BMW 7 (G11) 2016
Re: BMW 7 (G11) 2016
Ja znam samo za night vision da su oni prvi ubacili, ako se ne varam?
A svakako mislim da su ranije s klase imali vise inovacija.
Sent from my Sony
A svakako mislim da su ranije s klase imali vise inovacija.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Cadillac i Lexus su prvi imali night vision, Cadillac još 2000.
I da, BMW i Mercedes su iste godine izbacili taj sistem.
I da, BMW i Mercedes su iste godine izbacili taj sistem.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Treba biti pošten pa reći da je taj Night Vision ranije bio sviranje k°rcu jer je skoro neupotrebljiv, i kad bi se vozač oslanjao na njega, bilo bi mrtvih ko u pilićarniku. To zna svako ko ga je makar jednom isprobao. Lepo zvuči ovako kad se kurcis , ali praksa= 0
Za NV u novom A8, S klasi, i ovoj novoj 7-ici nemam pojma. Ali one stare su bile očaj.
Za NV u novom A8, S klasi, i ovoj novoj 7-ici nemam pojma. Ali one stare su bile očaj.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Od nečeg se moralo početi.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: BMW 7 (G11) 2016
@HKS
S klasa je 1998. donela Distronic, Active Body Control, Airmatic (ako ne gresim), mislim da ni keyless-go nije postojao ranije u Mercedesu...
S klasa je 1998. donela Distronic, Active Body Control, Airmatic (ako ne gresim), mislim da ni keyless-go nije postojao ranije u Mercedesu...
Re: BMW 7 (G11) 2016
Da, a na W140 su vršena ispitivanja Distronica, E38 je izgleda imao. *navodno je E38 imao ali ja ne nađoh nijednog sa tim, izgleda da je retka stvar u pm.
Vezano za onaj night vision, BMW i Mercedes 2005. godine, zaboravih napisati.
Evo nađoh
http://www.youtube.com/watch?v=vO5AdLOXeWs


edit2:
Uz još malo kopanja došao sam do sledećih informacija:
BMW E38 dobio ACC 2000. znači posle S klase, ali ispada da je Micubiši prvi imao, 1992. sistem koji upozorava vozača i usporava ali ne primenjuje kočnice.
Vezano za onaj night vision, BMW i Mercedes 2005. godine, zaboravih napisati.
Evo nađoh
http://www.youtube.com/watch?v=vO5AdLOXeWs


edit2:
Uz još malo kopanja došao sam do sledećih informacija:
BMW E38 dobio ACC 2000. znači posle S klase, ali ispada da je Micubiši prvi imao, 1992. sistem koji upozorava vozača i usporava ali ne primenjuje kočnice.
- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: BMW 7 (G11) 2016
7footer napisao:Zanimljiv detalj ova hokejaška palica.
Call me crazy, ali ja sam tek skoro ukapirao Bangle-ovu 7 series, ali i ostale kreacije. Slobodno se može reći da je taj čovek jedan od najvećih vizionara. Revolucija koju je doneo u BMW teško da će ikada biti ponovljena.
http://www.forbes.com/2003/01/20/cx_mf_0120feat.html
http://www.forbes.com/2002/04/22/0422test.html
Skoro me uhvati nostalgija i krenem da čitam o starijim autima. Nivo inovacija koje je ova 7 imala mogu se porediti eventualno sa S klasom 1999-2005 i niti jednim autom pre i posle.
Da je dizajn i dalje svež, govori činjenica da njegovi naslednici izgledaju kao prethodnici, a pre 10 i više godina je bio, slobodno se može reči space shuttle...
Ono što posebno cenim je enterijer za vreme njega. Tada je 7 series bila možda i #1 u visokoj klasi.
Originalno, cyber, do tada neviđeno + vrhunski kvalitet.
Kada su se vratile Švabe da dizajniraju, moj utisak je Bland (što bi rekli ameri). Svakako lepa auta ali su izgubila karakter, oštrinu... Od tradicionalnih BMW-a do 2001 ostalo je jako malo elemenata. Enterijeri jesu lepi, ali neuporedivo uzbudljivi kao Bangleovi.
Kod nove mi se ne dopada prednji deo. Unutra izduvi čudno izgledaju, volan manje-više... Aluminijum na centralnoj konzoli nekako suviše odvlači pažnju, šteta što nema klasičnih materijal. Rekao bih da je za nijansu lepša od odlazeće.
Naravno, ostaje da se vidi uživo, ne sumnjam da će moćno izgledati.
pozz
Hteo sam da kažem da je E65 najinovativnija 7 series ikada. Niti jedan B pre toga nije doneo toliko unapređenja.HKS napisao:7footer napisao:
Skoro me uhvati nostalgija i krenem da čitam o starijim autima. Nivo inovacija koje je ova 7 imala mogu se porediti eventualno sa S klasom 1999-2005 i niti jednim autom pre i posle.
Šta je pisac 'teo da kaže?
Evo redom:
- Valvetronic engine control
Dynamic Drive, Adaptive Drive (ARS)
iDrive
World introduction of electronic adaptive headlight technology
World’s first 6-speed automatic transmission in a sedan
Optional Automatic Soft Close system minimized the force required to close the doors, and would completely close them if improperly closed. This system also extended to the trunk lid, but unlike the door system was standard on all models.
The first introduction of the dedicated 'Body-Controller Area Network' K-CAN bus

