Ne znam sta da ti kazem, nema to veze sa Srbijom, nego realnoscu.passenger napisao:još jedan primerak Srbende. Ne da on premium trojku ni za šta, a ostatak sveta stavlja Volvo u premium.Xepoj87 napisao:Ja sam glup, ne kapiram salu
Elem, Volvo je tacno gde i zeli da bude, polupremium, nesto kao glorifikovani Volkswagen, tacno izmedju dva sveta.
Previse je skupo zaista se takmiciti sa premium Nemcima i oni to znaju, pa se pozicioniraju negde izmedju, da znas da dobijas dosta za relativno ok cenu.
verovatno zbog motora
Ili oni ne vole pare, pa zato sami svoj proizvod manje naplacuju?
Da se ponovim iz druge teme:
Xepoj87 napisao:@nmaric
Slabija prodajna mreza, losiji odnos prema kupcima, slabija servisna mreza, dostupnost delova, brzina svega.
Automobili su im super, ali ne nude isto sto i Nemci, a to skapiras tek kada krenes da sklapas, kada krenes vise da se udubljujes u tehnicke detalje i na kraju, kada zaista objektivno odmeris kvalitet enterijera, materijale i izmedju ostalog, ponudu motora. Vecina automobila nije na nivou konkurentnog automobila Mercedesa recimo, posto su njima najblizi po filozofiji.
Dakle, ne samo jednog automobila, nego ukupno cele game, Volvo-a kao brenda.
Ceo globalni imidz brenda nije na nivou Nemaca, to je jasno svakome ko nije ostrascen i ko ne gleda na stvari samo iz licne perspektive.
Sto se delova tice, jel zato Volvo toliko visoko pozicioniran na listama pouzdanosti, sto stavljaju sve bolje delove?
Manite se tih prica da se ljudi po svetu ubise da saznaju ko koji brand filtera i ostalog stavlja oem, a onda neki radnici iz Boscha u Srbiji imaju informacije kakve delove Bmw, Mercedes i Volvo narucuju od Bosch-a i to ne samo koje delove, nego i koju klasu delova... Svasta se prica, a malo dokaza, dok ljudi veruju u sve sto cuju i prenose dalje, pogotovo populisticne teme kao te.
Jos se zaboravlja kakve automobile prave Bmw i Mercedes i koliko tu ima dalje od par 2.0 motora u 5,6 modela, sto ove liste pouzdanosti cine samo jos vecim pohvalama za njih.

