
320d za Q5
Re: 320d za Q5
Ja vozim punta, mene leđa bole svaki dan. 

Re: 320d za Q5
Pa kostaju 700e...noob napisao:Dobar predlog Pajo
Al ste coveka napali za sedista, pomislice neko da svi vasi auti imaju sportska i da ne kupujete kola ako nemaju sportska
Njega sportska sedista kostaju ko neciji auto ovde, lako je razbacivati se sa tudjom lovom
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nije stvar Pajo samo u sportskim performansama,nego sto su ta sedista,verovao ti ili ne,udobnija

Ako se ne varam,postoje i neka lux sedista,a ona su vec skupa...
Ja sve govorim iz licnog iskustva,ovo su sve preporuke,kao da njega neko tera nesto,ali bi bilo sebicno ne preporuciti nesto za sta znamo da dosta znaci

Kao sto sam i rekao,ako je 700e problem,ja licno bih izbacio nesto drugo iz opreme

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 320d za Q5
Za BMW-ova sedište ne znam da li su udobnija od serijskih, ali ima i slučajeva gde su sportska manje udobna. Ali nije bitno, nek su udobnija, ali sam siguran da su serijska sasvim udobna za ono koliko Tex provodi vremena u kolima. Aku su neudobna do Beograda ili Novog Sada i nazad ili do Niša onda jebeš BMW.
Nego nema Texa mora da je u Beogradu i sklapa konfiguraciju.
Nego nema Texa mora da je u Beogradu i sklapa konfiguraciju.

Re: 320d za Q5
Obicna BMW sedista su ko ravna daska i potpuno bezveze izgledaju. Mislim da su ih tako bezveze napravili upravo da bi motivisali ljude da se iskesiraju za sportska koja em su udobnija em izlgedaju 10x bolje i celoj kabini daju drugi smek kad se pogledaju.
Re: 320d za Q5
Odgovor:Laki021 napisao:Obicna BMW sedista su ko ravna daska i potpuno bezveze izgledaju. Mislim da su ih tako bezveze napravili upravo da bi motivisali ljude da se iskesiraju za sportska koja em su udobnija
paja napisao:Aku su neudobna do Beograda ili Novog Sada i nazad ili do Niša onda jebeš BMW.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: 320d za Q5
Neverujem da su neudobna ali da ne izgledaju atraktivno, to stoji.
Zapravo BMW u klot varijanti izgleda
Samo dodavanjem sportskih sedista (ne mora da su kozna), M volana i rucice menjaca, sve to izgleda mnooooogo bolje.
Zapravo BMW u klot varijanti izgleda

Samo dodavanjem sportskih sedista (ne mora da su kozna), M volana i rucice menjaca, sve to izgleda mnooooogo bolje.
Poslednja izmena od Floyd u 12 Apr 2012, 19:24, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: 320d za Q5
Da, nisam rekao da su neudobna.
I pazljivo, nije potreban M volan, on zna cak da bude i odvratan. Potreban je neki drugi, sportski ili kakav vec moze da se bira. Ovaj sto je na slici koju je Tex stavio mi deluje vec dobro.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
I pazljivo, nije potreban M volan, on zna cak da bude i odvratan. Potreban je neki drugi, sportski ili kakav vec moze da se bira. Ovaj sto je na slici koju je Tex stavio mi deluje vec dobro.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: 320d za Q5
Kada sam rekao M volan, mislio sam na E90 i E60.
Iskreno, nemam pojma kakav je M volan za X3 ali ako je kao kod F30, onda definitivno treba bezati od njega
Iskreno, nemam pojma kakav je M volan za X3 ali ako je kao kod F30, onda definitivno treba bezati od njega

- 7footer
- Postovi: 628
- Pridružio se: 19 Jan 2012, 17:53
- Garaža: Lexus GS 450h, Chevrolet Trax, Yamaha Stryker
- Lokacija: Svet
Re: 320d za Q5
Floyd napisao: Iskreno, nemam pojma kakav je M volan za X3 ali ako je kao kod F30, onda definitivno treba bezati od njega

Pozdrav
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: 320d za Q5
Nema ga Tex. Isprobavao sedišta pa rešio da zakunta i u običnom i u sportskom. 

