2015 Volvo XC90

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

dragvorl napisao:Volvo kineska marka, a JLR indijska, svasta se da procitati ovde. A tema bese Volvo? :think:
Volvo jeste kineska marka, zajedno sa fabrikama kupljena je i marka od Forda.
Ne vidim sto je to iznenadjenje, tako funkcionise svet.
Ne bi Kinezi platili onoliko za gole fabrike, cena je data za marku da bi lakse prodavali u Americi, Bliskom Istoku pa i Evropi (koja je inace sporedna za njih).

Kao sto je frka sa prodajom marke Saab, koju takodje pikiraju Kinezi ali im ne daju da kupe.

Danas u globalnom svetu marka i dalje jako puno znaci a samo vlasnistvo kapitala je toliko cesto isprepletano i promenljivo kao i mesto fakticke proizvodnje da to vise nikoga posebno ne zanima.
Tema Volvo kako ja vidim promene.
Otkako je postao kineski ima znatno vise ulaganja u supstancu, od razvoja u konstrukciju do same izrade kod dobavljaca i vec su jasno vidljivi pomaci u kvalitetu u odnosu na Fordove proizvode.
Dok je Ford gurao V8 motore u Volvo koje niko nije hteo, Kinezi su dozvolili inovacije kao sto je predpunjenje izduvne grane.
Kinezi sada ponovo uvode u proizvodnju rezervne delove za starije modele i potpuno su promenili politiku da je do 5 godina starosti auta lager za delove kao sto je Ford forsirao.
Kinezi ponovo angazuju svedske inzenjere da projektuju,ukljucivo i one iz svedskog Volvo AB,do toga da nije vise Volvo kopija /derivat sklopljen od delova sa drugih automobila kao sto je Ford radio.

Dok su kod Forda premijum marke (PAG) divizija po njihovoj podeli propadale sada su te marke pod novim gazdama u boljem stanju, i Volvo medju njima.

Kako je najavljeno Volvo danas vec zadovoljava nove najavljene vrlo stroge kalifornijske ekoloske zahteve i moci ce da se prodaje sa danasnjim motorima.

Volvo Car je imao uspona i padova, od neuspele integracije sa Renaultom, pa nadalje Mitsubishi, Ford sada je u jasnoj fazi napretka. Mogu se ocekivati sve bolji rezultati sa Gelly-jem kao vlasnikom svega.

XC60 je iz senke, tiho, postao broj 1 po prodaji u svom segmentu a Volvo ranije nije mogao da se pohvali kolicinom prodaje i uvek je bio tek mali udeo na trzistu.

Kako se Volvo proizvodi u Kini tako je postao i kod domacih kupaca atraktivan, sada je Kina uz SAD za Volvo jako bitna pa ucestvuju samo na sajmu automobila u Sangaju i Detroitu. Frankfurt, Pariz, Zeneva vise nisu u fokusu.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

Ni blizu no1.
Q5 se tu ubedljivo najvise prodaje.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

passenger napisao:Nisam ni pominjao ccm, samo to da imaju 6 cilindara.

Kao što rekoh, klasičan kupac Volvoa od 80k eura će preći preko toga i kupiti. Nisu svi ko mi divljaci, sve ispod 6s nam je malo, a roditelji nam vozili 15+s do stotke automobile u našim godinama
Ja sam naveo ccm kao meru do koje će se verovatno moći ići da bi se zadovoljile nove norme, ne znam da li će pakovati 6 cilindara na tu kubikažu.
Više ccm veće zagadjenje je tipično pravilo.

Velike kubikaže su na putu za istoriju, Volvo je krenuo medju prvima u tu klasu velicine do 2000ccm, Mercedes je sada isto tu sa 4 cilindra na 2000ccm ispratio (možda su mogli 6cil -2000ccm).

Klasičan kupac Volvoa verovatno neće ni pogledati dizel ponudu, ne znam tačno mislim da je oko 90% prodaje XC90 benzinski motor.

