AUDI - Vorsprung durch Technik

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Ivan »

Mislim da ste pobrkali cinjenice, a to je da je bmw kaskao za vw/audijem sa dizel motorima, a ne obratno, pritom su mizerne razlike bile, vw/audi je nudio vece motore, a bmw je krenuo sa vise turbina.

1.9tdi se nudio sa 160ks, prvo je izasao 2.0tdi sa 170ks dok je najjaci 2.0d bio 163ks.
2.5tdi je nudio 180, 2.5tds 143ks, a 3.0d 184ks.
3.3tdi 225ks, 4.0d 245ks.

3.0tdi je prvi imao 225ks, dok je aktuelni 3.0d imao 218ks itd.

Razlike su male, ali ne bih rekao da su tdi motori kaskali, pogotovo sto je uvek bio neki veci i jaci tdi na polici od bmwove ponude.


Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od goblin »

HKS napisao:Ako ti je za utehu stizu novi dizel motori sa novom E klasom, negde oko 2016. I bice redni 6.
OK, ali evo ako pogledamo trenutnu situaciju.
Kupac jedne S klase koji pozeli dizel agregat, tako superiornoj limuzini poput nove S klase jedan Mercedes ne moze da mu ponudi vise snage od 265KS sto je za tu klasu stvarno malo ako znamo da u istoj klasi od BMW-a moze dobiti 381KS a od Audija 385KS. Ipak je to prevelika razlika i nije mi jasno kako je Mercedes dozvolio tako inferiornu poziciju za tako bitnu motorizaciju (mozda i najbitniju s obzorom na situaciju na trzistu).

A dok oni 2016 ponude novi dizel u E klasi pa ga predstave i u S klasi... eto ti nove BMW 7 na vratima gde ce BMW 101% odraditi pojacavanje agregata.... Tako da Mercedes opasno kaska kako god okrenemo, samo mi nije jasno kako su to dozvolili.
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od goblin »

Ivan napisao:Mislim da ste pobrkali cinjenice, a to je da je bmw kaskao za vw/audijem sa dizel motorima, a ne obratno, pritom su mizerne razlike bile, vw/audi je nudio vece motore, a bmw je krenuo sa vise turbina.

1.9tdi se nudio sa 160ks, prvo je izasao 2.0tdi sa 170ks dok je najjaci 2.0d bio 163ks.
2.5tdi je nudio 180, 2.5tds 143ks, a 3.0d 184ks.
3.3tdi 225ks, 4.0d 245ks.

3.0tdi je prvi imao 225ks, dok je aktuelni 3.0d imao 218ks itd.

Razlike su male, ali ne bih rekao da su tdi motori kaskali, pogotovo sto je uvek bio neki veci i jaci tdi na polici od bmwove ponude.


Послато са GT-N7100
Moguce za ranije, nisam istrazivao. Ali trenutno BMW ipak suvereno vlada sto se tice 2.0 i 3.0 (najtrazenijih) dizelasa.
Druga je stvar sto Audi i dalje u ponudi ima najjace dizelase od svih 4.2Bi-TDI 385KS i 6.0TDI V12 LeMan 500KS
Dok Mercedesa nema ni u tragovima...
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Risto »

Ajmo redom :D

@Raki

Ne stice se taj utisak uzivanja u voznji samo na trkacoj stazi, recimo ja neretko odem na Frusku Goru i malo se igram sa automobilom, ne znam da driftujem ali brze ulecem u krivine nego sto bi imao hrabrosti/znanja sa FWD autom. Taj momenat uzivanja kada dobijes sut u dupe od RWD-a uz lagano proklizavanje istog je nesto sto se ne moze opisati dok ne probas...

#Mercedesov dizel motor :D
Koliko sam ja shvatio, Mercedes sada vise forsira pricu o pouzdanosti i to im dobro ide. Iskreno, oni pariraju standardnim 3.0 dizelima iz Audija i BMW-a a jace verzije ne targetiraju. Ljudi zaboravljaju da je Mercedes davno imao "400cdi" motor ali se nije dobro pokazao a plus traznja za istim nije bas bila na vrhunskom nivou. Vjerujem da je kljucni razlog sto Mecka nema jaci dizel od 265 ks taj sto oni to sebi mogu da priuste zbog drugacije klijentele. BMW i Audi kupuju vise sportski nastrojeni vozaci kojima je to vazniji faktor dok vjerujem da tih 265ks cini zadovoljnim vecinu potencijalnih kupaca Benza.

