Cena servisa
- half man
- Postovi: 1641
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 14:17
- Garaža: Passat b8 ,Infiniti Fx30d S
- Lokacija: Novi Sad
Re: Cena servisa
Jel moze pomoc gde bih mogao da nadjem i kako ide oko carine sa tim ?
- Kuzmanovic
- Postovi: 15276
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Cena servisa
Meni jedino sto pada na pamet je ebay jer nisam imao takva iskustva, tako da sacekaj da se javi neko iskusniji. Ono do cega ti treba da dodjes su kataloski brojevi cilindra i boostera da ne bi narucio pogresan deo.
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
Sent from my Alcatel One Touch Idol using Tapatalk
-
- Postovi: 325
- Pridružio se: 19 Apr 2012, 16:28
- Garaža: škoda octavia 1.9 tdi
- Lokacija: Sremski Karlovci
Re: Cena servisa
Izguglaj malo da nađeš još neki servis i u Mađarsku da odeš neće te toliko izaći čuo sam par puta da ljudi sa skupljim automobilima odu preko i odrade upola cene.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Cena servisa
Jbt sat 15000din, pa nisu bas citavi.
Re: Cena servisa
Sat je ~3000 dinara.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Cena servisa
Nije ni 3000 ni 15 fali jos 30.000din.:?:
Re: Cena servisa
Da, i mene zanima gde nestade ~32 soma 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Blackshadow
- Postovi: 827
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Cena servisa
Pa jedino ako je pisao cene bez pdva, sto nema nekog smisla, ali je verovatno to 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Blackshadow
- Postovi: 827
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
- half man
- Postovi: 1641
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 14:17
- Garaža: Passat b8 ,Infiniti Fx30d S
- Lokacija: Novi Sad
Re: Cena servisa
Da,nisam napisao stavku pdv. Al to nije ni bitno,pomagajteeee 

Re: Cena servisa
Ne znam da li je nesto specijalna konstrukcija tog Lexusa ali na svakom autu dosada koji sam video servo pojacavac (booster sto ovi kazu) je zaseban deo od glavnog kocionog cilindra.
On je suv, nema nikakvo ulje i ne menja se ako nije mehanicki ostecena membrana.
Glavni kocioni cilindar ima zaptivne gumice koje se mogu zameniti i nastaviti koriscenje bez ikakve smetnje ili rizika pod uslovom da sam cilindar nije mehanicki ostecen, pojeden vec je gumica od starosti stradala.
To se vidi kada se skine i pregleda, lako se uoce tragovi habanja.
Gumice su obicno 19,05mm ili 20,64mm sto su 2 najcesce vrednosti.
Sama zamena nije komplikovana samo zahteva paznju, cistocu i pedantno sklapanje (da ne upadne prasina neko strano telo i slicno).
Posle sklapanja se testira da li pravi pritisak i da li curi.
Setova gumica ima po modelima auta za glavni kocioni i iako su skupi relativno (oni kvalitetni) i do 50tak evra to je neuporedivo jeftinije od cena koje se pominju.
Skidanje glavnog kocionog sa serva je obicno operacija od 2 matice koje se odvrnu a prethodno se otkace kocione cevi.
Drugo resenje koje bih najpre razmotrio, Lexus je zapravo Tojota pa bih proverio da li identicni delovi se koriste u nekoj Tojoti masovne produkcije.
Cena za Tojotu kao rezervnog dela bi morala da bude u ekonomik klasi, tj mnogo pristupacnija.
Glavni kocioni cilindar moze i da napukne i da zbog toga curi, samo 1 takvu situaciju sam video do sada i veoma je retka ta mogucnost.
Auto je pretpostavljam u nevoznom stanju sada ap bi bilo dobro sto pre skinuti taj kocioni da tecnost koja curi iz njega ne bi nagrizala sve na sta naidje a pre svega lakirane povrsine.
Da li je servo pojacavac skidan i pregledan pa ustanovljeno da je za promenu ili je po automatizmu ajde da menjamo nece da skodi uradjena dijagnostika?
On je suv, nema nikakvo ulje i ne menja se ako nije mehanicki ostecena membrana.
Glavni kocioni cilindar ima zaptivne gumice koje se mogu zameniti i nastaviti koriscenje bez ikakve smetnje ili rizika pod uslovom da sam cilindar nije mehanicki ostecen, pojeden vec je gumica od starosti stradala.
To se vidi kada se skine i pregleda, lako se uoce tragovi habanja.
Gumice su obicno 19,05mm ili 20,64mm sto su 2 najcesce vrednosti.
Sama zamena nije komplikovana samo zahteva paznju, cistocu i pedantno sklapanje (da ne upadne prasina neko strano telo i slicno).
Posle sklapanja se testira da li pravi pritisak i da li curi.
Setova gumica ima po modelima auta za glavni kocioni i iako su skupi relativno (oni kvalitetni) i do 50tak evra to je neuporedivo jeftinije od cena koje se pominju.
Skidanje glavnog kocionog sa serva je obicno operacija od 2 matice koje se odvrnu a prethodno se otkace kocione cevi.
Drugo resenje koje bih najpre razmotrio, Lexus je zapravo Tojota pa bih proverio da li identicni delovi se koriste u nekoj Tojoti masovne produkcije.
Cena za Tojotu kao rezervnog dela bi morala da bude u ekonomik klasi, tj mnogo pristupacnija.
Glavni kocioni cilindar moze i da napukne i da zbog toga curi, samo 1 takvu situaciju sam video do sada i veoma je retka ta mogucnost.
Auto je pretpostavljam u nevoznom stanju sada ap bi bilo dobro sto pre skinuti taj kocioni da tecnost koja curi iz njega ne bi nagrizala sve na sta naidje a pre svega lakirane povrsine.
Da li je servo pojacavac skidan i pregledan pa ustanovljeno da je za promenu ili je po automatizmu ajde da menjamo nece da skodi uradjena dijagnostika?
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Cena servisa
Zovi ti opet Trio I odvezi auto ako treba do njih da vide koji je cilindar. Garant mogu da nadju I bice mnogo jeftinije nego cene sto si napisao. Ja sam siguran da je isti na mnogim Toyota-ma.
Re: Cena servisa
Neki delovi su za Toyote nenormalno skupi, pa me ne čude ove cene za Lexus.
EDIT: prvi Google rezultat http://www.lexussouthatlantaparts.com/s ... evel=19105
EDIT: prvi Google rezultat http://www.lexussouthatlantaparts.com/s ... evel=19105
Re: Cena servisa
http://www.lexus.com/recall/pdf/Brake_M ... Recall.pdf
This action follows an announcement made by Toyota Motor Corporation in
Japan on October 21, 2010 (Japan).
The Toyota genuine brake fluid used during vehicle assembly for vehicles sold in
the United States contains polymers. The polymers act as lubricants for certain brake
system components. If during vehicle maintenance, brake fluid is used that does not
contain such polymers or only small amounts, a part of the internal rubber seal (brake
master cylinder cup) located at the end of the brake master cylinder piston may become
dry and may curl during movement of the piston. If this occurs, a small amount of the
brake fluid could slowly leak from the brake master cylinder into the brake booster,
resulting in illumination of the brake warning lamp.
Opisan je uzrok, kako nastaje, kako se manifestuje kvar.
Fabricki opoziv. 1,500,000 vozila.
Zahtevati od Tojote Srbija da se pismeno izjasne.
Kako izgleda. Cena 2,65 dolara za gumicu.ili 1,53 dolara zavisno od verzije Lexusa.
http://www.lexussouthatlantaparts.com/s ... evel=19105
This action follows an announcement made by Toyota Motor Corporation in
Japan on October 21, 2010 (Japan).
The Toyota genuine brake fluid used during vehicle assembly for vehicles sold in
the United States contains polymers. The polymers act as lubricants for certain brake
system components. If during vehicle maintenance, brake fluid is used that does not
contain such polymers or only small amounts, a part of the internal rubber seal (brake
master cylinder cup) located at the end of the brake master cylinder piston may become
dry and may curl during movement of the piston. If this occurs, a small amount of the
brake fluid could slowly leak from the brake master cylinder into the brake booster,
resulting in illumination of the brake warning lamp.
Opisan je uzrok, kako nastaje, kako se manifestuje kvar.
Fabricki opoziv. 1,500,000 vozila.
Zahtevati od Tojote Srbija da se pismeno izjasne.
Kako izgleda. Cena 2,65 dolara za gumicu.ili 1,53 dolara zavisno od verzije Lexusa.
http://www.lexussouthatlantaparts.com/s ... evel=19105