Kakav crni lanac i pucanje na 60k km.
Ajde da je 600.000km pa da mozda pukne, kakve jos price nece moci da se cuju
Normalno je da se lanac isteze tokom rada, metal je i siri se i skuplja sa promenom temperature.
Za kompenzaciju toga postoji natezac iliti cist srpksi dojc spaner, koji nategne taman koliko se istegao da bude " ko nov".
I to radi automatika svaki dan kad se statuje motor...
Lanac se preventivno obicno menja zajedno sa lancanicima koji se takodje trose na otprilike 300-500.000km kako koji auto, iliti nikada u radnom veku motora.
Osim ako nije neka fabricka greska u konstrukciji pa je poznato da neki motor bas ima problem ali se to tada radi po opozivu fabrike i ne ceka se kilometraza vec odmah cim se ustanovi felericna proizvodnja.
Bice da je kao sto rece @mica, neko smislio kako da obara cenu vozila kada vec ne moze da nadje neku vidljivu manu.
Nadam se da nisi naseo na tu pricicu.