@Goblin

BMW u narednoj seriji 1 planira da ubaci prednji pogon iz prakticnih razloga, jednostavno, zbog zadnje vuce i novi i moj kec nemaju mesta. Ponuda prostora je segment koji ubija u pojam kada je kec u pitanju i mislim da idu na tu pricu. Verujem da se iza svega krije i malo ekonomije, sigurno da je jeftinije praviti FWD auto nego RWD. Kec targetira manje sportski nastrojene vozace, ipak je to na zapadu neretko "zenomobil", tako da im je tu najmanji rizik da ubace prednji pogon.

Sto se tice top verzija BMW-a i Mercedesa sa 4x4, to sam vec rekao a ti si iskusio, problem je preneti sada vec sulude cifre ks i nm na samo zadnju pogonsku osovinu. Ljudima je tesko to kontrolisati, treba imati znanja i iskustva da bi se to vozilo a to im nije cilj. Iskreno, i ja bi mozda kupio recimo CLS 63 AMG 4 matic pre nego obican iz prakticnih razloga. Doduse, ne znam za quattro, 4matic i xdrive su prvenstveno rwd automobili gde se fwd ukljucuje po potrebi (ako sam ja dobro razumeo).

Podaja Xdrive i 4matic modela raste zbog cinjenice da odredjeni ljudi koji imaju problem sa rwd-om tu resavaju isti. 4x4 pogon je svakako bezbedniji i prakticniji, verujem da velikoj vecini vozaca rwd ne znaci mnogo i da oni pre idu na prakticnost nego na uzivanje u voznji. Drugi razlog je svakako i sama promocija takvih modela, pre recimo nisi mogao uz svaki motor da doplatis 4x4 dok to sada mozes uz skoro svaki motor itd.

P.S. Glupo je ograniciti se na jednu marku, bio to BMW/MB/Audi/Volvo/AR ili nesto trece, ja kod skoro svakog proizvodjaca imam nesto sto mi se svidja. Iako recimo ne volim Audi, na keca bi kupio TTS-a prosle generacije u roadster verziji... Vec recimo A4/A6 ne bi kupio, tu su mi BMW/MB bolji izbor. Ne volim ni francuze, recimo Peugeot, ali RCZ-a bi vec mogao da vozim... Skoro da nema proizvodjaca ciji bar neki model ne bi pozeleo. Automobile treba voleti, a ne deliti se prema brandu koji vozis/kome tezis. Mrzim kada recimo Audijevci teze da dokazu da je Audi bolji od BMW-a ili Mecke, nema potrebe za tim, vi mislite jedno a mi ostali drugo, tako i treba :D
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od goblin »

:plusone: :bravo:
ftj
Reactions:
Postovi: 13898
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od ftj »

mercedes je u fazonu ko hoce da stedi uzece dizela a ko hoce dobar motor ima benzinaca u ponudi.
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od AcaKayak »

Ja poučem prethodnim iskustvima i novim nivoima ljudske tvrdoglavosti na koje sam naleteo iznoseći samo činjenice ću samo da napišem da se slažem sa svim što je Goblin napisao i da su sva iskustva koja imam sa sličnim autima upravo takva.

što se tiče prednji vs zadnji pogon, napisaću isto jednu ČINJENICU a to je da laferrari ima zadnji pogon a trenutno je najsavršeniji auto. E sad, zašto on ima taj pogon i da li je to bitno u autu od 150ks (verovatno nije) je druga priča, ali se tu završava diskusija šta je bolje.

Zapravo, ne znam ni jedan prednji pogon u svetu da košta više od 100.000 (osim Dušanovog wtcc auta), tako da je i to još jedan razlog da se ta priča zaustavi jer nemamo mi šta da se pravimo pametni kad je tako.

