
Kako se vozi u Srbiji?
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Mišel, onda ti se izvinajavam na nanetoj duševnoj boli, pošto si letos morao da dolaziš po mene ispred Merkatora. 

Širim haos!
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Evo i skice

Moja putanja je obeležena plavom bojom. Pošto idem na 2. izlaz, u raskrsnicu ulazim levom trakom - iz desne većina ide odmah desno, na prvi izlaz a tu se najčešće prave čepovi jer je prometan pešački blizu. Takođe problem predstavlja putanja ovih koji dolaze iz Pariske komune (zelena linija), od kojih 99% ne prati stazu kružnog toka nego ga seče kako sam nacrtao - pa te stignu ako si krenuo spoljnom trakom (obeležena crvenom linijom).
Kretanje plavom linjom omogućava ovima iz M. Pupina da nastave pravo bez da moraju da me čekaju i propuštaju.
Neko reče (Heroj?) da bi po logici onaj koji ide spoljnom trebao da izađe na prvom narednom izlazu, i ne bi smela postojati mogućnost da se sudari sa ovim iz unutrašnje trake. Crvenom linijom se kretala riba u BMW-u, ja sa dao po gasu i držao desni žmigavac - bez problema je mogla je da me propusti tj sačeka da prođem i nastavi ka P. komune. Ovako smo se zamalo čuknuli jer je očigledno išla brže nego ja. Moj izbor je bio ili da zakočim u kružnom toku ili da obrnem još jedan krug: prva opcija ne dolazi u obzir a drugu bih možda i izveo da sam je video, jer je zaista teško pratiti retrovizor dok skrećeš pri većoj brzini.
Rešenje je, dakle, da se ovaj kružni tok prolazi još brže unutrašnjom - ili drastično sporije spoljnom trakom


Moja putanja je obeležena plavom bojom. Pošto idem na 2. izlaz, u raskrsnicu ulazim levom trakom - iz desne većina ide odmah desno, na prvi izlaz a tu se najčešće prave čepovi jer je prometan pešački blizu. Takođe problem predstavlja putanja ovih koji dolaze iz Pariske komune (zelena linija), od kojih 99% ne prati stazu kružnog toka nego ga seče kako sam nacrtao - pa te stignu ako si krenuo spoljnom trakom (obeležena crvenom linijom).
Kretanje plavom linjom omogućava ovima iz M. Pupina da nastave pravo bez da moraju da me čekaju i propuštaju.
Neko reče (Heroj?) da bi po logici onaj koji ide spoljnom trebao da izađe na prvom narednom izlazu, i ne bi smela postojati mogućnost da se sudari sa ovim iz unutrašnje trake. Crvenom linijom se kretala riba u BMW-u, ja sa dao po gasu i držao desni žmigavac - bez problema je mogla je da me propusti tj sačeka da prođem i nastavi ka P. komune. Ovako smo se zamalo čuknuli jer je očigledno išla brže nego ja. Moj izbor je bio ili da zakočim u kružnom toku ili da obrnem još jedan krug: prva opcija ne dolazi u obzir a drugu bih možda i izveo da sam je video, jer je zaista teško pratiti retrovizor dok skrećeš pri većoj brzini.
Rešenje je, dakle, da se ovaj kružni tok prolazi još brže unutrašnjom - ili drastično sporije spoljnom trakom

There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ti si trebao jos dikcsi bio na polovini svoje putanje u kr.toku,da se prestrojis u vanjski prsten a onda iz tog vanjskog se iskljucujes.
Jedna od vecih gresaka u kr.toku je kada vozac iz unutrasnje trake zabode gas u nadi da ce biti brzi i izletiti iz kr.toka pre onog vozaca koji je u vanjskoj i napravi karambol u sekundi
Jedna od vecih gresaka u kr.toku je kada vozac iz unutrasnje trake zabode gas u nadi da ce biti brzi i izletiti iz kr.toka pre onog vozaca koji je u vanjskoj i napravi karambol u sekundi

- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Kako da se prestrojim u spoljnu, kad je drugi auto pored mene? Krenuli smo zajedno, dao sam po gasu da bih pre nje stigao do mog izlaza. Kad bih se ranije prestrojio ometao bih ove što ulaze u kružni iz M. Pupina (na slici ulica između isključenja 1 i 2) - prilaze raskrsnici i vide me u unutrašnjoj traci, posle par sekundi sam u traci ispred njih... A gore smo i apsolvirali da bi onaj koji je u spoljnoj trebao biti tu da bi izašao na sledećem skretanju, ne da se vozi dalje.
Nisam pametan, šta reći koju posluku porati.
Nisam pametan, šta reći koju posluku porati.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ma opusteno,sve za drugare.methane.master napisao:Mišel, onda ti se izvinajavam na nanetoj duševnoj boli, pošto si letos morao da dolaziš po mene ispred Merkatora.

Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Vlado, udji iz desne trake, pobogu
Samo tako nema problema, a svascega sam se naglao tu
Samo tako nema problema, a svascega sam se naglao tu
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Dobar primer je kružni tok na novoj čukaričkoj petlji gde su iscrtane trake, ali ako ih se držiš nisi uočljiv zbog masivnih ograda i onda dolazi do neprijatnih izletanja ovih što se uključuju.nuk napisao:Ima tu još jedna caka, u manjim kružnom tokovima kao pomenuti nemaš mnogo vremena za prestrojavanje te je bitno da u startu zauzmeš odgovarajuću traku i manje su šanse da ti se neko uvuče u mrtav ugao tj. da ne primetiš automobil koji se uključuje iz drugog pravca.
- Jumbo
- Postovi: 647
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:34
- Garaža: Kia ceed 1,4; Renault Clio 1,2 TCe; Dacia Logan 1,4
- Lokacija: Novi Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ovaj kružni tok ima tri trake, tako da pored leve i desne ima i srednju. Ja kad idem ovim putem kao ti onda se držim srednje. Na ulasku u kružni tok desna za prvo skretanje, srednja za drugo, a leva za treće ili četvrto s time što se u kružnom toku posle drugog skretanja prebacujem u srednju.
Tačnije mislim da ste oboje napravili grešku u samom ulasku u kružni tok.
Tačnije mislim da ste oboje napravili grešku u samom ulasku u kružni tok.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Levi je morao ranije u desnu traku, a desni ranije u levu. Sve u svemu, neko mora da popusti.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Desna traka je za skretanje desno ali tu sečeš buseve kojih ima na svaki sekund a idu ka Zemunu i Bežaniji. U 99% situacija desna stoji a srednja ili stoji ili mili.
Jbg, slažem se da bi iz srednje bilo lakše proći ovaj kružni tok ali ispada da onaj koji se predje pa udje u unutrašnju nema šanse da izadje napolje dok se neko ne smiluje da ga pusti... ili se raskrsnica ne isprazni
Poslato telepatski
Jbg, slažem se da bi iz srednje bilo lakše proći ovaj kružni tok ali ispada da onaj koji se predje pa udje u unutrašnju nema šanse da izadje napolje dok se neko ne smiluje da ga pusti... ili se raskrsnica ne isprazni

Poslato telepatski
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Zato to i jeste kruzni tok, napravis krug ako si se zajebao
Niko ne bi trebao da stoji u unutrasnjoj traci u kruznon, to joj i jeste poenta 
Tapatok za Vindovz


Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ili to ili da predjem na 100% bahato. Moram dobro da razmislim 
Poslato telepatski

