BMW 5 (G30) 2017
Re: BMW 5 (G30) 2017
Brate ja ne znam kojim jezikom pises kad ne znas da procitas sta si napisao???
Procitaj jos jednom i videces da si naisao da je navodjena kao najveca prednost niza trosnja id 11%.
Opet ne ulazim u to niti me zanima sta je tebi najbitnije.
Procitaj jos jednom i videces da si naisao da je navodjena kao najveca prednost niza trosnja id 11%.
Opet ne ulazim u to niti me zanima sta je tebi najbitnije.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Au, brate mili...ajde da bude da ja ne znam da citam.
Napisao sam da je tada potrosnja navodjena kao najveca prednost novog menjaca, zf8, kao i manja aerodinamika.
Kada kazem tada, logicno je da mislim kada je izlazio i kada je menjao ZF6, kada su se trudili da sto vise brendova predje za ZF6, na ZF8.
Verovatno je zbog jake cene, samo Bmw na pocetku furao ZF8, a posto je menjac vec star 9 godina i verovatno jeftiniji, vidimo i da ga ostali brendovi sada masovnije uzimaju.
A onda sam ti cak i quote-ovao da im to i dalje na sajtu stoji kao primarna prednost ZF8-ice.
Ovo im je prva recenica u opisu menjaca:

Napisao sam da je tada potrosnja navodjena kao najveca prednost novog menjaca, zf8, kao i manja aerodinamika.
Kada kazem tada, logicno je da mislim kada je izlazio i kada je menjao ZF6, kada su se trudili da sto vise brendova predje za ZF6, na ZF8.
Verovatno je zbog jake cene, samo Bmw na pocetku furao ZF8, a posto je menjac vec star 9 godina i verovatno jeftiniji, vidimo i da ga ostali brendovi sada masovnije uzimaju.
A onda sam ti cak i quote-ovao da im to i dalje na sajtu stoji kao primarna prednost ZF8-ice.
Ovo im je prva recenica u opisu menjaca:
Ja ne smatram to ni priblizno najbitnijim napretkom, a pogotovo ne u automobilima u kojima ces ustedeti godisnje 300e na gorivu, a kroz 5 godina te taj auto kosta kao jednosoban-dvosoban stan u BG-u.With the development of the new 8-speed automatic transmission by ZF, the focus is not on the number of speeds but rather on the minimization of fuel consumption.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ma to zbog ekolodije, euro standarda pa to potenciraju. Inace ZF8 ima mnogo vecih prednosti od malo nize potrosnje od zf6.
I ne rekoh da je tebi bitno nego da si napisao da su potencirali kao najvecu peednost potrosnja.
Mislim da G30 ima manju potrosnju od nove E klase. Ali vise zbog manje mase nego zbog menjaca ili otpora vazduha.
Ukenj... smo temu opet. Moderatori mogu da premeste u odgovarajucoj temi...
I ne rekoh da je tebi bitno nego da si napisao da su potencirali kao najvecu peednost potrosnja.
Mislim da G30 ima manju potrosnju od nove E klase. Ali vise zbog manje mase nego zbog menjaca ili otpora vazduha.
Ukenj... smo temu opet. Moderatori mogu da premeste u odgovarajucoj temi...
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
A odgovarajuca tema je? Kanta?



Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Menjaci ili kanta 

Re: BMW 5 (G30) 2017
Men se cini da je E manje trosila na testovima.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: BMW 5 (G30) 2017
Izasli su i konfiguratori i cenovnici. Iznenadjujuce je povoljan.
Na brzinu sam ga sad konfigurisao, izadje 149 000 chf. Poredjenja radi, moj je po konfiguratoru bio 109 000. Ebi ga, kad sam bio nestrpljiv...
M550i je definitivno potpuno besmislen.
Na brzinu sam ga sad konfigurisao, izadje 149 000 chf. Poredjenja radi, moj je po konfiguratoru bio 109 000. Ebi ga, kad sam bio nestrpljiv...
M550i je definitivno potpuno besmislen.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Za te pare bi pazario Panameru, tako da...
Uostalom - treba nesto ostaviti i za sledeci auto.
Uostalom - treba nesto ostaviti i za sledeci auto.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Pa ne znam bas, M5 je iznad Panamere, tek Panamera Turbo mu parira al ta je preko 200k.
Kao auto za svaki dan, mislim da je petica bolja, bez sve sale.
Kao auto za svaki dan, mislim da je petica bolja, bez sve sale.
Re: BMW 5 (G30) 2017
Ova boja mu perverzija stoji
))
Jel ova boja exkluziva za M5 ili?
Znaci tebe bi izaso c.a 130kchf ili 110k €.
Strasno izlazi povoljno za M5...
Panamera za slicne pare nema sta da trazi pored M5, oduvace je u svakom pogledu. A da das jos 50-60k za turbo??? Vredi li??
Naravno da ne

Jel ova boja exkluziva za M5 ili?
Znaci tebe bi izaso c.a 130kchf ili 110k €.
Strasno izlazi povoljno za M5...
Panamera za slicne pare nema sta da trazi pored M5, oduvace je u svakom pogledu. A da das jos 50-60k za turbo??? Vredi li??
Naravno da ne
Re: BMW 5 (G30) 2017
Panamera 4s kreće od 140k. I tu se lagano spakuje još 30k opreme. M5 je u startu već pun opreme.Delija napisao:Za te pare bi pazario Panameru, tako da...
Uostalom - treba nesto ostaviti i za sledeci auto.
Pitanje je samo da li hoćeš da voziš kvalitetan i veoma brz auto ili Porše po svaku cenu.
Meni su sedišta u M5 udobnija nego u Panameri a upravo to ostavlja prvi utisak kad sedneš unutra.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: BMW 5 (G30) 2017
Import
PORSCHE Panamera Turbo Aut. 4x4, Neu / 1 km, CHF 149'900.–
https://www.autoscout24.ch/5010477
PORSCHE Panamera Turbo Aut. 4x4, Neu / 1 km, CHF 149'900.–
https://www.autoscout24.ch/5010477
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: BMW 5 (G30) 2017
Floyd napisao: 21 Okt 2017, 22:35Panamera 4s kreće od 140k. I tu se lagano spakuje još 30k opreme. M5 je u startu već pun opreme.Delija napisao:Za te pare bi pazario Panameru, tako da...
Uostalom - treba nesto ostaviti i za sledeci auto.
Pitanje je samo da li hoćeš da voziš kvalitetan i veoma brz auto ili Porše po svaku cenu.
Meni su sedišta u M5 udobnija nego u Panameri a upravo to ostavlja prvi utisak kad sedneš unutra.
Sedista koja nekome leze, drugom i ne moraju da leze, a da se ne zajebavamo - Panamera sa adekvatnom motorizacijom je liga iznad.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: BMW 5 (G30) 2017
Naravno da jeste ali to i košta ako hoćeš performanse M5ice.
Za iste pare i sa istom opremom imaš 330ks
Za iste pare i sa istom opremom imaš 330ks
