Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
I dalje se leti za Ukrajinu, ma sta svetski mediji pisali.
Leti se i za Tel Aviv, i ako su Palestinci upozorili da ce gadjati civilne avione koji slecu na Ben Gurion.
Trka za novcem je jaca od svega.
Koliko mi je poznato, B777 moze da ponese oko 90 tona goriva.
Ako ga je projektil pogodio u trup, izazvalo bi momentalnu rapidnu dekompresiju, deformaciju i raspad trupa i verovatno trenutnu smrt svih u avionu.
Ako je pogodjen u motor ili krilo, sa rezervoarima koji su povezani, verovatno bi eksplodirao.
Profesor Zlatko Veres, nas dugogodisnji predsednik komisije za udese, pricao je da su ostaci tela putnika u nesreci iznad Zagreba rasuti na 20 kvadratnih kilometara. Takodje je pricao da putnici u IL76 koji se srusio ispred piste u Beogradu nisu bili u komadu.
Koliko su mi pricali poznanici ciji su ocevi nastradali iznad Cehoslovacke kao i na nekim probnim letovima, nikog nisu sahranili celog.
Interesantno je da na slikama vidimo da je dobar deo ostataka aviona koncentrisan na malom prostoru, kao i da su body bag ocigledno pune sa celim telima.
Nisam strucnjak za avionske nesrece ali mi je nelogicna ova situacija za avion koji je pogodjen projektilom i pao sa 10km visine.
Leti se i za Tel Aviv, i ako su Palestinci upozorili da ce gadjati civilne avione koji slecu na Ben Gurion.
Trka za novcem je jaca od svega.
Koliko mi je poznato, B777 moze da ponese oko 90 tona goriva.
Ako ga je projektil pogodio u trup, izazvalo bi momentalnu rapidnu dekompresiju, deformaciju i raspad trupa i verovatno trenutnu smrt svih u avionu.
Ako je pogodjen u motor ili krilo, sa rezervoarima koji su povezani, verovatno bi eksplodirao.
Profesor Zlatko Veres, nas dugogodisnji predsednik komisije za udese, pricao je da su ostaci tela putnika u nesreci iznad Zagreba rasuti na 20 kvadratnih kilometara. Takodje je pricao da putnici u IL76 koji se srusio ispred piste u Beogradu nisu bili u komadu.
Koliko su mi pricali poznanici ciji su ocevi nastradali iznad Cehoslovacke kao i na nekim probnim letovima, nikog nisu sahranili celog.
Interesantno je da na slikama vidimo da je dobar deo ostataka aviona koncentrisan na malom prostoru, kao i da su body bag ocigledno pune sa celim telima.
Nisam strucnjak za avionske nesrece ali mi je nelogicna ova situacija za avion koji je pogodjen projektilom i pao sa 10km visine.
Re: Vazduhoplovi
Neke PVO rakete eksplodiraju u blizini aviona, bez potrebe da ga pogode direktno.
Na navodnom snimku pada čitav avion koji gori iz predela krila u desnog motora ako se ne varam. Doduše, nisam siguran da je to snimak pada tog aviona uopšte.
Mada, ima poente to što si napisao.
Tapatalk Pro
Na navodnom snimku pada čitav avion koji gori iz predela krila u desnog motora ako se ne varam. Doduše, nisam siguran da je to snimak pada tog aviona uopšte.
Mada, ima poente to što si napisao.
Tapatalk Pro
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Vazduhoplovi
Ma to nije snimak pada Boinga, u pitanju je AN-26...Onaj snimak na kom su UKR navodno presreli razgovor pobunjenika i rusa je postavljen dan ranije na YT pre nego sto je avion pao..
sve to smrdi previse, a eno snimaka po netu nove ofanzive armije sa sve Grad i Smerch sistemima koji poklapaju po civilima
Citam sta pisu ljudi kojima je PVO struka, vecina njih kaze da ovo ne deluje kao pogodak Buk-a. Raketa nosi valjda oko 70kg eksploziva, da ga je pogodio buk na toj visini od aviona ne bi ostalo nista..


Citam sta pisu ljudi kojima je PVO struka, vecina njih kaze da ovo ne deluje kao pogodak Buk-a. Raketa nosi valjda oko 70kg eksploziva, da ga je pogodio buk na toj visini od aviona ne bi ostalo nista..
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
analiza "crnih kutija" moze podosta da razotkrije, pogotovo ako avion nije eksplodirao trenutno u vazduhu.
i jos nesto, raketa vrlo retko pogadja direktno, gotovo nikad, uvek se aktivira blizinskim upaljacem , na bar 5 m od aviona a cesto i dalje dvadesetak....
i jos nesto, raketa vrlo retko pogadja direktno, gotovo nikad, uvek se aktivira blizinskim upaljacem , na bar 5 m od aviona a cesto i dalje dvadesetak....

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
Trenutak detonacije bg je ili komandovan sa zemlje ili od strane sistema za samonavodjenje. Daljina... MNOGO faktora na to utice, od trajektorija, tj. vektora, momenata, uglova rotacije, tipa bg (ozubljene sipke ili iglicasti snop), mase eksploziva bg, kolicine proracunatih i velicine parcadi, mogucnosti usmeravanja leta parcadi... masa bg buka se krece od 62 do 70kg, u zavisnosti od tipa rakete. Pod masom bg se smatra masa eksploziva a ne i metalnih delova. Inace, avion ne obara eksploziv vec METALNO PUNJENJE u okviru bg. Jako velika tema za ovakav forum...

Re: Vazduhoplovi

Re: Vazduhoplovi
B92: Kremlj: Ukrajinski lovac iza MH17 http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=879244
Očigledno svi znaju vise nego sto govore. Zanimljivo...
Tapatalk Pro
Očigledno svi znaju vise nego sto govore. Zanimljivo...
Tapatalk Pro
Re: Vazduhoplovi
Kod Zagreba su padali u komadu vezani za sedista. Jednoj zeni je pala neka devojka vezana za sediste u dvoriste.zuzazu napisao:I
Profesor Zlatko Veres, nas dugogodisnji predsednik komisije za udese, pricao je da su ostaci tela putnika u nesreci iznad Zagreba rasuti na 20 kvadratnih kilometara.
Isto je i ovde, vecina je vezana za sedista a inace su nasli i preko 70-80 delova tela rasutih na 10-15km a ne samo celih tela. Mada, kazu da dosta tela ima samo trup. Jezivo. Zavisi kako se raspao avion.
Na toj visini mislim da bese svest u rapidnoj dekompresiji traje samo desetak sekundi, mada kazu da su od same inercije bili mrtvi u trenutku (kao kod TWA 800).
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Ja verujem da su ga separatisti oborili na svoju ruku, e sad zasto bem li ga. Rusi, koliko god da ih ne mirisem, mislim da nisu direktno iza ovoga.
Sent from my ONE TOUCH 6012X using Tapatalk
Sent from my ONE TOUCH 6012X using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
Putnici iz Adrije koja je penjala, lako su pronadjeni na sedistima jer jos nisu stigli da se odvezu.cozmo napisao:Kod Zagreba su padali u komadu vezani za sedista. Jednoj zeni je pala neka devojka vezana za sediste u dvoriste.zuzazu napisao:I
Profesor Zlatko Veres, nas dugogodisnji predsednik komisije za udese, pricao je da su ostaci tela putnika u nesreci iznad Zagreba rasuti na 20 kvadratnih kilometara.
Isto je i ovde, vecina je vezana za sedista a inace su nasli i preko 70-80 delova tela rasutih na 10-15km a ne samo celih tela. Mada, kazu da dosta tela ima samo trup. Jezivo. Zavisi kako se raspao avion.
Na toj visini mislim da bese svest u rapidnoj dekompresiji traje samo desetak sekundi, mada kazu da su od same inercije bili mrtvi u trenutku (kao kod TWA 800).
Englezi su uveliko krstarili od Londona prema Istanbulu pa su se odvezali i to je razlog zasto su nasi imali probleme da pronadju njihove ostatke, kako je Zlatko slikovito rekao " bili su rasuti kao cevapcici na dvadeset cetvornih kilometara", sto bi od prilike bio slucaj i sa MH370 koji je bio na visini krstarenja.
Vreme korisne svesti dato u knjigama, zbog soka se smanjuje duplo u slucaju rapidne dekompresije a zavisi i od zdravlja i milion drugih stvari.
Nalazi crne kutije lako se mogu montirati, kao u primeru udesa Er Fransovog A320, broj leta 296.
Svaka ozbiljna prica o udesu zahteva vreme za analizu pa bih bio oprezan za opredeljivanjem za ovu ili onu stranu.
Uglavnom, danas smo tesili drugara koji je otisao za Harkov, da nece rakete njega....
Re: Vazduhoplovi
http://prettiggeregeld.blogspot.nl/2014 ... f-een.html
Clanak postavlja citav niz logicnih pitanja, na osnovu snimaka sa mesta nesrece.
- pre gubitka komunikacije pilot je prijavio incident u vazduhu, to je prva zvanicna izjava predstavnika avio kompanije.
- avion je naglo krenuo u poniranje, bez eksplozije. Navodi se da je moguc razlog za takvo ponasanje aviona gubitak repa.
- svedoci (anonimni, nepotvrdjeni) navode da je vidjeno jos 2 aviona u blizini MH neposredno pre dogadjaja
- napravljen je snimak pada aviona sa putanjom pada kroz vazduh. Kako je taj koji je snimao znao da u tom vremenskom trenutku na tom geografskom mestu treba da postavi kameru i da osmatra nebo?
- film o tome je ekspresno nakon pada aviona postavljen na net
- na snimku pada aviona ne vidi se trag od rakete, koji obavezno ostaje jos 10-12 minuta nakon njenog ispaljivanja i koji se vidi golim okom inace. dokaz za to je snimak bas ranije ispaljene rakete BUK sistema na metu, vezba.
- avion se nalazio na samoj granici ruskog vazdusnog prostora, 300km van zadate putanje, i da je nastavio dalje kretanje morao je za nekoliko minuta da udje u Rusiju. pilot nije ni pokusao, niti kontaktirao rusku kontrolu leta. sto bi se ocekivalo za prelet
- pogodak rakete u avion nije izazvao eksploziju u vazduhu, cudno dogadjanje
- avion pada na zemlju vecim delom u komadu, nije eksplodirao u vazduhu, isto tako tela nastradalih su koncentrisana na relativnom malom ogranicenom prostoru
- na snimku se primecuje eksplozija trupa aviona pri uradu u zemlju
- na licu mesta odmah, neposredno nakon nesrece sakuplja se vise potpuno neostecenih pasosa, sto je opet cudno s obzirom na stanje metala aviona koji se topi a materijal pasosa ostane u stanju kao nov
- na snimcima pasosa se na nekima vidi da su probuseni, tj ponisteni
- avion je nekoliko minuta pre nesrece naredbom iz Kijeva spustio visinu sa ranije krstarece za celih 500m iako nije bilo drugih aviona ili prepreka niti vremenskih nepogoda na ocekivanoj putanji kretanja
- Obama je odmah, prakticno trenutno nakon udara aviona u zemlju, javio da zna da je oboren avion, i da su ga oborili Rusi. Pre nego sto je to znala holandska Vlada i aerodromske vlasti.
Jedna od sumnji je da je avion oboren u vazduhu, sa ledja vazduh-vazduh raketom u rep aviona, pilot izgubio kontrolu i krenuo u prinudno sletanje.
napomena:
posto ne znam holandski google je preveo na nemacki koji znam, a moje iskustvo je da to prevodjenje jako dobro funkcionise po pravilu jer su jezici vrlo bliske strukture. prevod na engleski se razlikuje od prevoda na nemacki, gubi se smisao vise puta u recenicama. stoga smatram da je nemacki prevod sustinski tacan holandskom originalu.
Clanak postavlja citav niz logicnih pitanja, na osnovu snimaka sa mesta nesrece.
- pre gubitka komunikacije pilot je prijavio incident u vazduhu, to je prva zvanicna izjava predstavnika avio kompanije.
- avion je naglo krenuo u poniranje, bez eksplozije. Navodi se da je moguc razlog za takvo ponasanje aviona gubitak repa.
- svedoci (anonimni, nepotvrdjeni) navode da je vidjeno jos 2 aviona u blizini MH neposredno pre dogadjaja
- napravljen je snimak pada aviona sa putanjom pada kroz vazduh. Kako je taj koji je snimao znao da u tom vremenskom trenutku na tom geografskom mestu treba da postavi kameru i da osmatra nebo?
- film o tome je ekspresno nakon pada aviona postavljen na net
- na snimku pada aviona ne vidi se trag od rakete, koji obavezno ostaje jos 10-12 minuta nakon njenog ispaljivanja i koji se vidi golim okom inace. dokaz za to je snimak bas ranije ispaljene rakete BUK sistema na metu, vezba.
- avion se nalazio na samoj granici ruskog vazdusnog prostora, 300km van zadate putanje, i da je nastavio dalje kretanje morao je za nekoliko minuta da udje u Rusiju. pilot nije ni pokusao, niti kontaktirao rusku kontrolu leta. sto bi se ocekivalo za prelet
- pogodak rakete u avion nije izazvao eksploziju u vazduhu, cudno dogadjanje
- avion pada na zemlju vecim delom u komadu, nije eksplodirao u vazduhu, isto tako tela nastradalih su koncentrisana na relativnom malom ogranicenom prostoru
- na snimku se primecuje eksplozija trupa aviona pri uradu u zemlju
- na licu mesta odmah, neposredno nakon nesrece sakuplja se vise potpuno neostecenih pasosa, sto je opet cudno s obzirom na stanje metala aviona koji se topi a materijal pasosa ostane u stanju kao nov
- na snimcima pasosa se na nekima vidi da su probuseni, tj ponisteni
- avion je nekoliko minuta pre nesrece naredbom iz Kijeva spustio visinu sa ranije krstarece za celih 500m iako nije bilo drugih aviona ili prepreka niti vremenskih nepogoda na ocekivanoj putanji kretanja
- Obama je odmah, prakticno trenutno nakon udara aviona u zemlju, javio da zna da je oboren avion, i da su ga oborili Rusi. Pre nego sto je to znala holandska Vlada i aerodromske vlasti.