Pozz
Pozdrav
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW 7 (G11) 2016
Sve to na gomilu je slabije od prvog posleratnog nemačkog V12 motora...pa plus još gomila inovacija koju je doneo E32.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: BMW 7 (G11) 2016
Chris bangle najmutaviji bmw ikad, jako tunjavo izgledaju, a iznutra su ruzni.
Noviji su mnogo ostriji i lepsi i vratili su se korenima, makar po pitanju dizajna.
Послато са GT-N7100
Noviji su mnogo ostriji i lepsi i vratili su se korenima, makar po pitanju dizajna.
Послато са GT-N7100
Re: BMW 7 (G11) 2016
Mani se Bangla, ovo sa slika je neki teski individual, nisu izgledali ni blizu ovako.7footer napisao:Zanimljiv detalj ova hokejaška palica.
Call me crazy, ali ja sam tek skoro ukapirao Bangle-ovu 7 series, ali i ostale kreacije. Slobodno se može reći da je taj čovek jedan od najvećih vizionara. Revolucija koju je doneo u BMW teško da će ikada biti ponovljena.
http://www.forbes.com/2003/01/20/cx_mf_0120feat.html
http://www.forbes.com/2002/04/22/0422test.html
Skoro me uhvati nostalgija i krenem da čitam o starijim autima. Nivo inovacija koje je ova 7 imala mogu se porediti eventualno sa S klasom 1999-2005 i niti jednim autom pre i posle.
Da je dizajn i dalje svež, govori činjenica da njegovi naslednici izgledaju kao prethodnici, a pre 10 i više godina je bio, slobodno se može reči space shuttle...
Ono što posebno cenim je enterijer za vreme njega. Tada je 7 series bila možda i #1 u visokoj klasi.
Originalno, cyber, do tada neviđeno + vrhunski kvalitet.
Kada su se vratile Švabe da dizajniraju, moj utisak je Bland (što bi rekli ameri). Svakako lepa auta ali su izgubila karakter, oštrinu... Od tradicionalnih BMW-a do 2001 ostalo je jako malo elemenata. Enterijeri jesu lepi, ali neuporedivo uzbudljivi kao Bangleovi.
Kod nove mi se ne dopada prednji deo. Unutra izduvi čudno izgledaju, volan manje-više... Aluminijum na centralnoj konzoli nekako suviše odvlači pažnju, šteta što nema klasičnih materijal. Rekao bih da je za nijansu lepša od odlazeće.
Naravno, ostaje da se vidi uživo, ne sumnjam da će moćno izgledati.
pozz
Ovaj model je bio pravi horor spolja.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Fejslift je popravio stvari.
Re: BMW 7 (G11) 2016
Meni se svidjao 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW 7 (G11) 2016
E65 pre LCI je bio baš poseban. Kamatar style
Kad sam ga prvi put video 2001 uživo, umalo se nisam umokrio
Kupovao sam sve auto časopise na svim jezicima gde su imali bilo kakav članak o njemu.
A8 ili S nikad neće moći izazvati takav osećaj


A8 ili S nikad neće moći izazvati takav osećaj
Re: BMW 7 (G11) 2016
Wiki kaže da je E65 dizajnirao Adrian van Hooydonk.
Re: BMW 7 (G11) 2016
To je neka greška. Bangle je bio šef dizajna na 3 e90, 5 e60 ,7 E65, Z4. Otišao je iz BMW 2007-8