Kakve veze ima broj cilindara sa klasom? Lakši, elastičniji, jači od v8 atmo. Svakako je atmo postao stvar prošlosti.
Zvuk će malo da istrpi, ali kako drugima, tako i njima. Neka se igraju sa mapom i izduvom, multiair je izvukao sasvim dobar zvuk iz turbaka, čak i malih. To znači da je ipak moguće.
Ko je spominjao V8 atmo, koji vise maltene i ne postoji?
Naravno da je moguce izvuci dobar zvuk iz turbo motora, to su pokazali i Evo/STI, pa onda Mercedes i na kraju Alfa sa QV, ali nije stvar u tome.
Da Markoni nije provozao neke dobre verzije V8 i V6 motora, pa da ne zna koja je razlika, poput tebe koji sve gledas kroz brojke, pa i da razumem, ali znam da on zna koja je razlika izmedju V8 i V/R6.
R6 tu malo popravlja stvar, ali ne moze se porediti sa V8.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
I dalje ne vidim ništa sporno, biće tri turbaka u ponudi, R5, V6 i V8. Poslednja dva menjaju trenutne V8 i V10, a izgleda da dobijamo i segment ispod.
Naravno da gledam kroz brojke, ako su dobre, nema tu problema. R8 nije Ferrari, ima kraću zaostavštinu i od Poršea, koji uspešno prelazi na turbo, prosto nema neki breme koje vuče za sobom, postoji tek desetak godina. I treba da bude aktuelno tehnološko remek delo. Lično bih pre vozio turbaka u tom autu, lakšeg, sa više KS, nego težeg atmosferca. U nekom drugom autu bih možda ceo paket gledao drugačije, ali u R8 ne. Nekako R8 vidim i kao hibrid, bez ikakvih problema. Quattro, automatik, turbo, ekran umesto cajgera, ambijentalno osvetljenje i drugi gedžeti, sve mi to ide uz taj auto.
Cekajte bre. Pa niko ne kaze da se V10 i V10 Plus izbacuju iz ponude. Da su sad rekli izbacujemo V10 ubacujemo V6 biturbo stvarno bi mi teze palo. V10 je ozbiljna zver u svakom smislu. Ali zasto ne popuniti rupu sa tim sestakom. Bojim se da bi V8 turbo/biturbo bio performansama blizu V10kama, dodatno bi imao i mogucnost da ih tuningom i nadmasi u performansama. Zato mislim da je V6 biturbo safe varijanta da se popuni rupa, a opet lepo razgranici od V10, kako performansama, tako i cenom.
Upravo je u tome razlika nasih misljenja, moje je da ne mora da postoji "narodski" R8, ne mora se bas sve raditi radi profita, moze nesto i srcano da ostane.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.