Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa ne moze bilo koji, mora neki a6 c6 prvi i volvo s90 npr ili 325d.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Alfa Romeo Giulia
Idealno poređenje bi bilo sa istim autom gde je turbo zamenio atmosferski motor, i još da su iste snage
Meni bi bilo glupo da poredim e60 3.0 atmo sa nekim 2.0 turbom u g30, verujem da bi se lepše osećao u g30 ali zbog nekih drugih stvari a ne samo zbog motora 
Btw, definitivno bi bilo lepo da svi probate neke v6/v8 motore pa da vidite o čemu pričamo, ni ja nisam razumeo šta to znači v8 dok se nisam provozao prvi put...


Btw, definitivno bi bilo lepo da svi probate neke v6/v8 motore pa da vidite o čemu pričamo, ni ja nisam razumeo šta to znači v8 dok se nisam provozao prvi put...
Re: Alfa Romeo Giulia
Tek to atmosferski vs turbo nema nikakve poente. Tu je jasno da je razvoj snage drugaciji. Ja pricam da kod auta koji imaju istu snagu/nm i krivu snage ne vidim nikakvu matematiku koja pravda to "vise cilinndara=bolje".
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Već je bilo o tome reču u temi o Volvou s90 i ukratko sam tamo objasnio zašto je kvalitetnija vožnja u šestocilindrašu nego u četvoricolindrašu.
Re: Alfa Romeo Giulia
Kvalitetnija je zbog kultivisanosti motora i zvuka, pa s tim se i slazem.
Re: Alfa Romeo Giulia
Ja razumem,ali ne opravdavam 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa složio si se s postom milošpinkflojda da ne vidi u čemu je razlika u osećaju u vožnji. Razlika postoji, to se pitao i Dasauto u temi o Volvou S90, pa sam to "nešto" što ljudi osećaju i što nije tek tkao nešto umišljeno, a ne znaju da obajsne - objasnio. Zamislite kako je tek voziti V12 motor
I ja bih više voleo da Alfa predstavi verziju od 350ks sa šestocilindrašem nego sa isforsiranim četvorocilinrašem koji više priliči hothatchu nego sportskoj limuzini, ali tu ima jedan catch. Ne vole kupci downgrading, više vole osećaj da su kupili nešto poboljšano, nego nešto uštrojeno i to bi mogao da bude problem. To je recimo uvek bio problem s Caymanom koji je konstrukcijski bolji auto od 911, a Porsche ga namerno drži ispod 911 s oslabljenim motorima.
No, ne zavisi ocena i sudbina Giulie od te verezije, mogu oni i bez nje. Imaju oni većih prioriteta.

I ja bih više voleo da Alfa predstavi verziju od 350ks sa šestocilindrašem nego sa isforsiranim četvorocilinrašem koji više priliči hothatchu nego sportskoj limuzini, ali tu ima jedan catch. Ne vole kupci downgrading, više vole osećaj da su kupili nešto poboljšano, nego nešto uštrojeno i to bi mogao da bude problem. To je recimo uvek bio problem s Caymanom koji je konstrukcijski bolji auto od 911, a Porsche ga namerno drži ispod 911 s oslabljenim motorima.
No, ne zavisi ocena i sudbina Giulie od te verezije, mogu oni i bez nje. Imaju oni većih prioriteta.
Re: Alfa Romeo Giulia
Napisao je ''osim zvuka'', pretpostavio sam da je mislio cisto sa performantne strane.
Re: Alfa Romeo Giulia
Pominje se taj od 350 konja motor da ce biti u QV Djulijeti novoj.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Alfa Romeo Giulia
Ako ga stave u novom Puntu, biće pun pogodak.
Re: Alfa Romeo Giulia
Ima nešto i u balansu vozila kad govorimo o vožnji i osećaju. Trpanje grdosije pod haubu ima svojih i dobrih i loših strana. U to ime downsizing gledam sa odobravanjem, jer nije istina da su kola time samo izgubila, nešto su izgubila, nešto drugo su dobila. Mnogo jednostavnije i jeftinije je napraviti vozljiv lagan auto, umesto težak, koji će manje da troši i biti ekološki prihvatljiv.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
To stoji - 328i je bolje balansiran nego 335i zbog tezine motora i na stazi se to fino oseti - stock 328i je samo za dlaku sporiji i to ne na svim stazama, a kada se tjunira na slicnu snagu 335i nema sta da trazi.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Giulia
I ko bi to primetio, Sebastian Loeb?
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk