To treba uvesti kao standard za sva vozila
1000 zašto - 1000 zato!
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kad smo vec kod toga, video sam pasata koji ima na krovu neke solarne celije, kojima pravi struju, da bi hladio auto. Kada posle celodnevnog przenja dodjes i sednes u auto, ono prijatno, onda sibnes klimu i uzivas.
To treba uvesti kao standard za sva vozila
To treba uvesti kao standard za sva vozila
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
"...Stara stvar u Novom Beceju..."nikaragva napisao:video sam pasata koji ima na krovu neke solarne celije, kojima pravi struju, da bi hladio auto
Neki modeli visokih klasa u visokim paketima opreme nudili su to i 90ih.
Iako nikad nisam imao priliku da vidim kako to funkcionise, sama ideja mi se mnogo svidja. Kao i ideja webasto uredjaja sa programiranjem, pa postavis zimi da ti greje auto od 6:30 i kad udjes u njega u 7:00 da krenes na posao a ono toplooo.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32681
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pođite od toga koje boje vam je auto. Tu već imate značajnu razliku.djiuliju napisao:Automatska klima jeste zakon, ali za neke druge stvari, a ne za to koliko ce brzo da rashladi. Pocne i kod mene da duva hladno posle 10-20 sekundi, ali je jednostavno auto vreo unutra. Uostalom, sigurno da neka kola imaju bolje neka losije klima uredjaje, nista cudno
Posetite www.garaza.rs !
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10706
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Živa istina. Od dva auta koje imam, jedan je u najgoroj, drugi u najboljoj boji što se grejanja tiče. U crni leti uletim, upalim motor i klimu i izletim dok se bar malo ne rashladi, inače vazduh peče ždrelo dok se diše. Volan i menjač ne mogu da držim. Haos.
Ne znam kolika temperatura može tada biti unutra, ali znam da u srebrnom autu nikada nije tako. Ne smem ni da zamislim kombinaciju crne boje karoserije i kožnog enterijera.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ima vise razlika izmadju automatske klime i manuelne, osim upravljanja. Po meni jedna od najvaznijih je sto se kod vecine modela sa aut. klimom kompresor gasi kada vidi da je motoru potrebno vise snage, sto je itekako znacajno kod motora malih zapremina. Kod moje keve u fabii 1.2 HTP kad ukljucis klimu subjektivan osecaj je da snaga padne za 30% minimum.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10706
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Muka je sa klimom na malim motorima, ali opet je bolje imati nego nemati.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
A jos ako je 4 coveka, plus otvoren put...
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
oces ja da ti kazem?Sloba napisao:Živa istina. Od dva auta koje imam, jedan je u najgoroj, drugi u najboljoj boji što se grejanja tiče. U crni leti uletim, upalim motor i klimu i izletim dok se bar malo ne rashladi, inače vazduh peče ždrelo dok se diše. Volan i menjač ne mogu da držim. Haos.Ne znam kolika temperatura može tada biti unutra, ali znam da u srebrnom autu nikada nije tako. Ne smem ni da zamislim kombinaciju crne boje karoserije i kožnog enterijera.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Orah je idiotsko drvo, samo ostaju tackice od njega. Operem auto, parkiram 15 min ispod oraha i stakla mi budu kao da su dobila osip...
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Pa auto mi je sive boje, nije strasno. Njegov je taminiji. Ma tacno je da boja mnogo utice, ali +35 je +35, nema tu mnogo mudrosti.trojanac napisao:Pođite od toga koje boje vam je auto. Tu već imate značajnu razliku.djiuliju napisao:Automatska klima jeste zakon, ali za neke druge stvari, a ne za to koliko ce brzo da rashladi. Pocne i kod mene da duva hladno posle 10-20 sekundi, ali je jednostavno auto vreo unutra. Uostalom, sigurno da neka kola imaju bolje neka losije klima uredjaje, nista cudno
Kako volim garazu, bar kad krecem od kuce bude prijatno
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
veruj mi ima jako, jako velike razlike.
Danas Mercedes i 406 parkirani jedan pored drugog, palim oba istovremeno da se ohlade. U Mercedes kad sam usao, zatvorio vrata i sve ok. Jeste vruce, ali moze da se dise i ne pretvoris se odma u vodu.
U Pug kad sam usao, nisam smeo da pipnem volan, ispekao sam ruku na sediste i jedva sam disao dok sam upalio auto i klimu...
Jako, jako je velika razlika izmedju svetlog auta sa svetlim enterijerom i taman auto + crni kozni enterijer...
Danas Mercedes i 406 parkirani jedan pored drugog, palim oba istovremeno da se ohlade. U Mercedes kad sam usao, zatvorio vrata i sve ok. Jeste vruce, ali moze da se dise i ne pretvoris se odma u vodu.
