Registracija vozila

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9564
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Registracija vozila

Post od Gaginh0 »

Danas registrovao Pola.

7300 - osiguranje bez steta do sada
440 - nalepnica
1500 - komunalna taksa (ili sta vec)
4224 - budzet RS
500 - tehnicki

Sve u svemu - 13964 + provizija poste :doubleup:
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13565
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Registracija vozila

Post od Grujic »

Mislim da je ovo fotošop, čini mi se da ispod grba piše NI :)
I TT je bio ps...
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5202
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Registracija vozila

Post od cozmo »

Ja da pohvalim Blutek Auto u O. Brigada - registracija je ispala 9080 din (osiguranje 7100 din), sve zavrseno za manje od 10 minuta sa sve nalepnicom (odustah od varijante na adm. zabranu posto vazi samo za firme na budzetu). Placeno karticom, bez cimanja.

Tehnicki imam dzabe od sad pa nadalje, pa ne racunam u cifru.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Registracija vozila

Post od methane.master »

Vidiš ja kod njih letos nisam mogao da odradim registraciju, nisu mogli da mi isčitaju saobraćajnu. :uf:
Širim haos!
Korisnikov avatar
Woodoo
Reactions:
Postovi: 2462
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od Woodoo »

nenad.fil napisao:Registracija za C220 CDI je cirka 70.000 rsd...
Najverovatnije u toku ove godine ce promeniti cene registracija tj uvesti metodu obracuna poreza na upotrebu vozila prema snazi motora, a ne prema zapremini kao do sada.
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od Scuderia »

Pa ce biti jos gore :D
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od Dzoni_m »

Dušu dalo za političke poene i politiku "lopovi sa brzim kolima da ne ubijaju po ulici" pa stave da je granica 55ks jer šta će vam jače nego Yugo koji vozi "sirotinja".

U glavu semem da se kladim da će takav scenario biti. Ima da žalimo za ovaj model obračuna koji se sada koristi

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmen

Post od Floyd »

Pa taj rad. Klepace one sa jakim motorima.

Gesendet von meinem GT-I9505
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od NexT »

Woodoo napisao:
nenad.fil napisao:Registracija za C220 CDI je cirka 70.000 rsd...
Najverovatnije u toku ove godine ce promeniti cene registracija tj uvesti metodu obracuna poreza na upotrebu vozila prema snazi motora, a ne prema zapremini kao do sada.
Ja se sve plasim da smo naje*ali, iako je tih 150-200 konja, koliko u proseku imamo sa normalnim kolima sasvim realna cifra, a ne jak motor...
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28241
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od Xepoj87 »

Kola sa preko 150ks su i te kako brza,a motori i te kako jaki.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od dragvorl »

Sve zavisi sta se smatra pod normalnim. Nekom je to 70, nekom 110, nekom 200 konja. Takodje, bitno je i sta je normalna karoserija, jer nije isto pokrenuti tonu ili dve.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od Geza »

Puno filozirate oko jednog nameta. :)
Koja god vrsta poreza da se uvede nekome neće odgovarati.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od NexT »

Xepoj87 napisao:Kola sa preko 150ks su i te kako brza,a motori i te kako jaki.
Bilo koji prosecan auto C segmenta vec u ovoj generaciji mozes da kupis sa 150+ konja.

308 novi 2.0 HDI ima 150-160 konja.

NIje kao pre 10 godina, da si tu snagu, do 200ks izvlacio iz V6 motora itd. koji su bili rezervisani za vise klase ili sportske modele...

Kupis lepo Octaviju od 150 konja. NIje bas luks kategorija kojoj bi registracija trebala da bude 500 evra.
maniaxxx
Reactions:
Postovi: 6545
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Slovenija

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od maniaxxx »

U Slo je veliki skok u ceni osiguranja ( registracija ovde je za đabe skoro ) kod 130kw ili 177 konja...a dosta avta ima 180 konja...bedno jeli :mrgreen: , A osnovno osiguranje ( bez kaska ) je za nekog bez popusta za 131 i više kw oko 1000 evriča...
Korisnikov avatar
Woodoo
Reactions:
Postovi: 2462
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:12
Lokacija: Beograd

Re: Honda Civic 1.8 Sport 8th/9th gen VS ostali C segmenta

Post od Woodoo »

Sadasnji sistem obracune poreza je potpuno zastareo i neadekvatan, a uz to i stetan po drzavu. Vecina kupuje automobile do 2.000 cc, pa u odnosu na porez koji bi bio proporcinonalniji snazi motora manje para se sliva u budzet. Sigurno je da novi sistem obracuna verovatno nece odgovarati manjim turbo motorima velike snage jer ce tu biti najveci skok. Nema nikakve ekonomske logike da za 2.2 dizel u Civicu 150 ks, registracija bude duplo skuplja u odnosu na npr. Astru 1.6 turbo od 180 ks.
Odgovori