Dakle, zna se šta je bolje, da li je potrebno je već pitanje. Odnosno, ako ja trčim, bolje je da radim rukama kao što radi Bolt i to je činjenica, ali pošto nisam Bolt, to mi možda i nije neophodno. Ipak, onog momenta kada krenem da mu se približavam (auto pređe cifru od 50k), to već postaje bitno.

Što se tiče 4x4 pogona, po meni najbolje rešenje ali ume da ulije lažnu sigurnost. Juče kad sam se vozio sa Dušanom po kiši i barama u lanceru, 4x4 je bio savršen jer taj auto ima 300ks, ali kad smo seli u GTRa posle, bilo mi je muka koliko je auto driftovao i koliko je bežao non stop, veoma je neprijatno kad 4x4 izgubi kontrolu, i iako sam uživao jer sam znao da me Dušan vozi, video sam da se naspram lancera toliko muči da ga zadrži i da toliko više koriguje volanom, pritom da auto non stop trese, cima, beži da je baš bilo zajebano. Realno, ne postoji teoretska šansa da će amater da zadrži gtr-a ako mu prokliza 4x4, stvarno je ogroman nivo znanja potreban, ja nisam mogao da verujem. Svako uletanje u baru u toku drifta toliko cimne auto da bi se prosečan vozač momentalno slupao. A onda dođe neki lik koji je gledao kako hvale GTRa da je super dobar za vožnju da priča kako je 4x4 majka, što i jeste, ali ako si svestan limita.

Čisto da napomenem da neko ne krene da se tripuje, da se ništa od ovoga nije dešavalo u gradu, mada s obzirom u kakvoj državi živimo možda i ne moram da pominjem jer i sami znamo da smo toliko zloban narod da bi otprilike već sutra pisalo u novinama kako se Dušan bahati. Doduše, i stoji da bi za tako nešto trebalo da ga opominju. U Pančevu kad vozi gtra, ljudi mu non stop mašu, slikaju, gledaju, tako da je ishod sasvim jasan :)
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Floyd »

Nije potrebno 600 ks da bi se osetila prednost zadnjeg pogona, niti isti sluzi samo za driftovanje. Vozio sam auto od 150 ks sa prednjim i presao u auto sa 185 ks i zadnjim pogonom. Osecaj u voznji, preciznost, okretnost, vozna dinamika... sve je na strani automobila sa zadnjim pogonom. Da neko sad ne bi rekao kako je Alfa kanta pa se zato lose vozi, recicu da je Alfa mnogo bolja za voznju od A3 sa prednjim pogonom. Mogu da zamislim kakav je tek fail prednji pogon u poslovnim limuzinama kao sto su A6 i A8.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10987
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Uroš S. »

Aco, to se sve dešavalo na autobanu blizu Baden Badena, znamo :-)
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Raki_Audi »

Floyd vozio sam C6 2.7tdi sa prednjim pogonom i 500nm i 235ps i to 4 i po godine
Vozen je agresivno u krivinama, gas patos na startu, bio i na navak sa njim i sta ti ja znam i zakljucio sam da mu ne fali nista i
Isto tako u porodici smo imali i E280cdi pa nisam video apsolutno nikakvu prednost u odnosu na C6

Tako da ta tvoja prica ne pije vodu jer sam vozio oba auta onako kako je opisano gore
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Floyd »

Nije to moja prica nego cinjenice a to ce ti potvrditi svako ko nije zaslepljen brendom.
Ja ne mislim da je tebi uopste bitna vozna dinamika jer vozis limuzinu od 5m, tesku dve tone, sa 2.0 motorom... ali to je vec stvar ukusa i ja to postujem.
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Ralee »

goblin napisao:Mislim da je pomalo neumesno u danasnje vreme porediti automobile i tehnicka dostignuca Alfe i Audija.
Alfa ima svoju istoriju, svoj smek, dizajn, dusu..... medjutim tehnicki daleko zaostaje za onim sto Audi danas moze da ponudi.
Ja sam se malo salio sa slikom, no nije ni bitno. Da je dosla pod vw mozda bi i bila kao sto je Audi danas koji je slazem se dosta odmakao po pitanju tehnike. Trebalo bi nesto mnogo dobro, da ne kazem ravno bliskom susretu trece vrste da bi alfa presisala ili stala rame uz rame sa konkurentima.
Korisnikov avatar
Raki_Audi
Reactions:
Postovi: 1291
Pridružio se: 13 Mar 2014, 20:24