U Pug kad sam usao, nisam smeo da pipnem volan, ispekao sam ruku na sediste i jedva sam disao dok sam upalio auto i klimu...
Jako, jako je velika razlika izmedju svetlog auta sa svetlim enterijerom i taman auto + crni kozni enterijer...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
E preterujeteeeee
Em nije upeklo jos kako treba a svi se nesto topimo.. Sta ce biti za mesec dana ga priprzi, kad pocne da izbija iz asfalta?
Do pre par godina klima u autu je bila luksuz, a sad se kuka sto ne ohladi juce za danas.
Da je razlika u kolima koja su tamnija u odnosu na svetlija to je visestruko dokazano. Ali ni to nije sad nesto straobalno strasno.NexT ne voli kozu na sedistu, al bi za koznu inst tablu dao bubreg
Eto imao sam tu srecu da jedan period posedujemauto koji je opremljen kozom. Sta vise bila su dva auta. Jedan crn ko crni gavran, drugi boja nocno plava. Kad upekne upekne, al se kroz par min resi. Npr startujes motor i klimu nna max brzinu sa min temperaturom i horizontalnim duvanjem vazduha. A onda horizontalne otvore okrenes ka vozackom sedistu. Otvoris sva 4 prozora da izbije zara i produva vazduh iz ventilacije. Pre se provetri 100%. Za min do dva ti se pravis pametan. Obidjes auto da vidis da te neko nije ogrebao, otvoris retrovizore (prethodno sklopljene na parkingu), vizuelno snimis gume da vidis da nije neka nalegla... Ma eto napravis krug oko auta. Zatim sednes i vozi. Nije hladno ko u ledari, ali nije ni neizdrzivo. Kroz narednih par min voznje postaje jos prijatnije i milina. Priznajem ume da pecne koza kad se bas zagreje, ali nije to sad nesto sto pravi opekotine.
Sad ce neko da uleti sa opaskom kako je koza zimi hladna. Zamisli izuma koji se zove grejac sedista?!
+ ne sedam golom gu*icom pa da se pre'ladim. A i postupak da se po startovanju motora upale i grejaci na max. Pa se auto ocisti od snega, obidje... Sednes nakom ~2min a ono se vec smlacilo.
Ne valja koza?! Kiselo vam grozdje, a?
Eto kome smeta auto opremljen kozom, a poseduje isti, rad sam da ga oslobodim bede. Preuzimam isti i ne trazim nista za uzvrat. Drago cemi biti ako nekog usrecim i to mi je dovoljan nadoknada.
Em nije upeklo jos kako treba a svi se nesto topimo.. Sta ce biti za mesec dana ga priprzi, kad pocne da izbija iz asfalta?
Do pre par godina klima u autu je bila luksuz, a sad se kuka sto ne ohladi juce za danas.
Da je razlika u kolima koja su tamnija u odnosu na svetlija to je visestruko dokazano. Ali ni to nije sad nesto straobalno strasno.NexT ne voli kozu na sedistu, al bi za koznu inst tablu dao bubreg
Eto imao sam tu srecu da jedan period posedujemauto koji je opremljen kozom. Sta vise bila su dva auta. Jedan crn ko crni gavran, drugi boja nocno plava. Kad upekne upekne, al se kroz par min resi. Npr startujes motor i klimu nna max brzinu sa min temperaturom i horizontalnim duvanjem vazduha. A onda horizontalne otvore okrenes ka vozackom sedistu. Otvoris sva 4 prozora da izbije zara i produva vazduh iz ventilacije. Pre se provetri 100%. Za min do dva ti se pravis pametan. Obidjes auto da vidis da te neko nije ogrebao, otvoris retrovizore (prethodno sklopljene na parkingu), vizuelno snimis gume da vidis da nije neka nalegla... Ma eto napravis krug oko auta. Zatim sednes i vozi. Nije hladno ko u ledari, ali nije ni neizdrzivo. Kroz narednih par min voznje postaje jos prijatnije i milina. Priznajem ume da pecne koza kad se bas zagreje, ali nije to sad nesto sto pravi opekotine.
Sad ce neko da uleti sa opaskom kako je koza zimi hladna. Zamisli izuma koji se zove grejac sedista?!
Ne valja koza?! Kiselo vam grozdje, a?
Eto kome smeta auto opremljen kozom, a poseduje isti, rad sam da ga oslobodim bede. Preuzimam isti i ne trazim nista za uzvrat. Drago cemi biti ako nekog usrecim i to mi je dovoljan nadoknada.
- Day Walker
- Postovi: 23567
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne znam kako je kod ostalih automobila ali moj zimi iskljuci grejace cim oseti da niko ne sedi na sedistu.. Tako da dok se cisti sneg, samo grejanje radi 
Brzine idu u H-a !!!



