Woodoo napisao: 26 Jan 2021, 21:14
Nije ti dobra priča iako se slažem da su gume i vozač presudni. Recimo ovako, iste gume i vozači sličnih sposobnosti u oba pick upa, jedan ima blokadu drugi ne. Šta je bolje? Uostalom da je bolje bez blokade ne bi je Isuzu implementirao u novom D maxu.
Vezano za rudnik, da li si prošao tu gde oni nisu sa stock ili modifikovanim D Maxom? Kakve su gume imali? Da li si vozio samo D max ili si vozio i njihova vozila? BTW Fullback nema blokadu.
Imam prijatelja u firmi koja obavlja poslove u Norveškoj, pick up bez blokade ne dolazi u obzir u njegovom poslu. Ima u portfoliju Rangera, Hiluxa, L200. Drugar iz smatse kaže da su odustali od D maxa jer im se zaglavljivao, prešli na druge brendove...
Po toj logici, što je Isuzu prvi uveo mali motor u pickupove (1.9)? Probali, pa sad odjednom svi imaju male motore (3 godine kasnije). Isto tako je vratio blokadu jer većina klijenata to želi.
Vezano za rudnik, prošao sam Dmax sa A/T gumama, istom rutom (1h vožnje po krugu), tamo gde voze Fullback i L200 sa M/T gumama. Tamo gde su se oni zaglavljivali, tu smo prošli. TAM 150 služi za čupanje. Jedino dajem šansu da ja smem svoj auto da stisnem do kraja, a oni možda ne smeju (iako nemaju GPS u kolima). Postoji jedna serija Fullback sa drugih tržišta (pošto se prodavao odlično, ali kada bi se zezali, pa su imali ogromne stockove neprodatih vozila) koji su uvezeni po banana ceni sa blokadom. L200 je ima, jer Inoto ima više iskustva u tom poslu (da ne kažem više kontaktata tipa koji je potreban za plasiranje vozila tamo gde je pobeđuje....kvalitet).
Vezano za drugara iz Norveške, naša firma (sada ne postoji više) - Konsing, isto to je radila tamo, imala je flotu Dmax, koje je zanovila posle toga sa opet Dmax, i veći deo svog radnog veka su proveli u Norveškoj, dok nisu bili primorani da kupe vozila sa norveškim tablicama...
Čak začudo, najveći market share u pickup segmentu na svim evropskim tržištima ima Norveška (na stranu ozbiljnog uvoznika), tj. najprodavaniji pickup je već par godina (dobro, ne za tvog drugara).
Vezano za Smatsu, rekao bih da ti drugar nije baš visoko pozicioniran, jer da jeste, znao bi neke stvari. Dmaxove ja nisam prodao, to je uradila firma u pauzi između dve nabavke Mitsubishija, a kako su radili posao, činjenica je da ih nema više u priči Isuzu zauvek. A pošto Smatsa ima gomilu Peugeota u floti, a gle igrom slučaja je isti vlasnik i njih i Mitsubishija, ako sabereš dva i dva, biće ti jasno sve.
A pošto ti isti Dmaxovi dolaze sada kod mene na održavanje, imaju čiste putne zimske gume (iako imaju i vitlo), tako da bi eto mogao da sugerišem da kažeš drugaru da za početak nabave terenske gume tipa BFG A/T, da ne kažem M/T, pa će se iznenaditi šta sve mogu da urade.
I ja jesam trgovac (spora nema), ali ja vozim džipove dugo, i to bih vozio i da se time ne bavim, a upravo iz te ljubavi se sklopile kockice da spojim šansu da od tog hobija i inače živim, tako da sve ovo nije PR za moj brend, već pričamo činjenice.
Diff je odlična stvar, ali po toj logici, ajde onda portalne osovine, blokade sve tri, gume 35-37, ajmo onda na licitaciju za ex-vojne Unimoge, pa onda možemo i Sherpa 4x4 ATV terensku amfibiju da vozimo i tako u krug....do letećeg drona od Željka Mitrovića.