Dizel je tek tu da postoji, potpuno je marginalan što se tiče globalne Volvo prodaje - Kina, SAD/Kanada, Bliski Istok.

Velike i snažnije motore kupci Volvoa nisu prihvatili, Volvo je nudio 650kS motor koji se jedva prodavao. Isto slabiji V8 atmo je retko kupovan. Ne treba to kupcima.

Ko hoće da jurca, pogledaće neki Polestar model/verziju koji se prave u mini serijama, maltene po narudžbi. Volvo je kupio Polestar nedavno.

Kome treba veliki dizel od 8, 10, 12 cilindara potražiće VW ili slično, Volvo kupci nisu iz te priče i neće ni primetiti niti potražiti tako nešto.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

Ne kapiram sta je to Volvo krenuo prvi sa 2.0 motorima?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
delano
Reactions:
Postovi: 304
Pridružio se: 30 Nov 2015, 12:30

Re: 2015 Volvo XC90

Post od delano »

Volvo je Svedski, a ne Kineski, isto kao sto npr Zajecarsko pivo nije Holandsko nego Srpsko.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

I sve sem Volvoa i Zajecarskog se u toj recenici pise malim slovom :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

Za takvu masu/ velicinu vozila nije ranije bilo uobicajeno 2000ccm motor, nevezano za brojcane perfomanse.
U bliskoj buducnosti ce i ostale marke imati najvecu prodaju u toj klasi zapremine.
Diktiraju zakonski okviri koji su najavljeni. I porezi/takse.

Medju prvim SUV je XC90, mozda nije prvi, jasan je trend koji su popularno nazvali downsizing i koji je sada stigao u ovu kategoriju vozila.

Kao sto je Ford u segment kome pripada Mondeo, D klasa, ubacio motor od 1,000ccm.

Kao sto je Mercedes preuzeo dizel 1500ccm što je za Merc minijaturan motor u odnosu na ranije.
Ne bi me čudilo da sledeća C/E klasa bude takve ili slične kubikaže kao pretežni motor u prodaji.

Itd, velikim motorima koji su se ovde pominjali tipa V8 ili V6 je kraj u većim brojkama prodaje, možda opstanu kao marginalni za specifične kupce.

Porše, kao deo VAG-a možda ostane bez dizela u ponudi, trenutno nemaju adekvatan dizel do 2,000ccm za Tuareg, Kajen i ostalo iz grupacije. Videćemo brzo, kakva će biti ponuda motora u SAD, sa novim propisima a pogotovu što će VW biti pod lupom oko zagadjenja.

Evropsko tržište je drugačije, tu se možda duže zadrže veći dizeli.

Ne treba gledati globalno stanje u svetu sa pozicije malog evropskog i još manjeg lokalnog srpskog/ regionalnog tržišta. Kada Rusija ponovo postane značajno tržište ni tamo neće dizeli izaći iz marginalnog udela u prodaji.

Imam utisak da mnogi postavljaju Srbiju i Balkan u centar sveta kada procenjuju potrebe kupaca za V6, V8, V10 dizelima.
delano napisao:Volvo je Svedski, a ne Kineski, isto kao sto npr Zajecarsko pivo nije Holandsko nego Srpsko.
Volvo automobili je 1998. izdvojen iz Volvo AB, izbrisan iz švedskog registra, brend i sva prava u vezi brenda prodata novom vlasniku.
Volvo automobili danas je kineski, 100% uključivo i autorska prava na to ime. Sa švedskom nema ništa u vezi brenda, osim istorije.
Poslednja izmena od ljubitelj u 12 Jul 2016, 18:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

Aha, znaci istripovao si da je prvi u potpuno nevaznoj stvari.
Nije prvi, i Bmw i Mercedes su pre njih ubacili R4 motore u taj segment, a VW ima 2.0 dizel od 240ks koji su mogli da ubace, da su mislili da je potrebno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Kabal
Reactions:
Postovi: 3123
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Kabal »

Xepoj87 napisao:Ni blizu no1.
Q5 se tu ubedljivo najvise prodaje.
Neko je postavio par strana unazad rezultate prodaje, Q5 je iza XC60 po prodaji.