Jedna od sumnji je da je avion oboren u vazduhu, sa ledja vazduh-vazduh raketom u rep aviona, pilot izgubio kontrolu i krenuo u prinudno sletanje.
napomena:
posto ne znam holandski google je preveo na nemacki koji znam, a moje iskustvo je da to prevodjenje jako dobro funkcionise po pravilu jer su jezici vrlo bliske strukture. prevod na engleski se razlikuje od prevoda na nemacki, gubi se smisao vise puta u recenicama. stoga smatram da je nemacki prevod sustinski tacan holandskom originalu.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24716
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Jbt, da se sledis zbog ludaka ljudi nastradaju.
Jel bilo skoro ovakvih dogadjaja ili slicnih u Evropi, Aziji i Bliskom Istoku?


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Metalni fragmenti rakete R-73 i rakete 9М38 -buk, se razlikuju po obliku i istragom na mestu pada je lako utvrditi o kom se tipu radi

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
Ovo su takve gluposti po novinama da je za neverovati.
Juce me je pretekao Malezijski A380 na 2000ft ispod naseg aviona, sa nekih 0,82M. Put prema Istoku isao je Turskom iznad obale Crnog Mora pa dalje preko Azarbejdzana Ne znam kakve su im Zapadne rute.
Zaracene strane u Brazavilu su pucale na svaki avion u prilazu, pa i na nas. Kada je sletao Er Frans, Francuzi su podizali dva vojna helikoptera koja su cistila levu i desnu stranu prilazne putanje aviona. Isto je bilo i prilikom poletanja.
Mi smo stavljali glavu u torbu.
Ima toga po svetu....
Juce me je pretekao Malezijski A380 na 2000ft ispod naseg aviona, sa nekih 0,82M. Put prema Istoku isao je Turskom iznad obale Crnog Mora pa dalje preko Azarbejdzana Ne znam kakve su im Zapadne rute.
Zaracene strane u Brazavilu su pucale na svaki avion u prilazu, pa i na nas. Kada je sletao Er Frans, Francuzi su podizali dva vojna helikoptera koja su cistila levu i desnu stranu prilazne putanje aviona. Isto je bilo i prilikom poletanja.
Mi smo stavljali glavu u torbu.
Ima toga po svetu....
Re: Vazduhoplovi
dragvorl,Bilo je ovakvih dogadjaja ranije, ne u ovim okolnostima ali namerno obaranje putnickih aviona je poznat scenario U nekim su Ameri ucestvovali. Nisu jedini sa takvim pedigreom.
Francuzi su pokazali da ne prezaju od civilnih zrtava, posebno je isticana prica iz negde 86 sa tajnom operacijom koja je negirana zestoko ali se nakon smrti Miterana i jos nekih promena u francuskim sluzbama otvorila istina iz dokumenata. Snimili su i film dokumentarni o tome.
Jezivo, u ratu su ljudi samo brojke. Kao sto su i kod nas civile masakrirali kasetnim bombama (zabranjeno oruzje) i osiromasenim nuklearnim projektilima (uranijumska municija).
Kao sto je sada u Palestini pobijeno vise ljudi nego u tom avionu, ali to nisu zapadni zivoti pa u tamosnjim medijima ne zavredjuju ni pribliznnu paznju ljudskih bica kao ovih 10 sa britanskih ostrva.
Francuzi su pokazali da ne prezaju od civilnih zrtava, posebno je isticana prica iz negde 86 sa tajnom operacijom koja je negirana zestoko ali se nakon smrti Miterana i jos nekih promena u francuskim sluzbama otvorila istina iz dokumenata. Snimili su i film dokumentarni o tome.
Jezivo, u ratu su ljudi samo brojke. Kao sto su i kod nas civile masakrirali kasetnim bombama (zabranjeno oruzje) i osiromasenim nuklearnim projektilima (uranijumska municija).
Kao sto je sada u Palestini pobijeno vise ljudi nego u tom avionu, ali to nisu zapadni zivoti pa u tamosnjim medijima ne zavredjuju ni pribliznnu paznju ljudskih bica kao ovih 10 sa britanskih ostrva.