Međutim:
1. Niko mi nije rekao cenu, dok nisam seo da platim, kada je sve bilo gotovo. Potpiši nalog, daj auto, gotovo, plati. Namerno nisam pitao, jer sam znao cenu, ali oni to nisu znali.
Imam razlog zašto sam tamo odvezao auto, mogao sam to i sam (povoljnije) da rešim, ionako sam ga sinoć skidao i dopunjavao. Između ostalog, stekao sam neki utisak o opštoj usluzi.
2. Akumulator mi nisu vratili. Pogledah u gepek, nema. Tražio, dobio nazad. Spremili ga za reciklažu, što je OK, ali uz pitanje.
3. Ne bih preporučio da ulazite u salon u 8h (na početku radnog vremena). Čak je i u Zakonu definisano da se pauza ne koristi na početku radnog vremena, ali kod nas to ljudi ne shvataju

Sveukupno, da sutra kupujem automobil, jutrošnje iskustvo ne bi bilo neki plus (a ni veliki minus, jer nije da je konkurencija jaka/bolja).
TT