TT
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od ljubitelj »

Xepoj87 napisao:Aha, znaci istripovao si da je prvi u potpuno nevaznoj stvari.
Nije prvi, i Bmw i Mercedes su pre njih ubacili R4 motore u taj segment, a VW ima 2.0 dizel od 240ks koji su mogli da ubace, da su mislili da je potrebno.
Piše, medju prvima. Ne prvi.
Stvar je vlro važna, odrediće buduću mogućnost prodaje vozila po novim eko normama.

Da ne tražim, navedi koje R4 motore do 2000 kubika ima Mercedes u SUV, koji su to modeli auta Merca i BMWa?

VW nema nijedan dizel bilo koje kubikaže koji mogu da ubace, nijedan ne zadovoljava kalifornijske norme. Koji VW dizel 2,0 je ubačen u Porše Kajen, taj od 240KS?

VW nije mislio ni da će biti u situaciji sa dizelima, sumnjam da su oni tako daleko razmišljali u vezi stavljanja R4 motora u SUV.

Volvo je imao dokazano dobri 2,4 D5 motor, i nije ubačen u XC90. Da su mogli da ga dorade na nove Kalifornijske i Euro 7 standarde verovatno bi tako uradili umesto da razvijaju ovi 2,0.


Kod dizela je tanka granica u vezi ispunjenosti eko normi, sadašnji 2,2 Mercedesov dizel motor, koji i ti imaš u osnovi, ne može da zadovolji euro norme. Isto i oni verovatno nisu mogli da ga dorade pa su napravili novi 2,0motor kao zamenski.

VW-ov 2,0 TDI ne treba ni pominjati, on ne može da zadovolji euro norme.
Comi
Reactions:
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Comi »

Bas to.
XC60 je najprodavaniji u klasi.

Takodje, izaslo i u nekoliko casopisa i portala.
Dobra sisa zlata vredi.
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9065
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Milos »

delano napisao:Volvo je Svedski, a ne Kineski, isto kao sto npr Zajecarsko pivo nije Holandsko nego Srpsko.
Zar nije Zajecarsko ustvari iz Novog Sada ?
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

Ljubitelj,

Mercedes GLE ima 250d motor sa 4 cilindara i dve turbine.

Polestar ima 360ks i 4 cilindara. Oni ostaju na 4 i to je to, izgleda kao konačna odluka.

Ne bi mi smetalo, mogao bih da vozim T6 bez problema, makar i 2 cilindra imao. Dolazi on za 6.5s do stotke.

Rekao bih da nijedan jedini kupac Volvoa se nije okrenuo jer nema 6-8 cilindara. Da bmw ubaci samo 4 cilindara, okretali bi se, jer tipičan kupac bmw je prezahtevan i hoće da mu SUV ide što brže može, da je što stabilniji, što više turbina, Nm, cilindara, a u realnosti u exploataciji koriste 1% takve vožnje. I ne pričam za Balkan, nije Balkan središte sveta.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28242
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo XC90

Post od Xepoj87 »

I Bmw i Mercedes vec oko 5 godina imaju 4 cilindricne motore u tom segmentu, Audi takodje ima u A8 2.0, Mercedes u S klasi...
Ne znam medju kojim prvima je to XC90 uveo 2.0 motor u segment?
Takodje si rekao da je Mercedes ispratio Volvo, a moze biti samo da je Volvo ispratio trend i ostale brendove.

Benzince nemaju, ali nemaju razloga da trpaju male benzince u dzipove od preko 2 tone, kada imaju vrhunske motore sa 6 i 8 cilindara.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
passenger
Reactions:
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo XC90

Post od passenger »

Imaće razloga uskoro.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Odgovori