Stranica 29 od 69
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 28 Maj 2014, 23:23
od Grujic
paja napisao:
Bajkera koji je, osim što je polomio ono za šta je rekao da je lako lomljivo
To smo polomili on i ja 50/50
Btw, ja sam stvarno iznenađen koliko je krto..
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 28 Maj 2014, 23:24
od Xepoj87
Ja sam lepo rekao da su oko mene sve neki divljaci...

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 28 Maj 2014, 23:29
od Paja
Grujic napisao:Sem napisanog ja mislim da vraćanje table uopšte neće skoro, ima tu još mnogo da se pere...
Što više budemo odlagali to je manja šansa da je vratimo.
Btw svi šrafovi instrument table su kod mene u kolima.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 28 Maj 2014, 23:31
od rele
Jeste veoma lomljivo,ja sam na pandi kad je menjana pumpa takodje polomio ali sam veoma lako zavario i drzi bez problema evo vec druga godina.
Svaka cast za trud i rad

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 28 Maj 2014, 23:42
od Paja
Xepoj87 napisao:Ja sam lepo rekao da su oko mene sve neki divljaci...

Reče čovek koji se šiša na opasno i čija je nadlaktica dala krucijalni doprinos da svi mi budemo večeras kod kuča.

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 28 Maj 2014, 23:52
od dragan
au, oznojiska ispod miska

Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 00:30
od trojanac
Meni danas nije bio dan, očigledno. Mislim da je dobar posao odrađen i danas ali treba planirati već za vikend da se opet radi.
Tapatalk with Desire 500
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 00:41
od Xepoj87
Miska suva, celo i ne bas

Pajo brate, ja se slepio na spavanju, ti kazes sisam se na opasno

Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Одг: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 08:51
od Sh@rance
Bax napisao:
Ali problem je sto i dalje nemamo pojma sta je sve crklo, od ovih preskupih stvari, a sta nije.
Pogled na neku elektorniku, verovatno centralna, ili alarm, je bila zasu, to je sve unutra oksidovalo...
Ima ta neka centrala ispod volana, verovatno imobilajzer, isto napunjena sa vodom.
Mala crna kutijica koja je stajala ispod table sa osiguracima i vezana plasticnom vezicom je cenntrala od daljinskog otkljucavanja koja je naknadno ugradjena.Nema alarm ima zeder, zeder kad je aktivn moze da se da kontakt ali ne moze da alnasuje, ostalo je sve fabricki.
Послато са Nexus 7 уз помоћ Тапатока
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 09:57
od Paja
Ta kutijica je odradila svoje.
Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 10:54
od snork
Bax napisao:
Moguce da je problem sto je otkacena centrala za kod kljuc, ako je to ona sto je ispod volana....
To je to - kada ne prepozna kod, onda je simptom upravo da može da se vergla, ali ne i upali.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 11:11
od methane.master
Nadam se da smo na dobrom putu da se auto pokrene.
Imam predlog. Ne bi bilo loše da za sledeći puta nabavimo neki jak usisivač. Unutra na dosta mesta ima tankog filma sasušenog blata koje se ljuspa, što je po meni dobar trenutak da ga relativno lako pokupimo usisivačem (+ nastavak sa četkom) i time olakšamo neku narednu fazu čišćenja.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 11:56
od nikaragva
snork napisao:Bax napisao:
Moguce da je problem sto je otkacena centrala za kod kljuc, ako je to ona sto je ispod volana....
To je to - kada ne prepozna kod, onda je simptom upravo da može da se vergla, ali ne i upali.
Kod mene je drugacije. Ne mogu ni da verglam. Samo treperi lampica sa kljucem. Izvucem kljuc i vratim, radi sve.
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 12:12
od McGruja
Ne znam da li u Puntu zastita radi ako skines tablu?
Re: Potopljeni Punto - povratak u život
Poslato: 29 Maj 2014, 12:37
od Panta
Verujem da je neki vid zaštite ostao aktivan, ili nismo vratili neki od bitnih kontakata kada smo pokušali da ga startujemo. Razlog za ovo verovanje je što pri verglanju na auspuhu nema nikakvog dima (samo voda

) . Kontam da gorivo stiže u cilindre da bi "pućkalo " na auspuhu pri anlasovanju. Ovako mislim da gorivo ne stiže do cilindara jer neki od elektronsko-električnih uslova nije ispunjen.
Inače je u karteru bilo nešto vode (po skidanju čepa prvo je izašla voda pa ulje). U kućištu filtera ulja je bilo malo emulzije od mešavine ulja i vode. To je obrisano, motor je "ispran" sa oko 1.5 litar nekog ulja koje sam imao a preteklo od ranijih zamena na mojim automobilima.
U filteru goriva nisam primetio ni prljavštinu ni vodu. Stavljen je nov filter, kućište napunjeno gorivom i prvi put nisam dobro zavrnuo "čep" kućišta. Po davanju kontakta gorivo je počelo da preliva, pa sam ponovo skinuo i montirao kako treba. Taj moj "fušeraj" nam je pokazao da pumpa niskog pritiska radi svoj posao i da gura gorivo iz rezervoara.
Skinuta i stop-svetla i ispražnjena voda iz istih.
Iskreno verujem da će puntiša da proradi i da će Šaranče sa njim da potroši one nove gume na Dezentica