Poslato telepatski
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Kada ulazis u kruzni tok ovako velikih razmera, prvenstveno moras voditi racuna o tome na kom ces se izlazu iskljuciti. Ako se iskljucujes na prvom onda se drzis desne strane i crvene linije. Jer tako je najlakse. A sve sto si dalji od iskljucenja ulazis plavom linijom i bezis ka centru kruga gde je saobracaj najmanji a samim tim i najbrzi.
Kako se priblizavas svom izlazu tako se prestrojavas ka spoljnim trakama sve do izlaza na koji se iskljucujes.
Na kruznim tokovima vise do izrazaja dolazi saobracajna nekultura i bahatost nego sto stvarno ucesnici grese u radnjama.
Gledano kroz tvoj primer propisno ste usli i ti i devojka. Kazem propisno jer pri tome niste odstupili od saobracajnog pravila niti prekrsili neki znak. Druga je stvar sto ste od vise ponudjenih mogucnosti za ulazak izabrali onu najkomplikovaniju varijantu.
Putanja devojke je trebalo da ispisuje liniju ulaza u kruzni tok sa kretanjem ka centru kruga, ako je mislila da se iskljuci presavsi vise od polovine kruznice pa zatim da svoje kretanje nastavi prelazeci na spoljne trake sve do iskljucenja.
Tvoje ulazenje u kruzni tok je takodje ispravno kao i kretanje s tim da si radi lakseg iskljucenja trebao da se drzis u toku kretanja spoljne trake. Istina je da vam se u jednoj tacki putanje ukrstaju ali upravo iz tog razloga i sluze kruzni tokovi. Da putanje koje se presecaju u tacki (kao u raskrsnicama) budu produzenog dejstva sa mogucnoscu pravljenja prakticnije i bolje putanje.
Ovo na primeru izgleda prakticno da si ti mogao kao i trebao da biras, prilikom svog kretanja kruznim tokom, najbolji trenutak da se najbezbednije ukrstite i promenite polozaje svojih vozila. Jer ovde je pruzena mogucnost peglanja greske jednog ucesnika u kretanju ispravnim postupanjem onog drugog.
E kada i ako se nadju oboje koji ne znaju onda mesta za ispravljanje nema i dolazi do udesa a u ovom slucaju bi kriv bio ti. Jer si presao svojim vozilom u njenu traku i presekao joj liniju kretanja. Nije vazno sto trake nisu iscrtane jer bi se uvidjajnim merenjem od centra kruznice one racunale kao da postoje. Jer one zaista i postoje samo nisu vidljive.
Kako se priblizavas svom izlazu tako se prestrojavas ka spoljnim trakama sve do izlaza na koji se iskljucujes.
Na kruznim tokovima vise do izrazaja dolazi saobracajna nekultura i bahatost nego sto stvarno ucesnici grese u radnjama.
Gledano kroz tvoj primer propisno ste usli i ti i devojka. Kazem propisno jer pri tome niste odstupili od saobracajnog pravila niti prekrsili neki znak. Druga je stvar sto ste od vise ponudjenih mogucnosti za ulazak izabrali onu najkomplikovaniju varijantu.
Putanja devojke je trebalo da ispisuje liniju ulaza u kruzni tok sa kretanjem ka centru kruga, ako je mislila da se iskljuci presavsi vise od polovine kruznice pa zatim da svoje kretanje nastavi prelazeci na spoljne trake sve do iskljucenja.
Tvoje ulazenje u kruzni tok je takodje ispravno kao i kretanje s tim da si radi lakseg iskljucenja trebao da se drzis u toku kretanja spoljne trake. Istina je da vam se u jednoj tacki putanje ukrstaju ali upravo iz tog razloga i sluze kruzni tokovi. Da putanje koje se presecaju u tacki (kao u raskrsnicama) budu produzenog dejstva sa mogucnoscu pravljenja prakticnije i bolje putanje.
Ovo na primeru izgleda prakticno da si ti mogao kao i trebao da biras, prilikom svog kretanja kruznim tokom, najbolji trenutak da se najbezbednije ukrstite i promenite polozaje svojih vozila. Jer ovde je pruzena mogucnost peglanja greske jednog ucesnika u kretanju ispravnim postupanjem onog drugog.
E kada i ako se nadju oboje koji ne znaju onda mesta za ispravljanje nema i dolazi do udesa a u ovom slucaju bi kriv bio ti. Jer si presao svojim vozilom u njenu traku i presekao joj liniju kretanja. Nije vazno sto trake nisu iscrtane jer bi se uvidjajnim merenjem od centra kruznice one racunale kao da postoje. Jer one zaista i postoje samo nisu vidljive.
Re: Kako se vozi u Srbiji?
Ovo se najlakse resava ako si vozac IK 218M vozilaVladapetr napisao:Kako da se prestrojim u spoljnu, kad je drugi auto pored mene? Krenuli smo zajedno, dao sam po gasu da bih pre nje stigao do mog izlaza.


Po meni obicno bi trebao da budes ipak u spoljnoj traci jer je unutrasnja ipak za ostanak u kruznom i da se ide levo.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”