Xepoj87 napisao:Ja mislim da covek treba da gleda svaki proizvod individualno, a ne vezano za brend.
Svaki proizvodjac nudi nesto zanimljivo i ja imam kod sva tri proizvodjaca neki auto koji bih radije vozio od ostala dva.
Mr.Rotor napisao:Dok ne ponude nešto mnogo bolje za iste pare nema razloga menjati.
Apsolutno delim ovo misljenje. Verujem da nema ni jedan jedini deo da kazes da je na jednom od proizvodjaca vise od 10% bolji nego na drugom, a ceo auto su bukvalno minimalne razlike i licne preferencije.
Drugar koji je do skora vozio A6 3.0tdi i koji je super realan, nakon sto je vozio moj 530d kaze da bi odabrao audi iskljucivo sto mu odgovaraju vise neke stvari na koje se navikao. Nije nasao nijednu stvar koja mu je napravila jasnu razliku.
S druge strane, drugi drug koji je vozio njegov 3.0 i moj auto kaze da mu je moj bolji u svakom smislu, jednostavno mu bolje deluje povezanost menjaca, motora i pogon na zadnje tockove. Za njega mislim da malo navlaci za bmw jer se secam kada sam imao a6 3.0 da mi tu nista nije smetalo.
Uh nisam video ovo na novoj sestici .. Izgleda super.. Ali realno, pogledajte na primer tablu bmw-a 5 iz 2014 godine na primer.. i ceo enterijer.. meni je to ne inovativno
Meni je BMW enterijer taman kakav treba, a tabla fantasticna.
Apsolutno nema razloga za Audi-eve mape i cuda po tabli jer za to sluzi Head Up, a u tome je BMW lider.
Meni je nova tabla na Audiju super kao gedzet ali je pitanje koliko je potrebna (pored centralnog displeja) i koliko je pametno zezati se s tim u voznji.
Ja je posedujem i moram da priznam da sam, kada sam uzeo auto, stao 3 sata i cackao lepo na miru na parkingu sve opcije.. Posle toga, u voznji, gledam u nju samo kada palim navigaciju, i mogu reci da je mnogo zgodnije nego da je na centralnom delu kola, i kada menjam pesme bacim pogled koje su sledece.. i naravno, standardno , brzina i rev counter.. tako da ne odvlaci paznju nista strasno
Ja mislim da je najlakše gledati head up displey, pa onda telefon, pa onda ovo audi rešenje, pa na kraju sve ostale centralne displeje.
Na telefonu 3 puta brže uradim sve nego na autu, tako da ako sklanjam pogled sa šoferke, telefon je daleko bolji.
Povezan mi je auto s telefonom i telefon uzmem samo da okrenem broj, na to se odnosi. Naravno, glasnovne komande za normalne jezike su super rešenje. Čak i onaj deo po kom možeš da pišeš koji je kod bmwa na točkiču a kod audija (bar na RS6 što sam video) tu pored menjača mi je komplikovaniji nego samo uzimanje telefona i okretanje broja.
Nisi me razumeo, moja poenta je da ako zanemarimo glasovne komande koje mi nikada ni na jednom autu nisu radile kako treba, na telefonu toliko brzo okrenem da mi je mnogo lakše nego da čačkam dugmiće po kolima, koji me podjednako dekoncentrišu.
Evo recimo, da treba da okreneš Milan Mićanović, koji je najlakši način da to izvedeš? Kontam da dok ukucaš sve to ako imaš više sličnih imena pa onda prelistaš, da traje bar 3 puta duže nego s fonom u ruci, koja bi ti svakako bila na menjaču da je manuelni menjač.
Pa ko ti brani da telefon digneš u visinu očiju i da ti stoji na mestu gde ti je inače head up displej? Ja tako radim, nisam ni mislio u krilima da ga držim, zašto bih?