači da vlasnici ovog hiperautomobila ne mogu da voze i brže, ako to požele.
Automobil sa motorom snage 1.500 ks svakako je u stanju da razvije i veću brzinu od deklarisanih 420 na sat. Međutim, kao i kod njegovog prethodnika, Veyrona, kod koga je limit postavljen na 415 km/h, maksimalna brzina ograničena je elektronski zbog opasnosti od pucanja guma.
Ipak, Bugatti je ostavio mogućnost da vlasnicima po želji "otključa" opciju maksimalne brzine, i u tom slučaju Chiron može da razvije čak 458 km/h, otkrio je u razgovoru za Autoblog glavni inženjer ovog proizvođača automobila, Willi Netuschil.
Naravno, postavlja se pitanje kome je to zaista potrebno i gde je uopšte moguće testirati ovako velike brzine.
"Morate da imate na umu koliki je zaustavni put potreban nakon postizanja tolike brzine. Volkswagenova test staza pored Volfsburga ima specijalno dizajnirani pravaca za ekstremno velike brzine, a u Nemačkoj postoji i jedna vojna baza koja nam dozvoljava da koristimo njihovu poletno-sletnu pistu", objašnjava Netuschil.
Sada, kad je Bugatti najzad otkrio podatak o maksimalnoj brzini Chirona, vidimo da je ona zaista približna brojci koja se uoči premijere ovog modela navodila u pojedinim medijim. Tada se spekulisalo da je automobil u stanju da razvije 470, pa čak i do 500 km/h.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Fiat uskoro ubacuje u ponudu nove motore sa 3 i 4 cilindra, koji dolaze na mesto starih od 1.2 i 1.4 l.
FireFly 1.0 3 cyl 72 HP & 1.3 4 cyl 101 HP - 1.2 69 HP & 1.4 95 HP. Motori će u prvoj fazi biti ponuđeni na brazilskom tržištu, dok će evropski modeli nove motore dočekati početkom sledeće godine.


FireFly 1.0 3 cyl 72 HP & 1.3 4 cyl 101 HP - 1.2 69 HP & 1.4 95 HP. Motori će u prvoj fazi biti ponuđeni na brazilskom tržištu, dok će evropski modeli nove motore dočekati početkom sledeće godine.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7786
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://vesti.mojauto.rs/Sajmovi/610146/ ... automobilaDa li je odzvonilo velikim Salonima automobila?
Da li vam se svideo novi "volvo V90 kros kantri"? Ako jeste, nemojte da krećete za Pariz, jer je švedski proizvođač odustao od učešća na salonu u "gradu svetlosti" koji se za posetioce otvara 1. i traje sve do 16. oktobra!
Pored brenda Volvo, u Parizu neće biti ni automobila sa znakom Forda, Rols Rojsa, Aston Martina i, najverovatnije, Lamborginija. Svi navedeni proizvodjači smatraju da je vreme velikih salona automobila prošlo i da postoje bolji i jeftiniji načini da se privuku kupci. Ford je, recimo, organizovao test vožnje širom Francuske, dok će Rols Rojs u ekskluzivnom letovalištu na Sardiniji okupiti blogere i vlasnike Instagrama sa više miliona pratilaca koji će, svako na svoj način, predstaviti automobile potencijalnim kupcima.
Zahvaljujući Internetu, obični smrtnici neće više biti u prilici da uživo na jednom mestu vide luksuzne i superautomobile budućnosti
U Aston Martinu smatraju da su saloni bacanje novca jer među posetiocima nema pravih kupaca pošto oni ne žele da se laktaju za par sekundi ispred automobila. Na primer, Audi je za svoj štand na Salonu automobila u Frankfurtu 2011. godine izdvojio deset miliona evra - tad je kriza uveliko počela i mere štednje su već bile na snazi…
Trend otkazivanja će se nastaviti u narednom periodu i pored činjenice da je Pariz pre dve godine privukao rekordnih 1,25 miliona posetilaca, dok su Frankfurt i Detroit, takodje u usponu. Čelnici vodećih brendova smatraju da će Internet pregaziti izložbe automobila i da je vreme da se razmišlja o novoj taktici.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Volvo beše gostovao i kod nas?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Osvežena Toyota GT86 za evropsko tržište.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Subaru testira naslednika Tribece.








Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Sledeća Corsa i u sedan izdanju.




Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Citroenova fabrika u mestu Villaverde kod Madrida trenutno ima iste probleme kao i Fiat u Kragujevcu. Trenutno rade sa 50% kapaciteta, zbog čega je planirano ukidanje smena u trajanju od ukupno 49 dana. Radnici će dobijati do 75 % redovne plate.
https://translate.google.rs/translate?h ... .900924%2F


https://translate.google.rs/translate?h ... .900924%2F


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Za pola sata silazi prvi Fial 500L FL sa trake.
Nadamo se da će se prodavati
Nadamo se da će se prodavati

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Verovatno na proleće
A interne slike neće biti. Oko njega je obezbedjenje i lepe se zaštite na telefone svih u krugu da ne bi slikali
Ako bude nešto, šaljem na PP
A interne slike neće biti. Oko njega je obezbedjenje i lepe se zaštite na telefone svih u krugu da ne bi slikali

Ako bude nešto, šaljem na PP

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kako bre na prolece !? Pa ako je krenula proizvodnja zar to ne ide u prodaju odmah?
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока