Stranica 29 od 261
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 11 Dec 2013, 10:45
od Филиповић
Након 4 године, 4 месеца и 20 дана пробила цев на издуву, на кривини пре задњег лонца.
Прешао око 28 хиљада, али углавном кратке релације, градска вожња...
Мајстор ми тражи 4300 динара да замени целу цев, до задњег лонца.
Шта мислите о цени, јел имао неко слично искуство?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 11 Dec 2013, 11:29
od trojanac
Koliko ja znam, to svi krpe.
Tapatalk 4.2.0 from my HTC

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 11 Dec 2013, 12:12
od Velja
Ma da, to se rešava za <1000 din kod nekog normalnog auspuh-majstora

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 11 Dec 2013, 12:14
od joni
Koji je to majstor trazio?

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 10:15
od Филиповић
Ма то је најстарији ауспух сервис у Јагодини, убеђивао ме да не крпим него да заменим целу цев.
У принципу, немам ништа против, ал ми је цена била много сумњива...
Силазио сам у канал са њим, цев је пробила на кривини, а показује и назнаке врло скорог пробијања на пар сантиметара од задњег лонца.
Пробаћу да одвезем још код неког да видим шта кажу, мада немам баш неки избор овде...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 10:32
od Bax
Trulez se ne resava, zameni to, nije tebi standardno pucanje na spoju sa zadnjim loncem
Sent from my ZTE-SKATE
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 10:34
od joni
Obidji malo ako imas gde mislim da je cena malo veca.

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 10:38
od Sloba
2007. godine na Puntu sam menjao cev i to me je kod Bate u Petrovaradinu koštalo 1.000 dinara, ali uz bitnu napomenu da je italijanski Punto imao dva lonca i da je ta cev znatno kraća u odnosu na cev koja ide od katalizatora sve do zadnjeg lonca. I meni se 4.000 dinara čini dosta, ali opet, ne vredi ni ići na jeftiniju varijantu ako će se dobiti lošiji kvalitet cevi. Rad menje-više.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 11:39
od Bax
Pa ima da se uzme ta cev imasaf, sa 2g garancije...
Sent from my ZTE-SKATE
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 13:21
od Velja
Bax napisao:Trulez se ne resava, zameni to, nije tebi standardno pucanje na spoju sa zadnjim loncem
+1
Ako nije uobičajeno pucanje na varu kod lonca onda menjaj celu cev - očigledno je nekvalitetna

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 14:21
od Филиповић
Цев је пробила баш на кривини, 20ак сантиметара од задњег лонца, а види се и да је начета на пар сантиметара од задњег лонца, тамо где је свима правила проблеме.
Не цицијашим, хоћу и ја да променим цев, али да ме не венчава неки зевзек из ауспух сервиса.
Сад видех ценовник једног сервиса из Бг, домаћа цев је 4200, Имасаф 6 и кусур хиљада...
:trljamoci:
Хвала свима на одговорима.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 14:31
od samo polako
Jel vam se desilo nekada da posle duge vožnje, baš duge i žustre, provalite da je lim u gepeku sa leve strane vruć?
Poprilično sam se iznenadio na jednom modelu kada sam to konstatovao u gepeku.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 14:38
od Филиповић
Ако се прегрева гума због неког разлога (није довољно напумпана, деформисана...) можда може да пренесе топлоту на околни лим?!?
Re: Одг: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 14:42
od Saša
Retko pipkam po gepeku posle vožnje pa ne znam, ali mi to tvoje nikako ne zvuči dobro.

Ako je lim gepeka vruć - kakve li su tek onda bile felna i guma?
Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Poslato: 12 Dec 2013, 14:47
od Geza
Auspuh.