Hot hatch
Re: Hot hatch
Ja sve nesto sumnjam da ova lista ima veze s mozgom. Ne pisem ovo sto sumnjam u Markonijevo znanje, mislim da ima najvise iskustva sa sportskim automobilima od svih ne profi vozaca u Srbiji, samo komentarisem da mi nekako na ovoj listi uvek nesto bezveze bude... Evo recimo kako moze da M3 CSL bude na nivou Murcija? I kako je Carrera S na nivou godinu dana mladjeg Turba? Mislim da tu nema mnogo veze s istinom...
Re: Hot hatch
M3 CSL moze itekako da bude na nivou Murcija na stazi. Ima nelogicnosti, slazem se. Sve zavisi ko je vozio auto, koje godisnje doba, kakva je bila staza itd...
Re: Hot hatch
To znam, osim sto mislim da losiji uslovi idu u korist Murcija.
Ali razlika izmedju dva porsea ne moze da bude 3 sec jer je toliko razlika na stazama od minut. Bas sam proveravao. A i M3 CSL znam da je super auto al opet mi je prilicno neverovatno da on ima i jedan jedini deo bolji od Murcija u realnim uslovima... Ako je isao sa slikovima i ne znam cime onda je dzabe gledati ovo poredjenje.
Ali razlika izmedju dva porsea ne moze da bude 3 sec jer je toliko razlika na stazama od minut. Bas sam proveravao. A i M3 CSL znam da je super auto al opet mi je prilicno neverovatno da on ima i jedan jedini deo bolji od Murcija u realnim uslovima... Ako je isao sa slikovima i ne znam cime onda je dzabe gledati ovo poredjenje.
Re: Hot hatch
Prevod sa francuskog.
Renault Mégane R275R
Finale in preparation
Renault Mégane RS has not digested the Seat Leon Cupra snatched him the record for the fastest drive on the North Loop of the Nürburgring. While in retirement, she prepares the response.
On paper, this is a story of a few seconds. But in reality, it is an ego battle.
Competitive spirit forces, the Renault Mégane RS wants to reclaim its title as the most swift traction on the Nürburgring.
Last month, the Seat Leon Cupra (second image) the French had hurt his pride in a lap in 7'58 "44, 9 large second faster than Renault. Via a teaser on facebook, the department Sport Diamond Announces the response to the June 16 A prototype has already been seen in the green hell during training and the collaboration of some major sponsors -.. Michelin, Akrapovic, Ohlins and BRM - reflect the serious business. Moreover, we see the signature of the famous exhaust manufacturer Akrapovic on the central cannula.
Rumor 2-liter Mégane RS is reasonably boosted to 275 hp, a small bonus of 10 horses that would justify naming Mégane R275R, which would be produced in small series.
For now, the name has not yet been filed by the brand.
Öhlins suspension and semi-slick Michelin tires should help bring down the clock.
If Renault Sport stays true to the recipe once applied to the Mégane R26.R, it would also remove the seat and adopt some lightweight parts such as the rear side windows or polycarbonate bezel.
By dint of practice for almost two months before, the "old" Mégane could well achieve win again.
Before hitting a great shot with his future generation, according to our information, the system will be equipped with four-wheel steering 4Control , like the current Laguna.
This system very effective on family, should also do wonders on the track, and put a good distance between the future Mégane RS and its rivals.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Hot hatch
O tome se radi.AcaKayak napisao:To znam, osim sto mislim da losiji uslovi idu u korist Murcija.
Ali razlika izmedju dva porsea ne moze da bude 3 sec jer je toliko razlika na stazama od minut. Bas sam proveravao. A i M3 CSL znam da je super auto al opet mi je prilicno neverovatno da on ima i jedan jedini deo bolji od Murcija u realnim uslovima... Ako je isao sa slikovima i ne znam cime onda je dzabe gledati ovo poredjenje.
Neki ide sa polislikovima,neki ide po super vremenu,neki po previse toplom,previse hladnom,mokroj stazi,neki vozi neko ko ne zna da izvuce max iz tih kola,drugi vozi neko ko kida tu stazu...
Samo razlika u obicnim fabrickim gumama,u vidu proizvodjaca i modela, moze doneti ozbiljne razlike na istim kolima,sa istim vozacem...
Jednostavno,previse faktora utice na sve,da bi previse ozbiljno uzimali te podatke.
Da postoji neka norma,kao za merenje potrosnje,onda bi stvari bile malo pribliznije realnosti,a cak ni tada ne bi bilo 100% tacno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- carov2
- Postovi: 5008
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Hot hatch
Tako je, ali to ne znaci da je M3 vozen u istim(losim) uslovima. Heroj je lepo napisao, ja bih samo dodao da su ta vremena dobar orijentir sta neki auto moze, tako da nisu besmislena nikako. Iako ih se ne treba drzati kao pijan plota.AcaKayak napisao:To znam, osim sto mislim da losiji uslovi idu u korist Murcija.
Re: Hot hatch
To sam i mislio,pokazuju sta auto moze,koliko je dobar,ali okvirno,nikako se ne treba zanositi da je neki auto mnogo bolji zato sto ima 3s bolje vreme na stazi od 8 minuta 

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Hot hatch
Pa kako pokazuju dobro kad je oscilovanje preko pola minuta? Turbo bi carreru pokudao toliko u istim uslovima verovatno... Onda je to veoma glup pokazatelj. Pola minuta je tu daleko vise od jednog kilometra razlike po krugu sto je sve sem malo.
Re: Hot hatch
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Hot hatch
Razlika je 3 sec po Markonijevoj slici. Na svakij stazi od minut i po, Turbo je brzi 3 sec, znaci da je realno razlika na 5 puta vecoj stazi nekih 15 sec.
Ako je Turbo isao 15 sec sporije zbog uslova, da su imali suprotne uslove razlika bi bila 15 sec dodatnih za turba sto je na realnih 15sec prednosti jos 15 zbog uslova. Tako dolazimo da dva auta mogu da budu isti a da razlika bude skoro pola minuta u suprotnim uslovima...
Ako je Turbo isao 15 sec sporije zbog uslova, da su imali suprotne uslove razlika bi bila 15 sec dodatnih za turba sto je na realnih 15sec prednosti jos 15 zbog uslova. Tako dolazimo da dva auta mogu da budu isti a da razlika bude skoro pola minuta u suprotnim uslovima...
Re: Hot hatch
Naravno. Uslovi i gume prave razliku nekad veću nego koja stotina konjića.
Džaba snaga ako ne može da se prenese na asfalt.
Tapatalk Pro
Džaba snaga ako ne može da se prenese na asfalt.
Tapatalk Pro
Re: Hot hatch
da, ali ako bude kao prethodni .R mislim da uopste nije nedostizno. mada toliko tuniranje zarad tih nekoliko sekundi ne bih voleo...Markoni napisao:Ajajajjaja![]()
![]()
To je preozbiljno vreme...
![]()
Re: Hot hatch
Posle sam tek procitao da ce opet umesto stakala da stavljaju pleksiglas, pa shvatih da ce biti u pitanju auto bas poput R26R sto ce mu dosta smanjiti upotrebnu vrednost ali dobro. Mozda je dobro imati i takav ekstrem koji ce da prasi superautomobile po stazi, doduse ne u Srbiji ali sta je tu je...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Hot hatch
Kod Seata je skoro sve bez posebnog tuninga. 

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- carov2
- Postovi: 5008
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Hot hatch
Ta tvoja recenica ce da boli fanove Renault-a... 