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Raki_Audi »

Floyd - Po cemu si ti zakljucio da sam ja zaslepljen brendom ?
I ja ti iznosim cinjenice iz prve ruke da sam vozio oba auta istovremeno i dosao do zakljucka da nema velikih razlika i nadmoci jednog nad drugim kao sto si ti opisao. To sto ja trenutno vozim ne znaci nista. Jer meni treba najvise za autoput 160-180 konstantna brzina i tu nema nikakve potrebe za 3.0 quattro satro, rwd, 500 ps itd. Vec ekonomicnost i smanjenje troskova registracije i osiguranja koliko god je moguce. A kad mi zatreba ostro da vozim npr. Kroz grdelocku ili sicevacku kliisuru ili autoput paracin zajecar gas patos ... Odlican je i jedan i drug pogon i nema prednosti ili mane ...
Spusten auto, siroka guma su po meni veci faktor za prijanjanje od pogona za malo brze voznje kroz autoput i sl ...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od Floyd »

Raki_Audi napisao:Floyd - Po cemu si ti zakljucio da sam ja zaslepljen brendom ?
A sta da mislim kad si aktivan iskljucivo u diskusijama o audiju i zanemarujes njihove mane (meni nije problem da kazem da RWD zna da bude nezgodan na snegu, da je BMW imao problema sa 2.0 dizelom i 35i benzincem).

Kapiram ja vrlo dobro 2.0 motor u takvom autu i slazem se da za krstarenje na otvorenom putu nije ni potreban jaci ali isto tako kapiram da kupcu takvog tipa auta, posebno sa takvim motorom, nije ni bitna vozna dinamika. 530d je recimo mnogo udobniji, kvalitetniji i nesto brzi od mog auta. Zvuk R6 dizela je za dve klase bolji od R4 ali meni se jednostavno ne svidja kako se taj auto vozi u odnosu na D segment. Da mi nije mali prtljznik, sutra bih se vratio na C segment i uzeo novi RS3. D mi je opet neki kompromis izmedju prostora i vozne dinamike.
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik

Post od AcaKayak »

Uroš S. napisao:Aco, to se sve dešavalo na autobanu blizu Baden Badena, znamo :-)
Stvarno se nismo vozili nigde gde je naseljeno, ne znam gde smo bili jer ne poznajem Pancevo ali smo bili van grada. Ne mozes svakako da driftujes gtra u ulici gde su ti deca i auti itd, mislim mozes ako si idiot. :)

Raki, genralno na forumu audijevci najvise guraju medjusobne pohvale, u fazonu al izuva auto, ovo ono, vrh vrhova, jebe kevu itd. Kad god jedan bude atakovan, u roku od pola sata se trojica ukljuce da ga brane. Zapravo, da neko sa strane gleda i ne razume se u aute, verovao bi da je audi kult ili sekta gde se tradicionalno kolje jarac cija se krv deli medju clanovima a srce pripada rotoru kao vlasniku tri misteriozne audi stvari.

Ne znam nekoga ko gura mercedes previse (znam da cete reci Heroj ali ja se s njegovim pisanjem slazem, on i ako gura mercedes gura ga gde i jeste najbolji, a nikada nisam video da je napisao da je mercedes bolji od audija po snegu recimo), dok je Laki ipak lonely rider, nakon sto se Floyd otreznio. Floyd je imao izjave tipa ne svidja mi se neki deo na bmwu, za sta bi audi klan proterao svog clana, a cak je isao i ukrajnost tipa ne svidja mi se X6, sto kad bi audi clan napisao za Q7 koji realno bezveze izgleda, bio bi primoran da sam sebe udari 20 puta bicem, govoreci izmedju udaraca oprosti mi grehe moj dragi OOOO
Poslednja izmena od AcaKayak u 28 Maj 2015, 12:52, izmenjeno 1 put ukupno.
Odgovori