Širim haos!
Re: 320d za Q5
Gde ste, drugari?
Evo ovako, BMW stize onakav kakav je na slici (enterijer). Jedino sam izbacio bluetooth i USB, a umesto toga ubacio servotronic (volan ide lagano kada ides sporo, a kako ubrzavas tako "zateze" i ide teze). Idu M volan i M rucica za koje necu prihvatiti da su losiji od standardnog volana, pa taman da me bijete. Narocito mi se dopada rucica, tj zamenjuje onu standardnu srebrnu koja mi je jako ruzna, a dobar nacin da ne bude ona je da se uzme "M".
Sto se tice sportskih sedista ('bala vas sedista
), hteo sam da ih uzmem jer imaju i onu podrsku za donji deo butine, tj ispod kolena da se tako izrazim. Kostaju oko 750 eur i uzeo bih, medjutim... posto su ona u kombinaciji koza-stof, ne mogu da se uzmu ako se ne uzme i komplet enterijer koza-stof, sto je doplata od "barem jos toliko" kako mi je rekao prodavac (dakle oko 1500 eur ili nesto vise). Za te pare bi ih mozda neko uzeo, ali ja ne bih, radije bi za te novce uzeo Y-spoke 18" felne koje su mi cista perverzija i koje cu uzeti za godinu-dve-tri kada budem kupovao novi letnji set guma, a ove 17" koje idu standardno cu ostaviti za zimski set. Ali jos je rano za to... Prvo da stigne auto, a to je verovatno sredinom jula, jer je majska proizvodnja zatvorena, tako da auto ulazi u junsku proizvodnju. Posto se pravi u Spartanburgu u USA, ako ga naprave medju prvima u junu kao sto ce verovatno biti, treba mu skoro 6 nedelja da stigne do Srbije (ako ga ne ukradu Somalijski pirati negde usput)
STANDARDNA OPREMA:
• 8 vazdušnih jastuka napred i pozadi
• Bočne vazdušne zavese napred i pozadi
• Manuelni 6-stepeni menjač
• Start/stop dugme
• ABS, DTC, DSC (dinamička kontrola stabilnosti)
• xDrive, pogon na 4 točka
• Nemetalik boja (bela, crna)
• Unutrašnja lajsna “Satin Silver matt”
• Unutrašnjost - Štof “Ribbon”
• Upravljač podesiv po visini i dubini
• Automatski klima uređaj
• ISOFIX priključci na zadnjim sedištima
• Električni podizači stakala napred i pozadi
• Električno podešavanje retrovizora i grejanje retrovizora
• Daljinsko centralno zaključavanje (sa funkcijom daljinskog otvaranja i zatvaranja prozora)
• Radio BMW CD/Mp3 Business (5 zvučnika)
• AUX-in konekcija
• Držači za čaše napred
• Alu-felne ''V spoke style 304″ 17˝
• Runflat indikator
• On board kompjuter (prikazuje prosečnu potrošnju, brzinu, vreme i datum, spoljašnju temperaturu, maksimalni domet u km sa preostalom količinom goriva u rezervoaru)
• Prednja i zadnja svetla za maglu
• Naslon za ruke napred i pozadi
• Manuelno podešavanje sedišta za vozača i suvozača
• Branici otporni na deformacije koje nastaju prilikom udara pri brzinama do 15 km/h
• Sva stakla zeleno tonirana
• Pokazivači pravca u beloj boji
• Naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 60 / 40
• Ventilacija prednjih i zadnjih kočionih diskova
DODATNA OPREMA:
Boja Alpine White
Štof „Ribbon“ Anthracite | Black
Multifunkcije na volanu
M kožni volan
Sistem za intenzivno pranje farova
PDC parking senzori napred i pozadi
Bi-Xenon svetla
Tempomat sa kočionom funkcijom
Servotronic
Radio „BMW Professional”
X Line
Patosnice od velura
Runflat gume
Sigurnosni šrafovi

Evo ovako, BMW stize onakav kakav je na slici (enterijer). Jedino sam izbacio bluetooth i USB, a umesto toga ubacio servotronic (volan ide lagano kada ides sporo, a kako ubrzavas tako "zateze" i ide teze). Idu M volan i M rucica za koje necu prihvatiti da su losiji od standardnog volana, pa taman da me bijete. Narocito mi se dopada rucica, tj zamenjuje onu standardnu srebrnu koja mi je jako ruzna, a dobar nacin da ne bude ona je da se uzme "M".
Sto se tice sportskih sedista ('bala vas sedista


STANDARDNA OPREMA:
• 8 vazdušnih jastuka napred i pozadi
• Bočne vazdušne zavese napred i pozadi
• Manuelni 6-stepeni menjač
• Start/stop dugme
• ABS, DTC, DSC (dinamička kontrola stabilnosti)
• xDrive, pogon na 4 točka
• Nemetalik boja (bela, crna)
• Unutrašnja lajsna “Satin Silver matt”
• Unutrašnjost - Štof “Ribbon”
• Upravljač podesiv po visini i dubini
• Automatski klima uređaj
• ISOFIX priključci na zadnjim sedištima
• Električni podizači stakala napred i pozadi
• Električno podešavanje retrovizora i grejanje retrovizora
• Daljinsko centralno zaključavanje (sa funkcijom daljinskog otvaranja i zatvaranja prozora)
• Radio BMW CD/Mp3 Business (5 zvučnika)
• AUX-in konekcija
• Držači za čaše napred
• Alu-felne ''V spoke style 304″ 17˝
• Runflat indikator
• On board kompjuter (prikazuje prosečnu potrošnju, brzinu, vreme i datum, spoljašnju temperaturu, maksimalni domet u km sa preostalom količinom goriva u rezervoaru)
• Prednja i zadnja svetla za maglu
• Naslon za ruke napred i pozadi
• Manuelno podešavanje sedišta za vozača i suvozača
• Branici otporni na deformacije koje nastaju prilikom udara pri brzinama do 15 km/h
• Sva stakla zeleno tonirana
• Pokazivači pravca u beloj boji
• Naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 60 / 40
• Ventilacija prednjih i zadnjih kočionih diskova
DODATNA OPREMA:
Boja Alpine White
Štof „Ribbon“ Anthracite | Black
Multifunkcije na volanu
M kožni volan
Sistem za intenzivno pranje farova
PDC parking senzori napred i pozadi
Bi-Xenon svetla
Tempomat sa kočionom funkcijom
Servotronic
Radio „BMW Professional”
X Line
Patosnice od velura
Runflat gume
Sigurnosni šrafovi
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13564
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: 320d za Q5
Cestitke!!!
Danas opet video X3 na ulci i.... sta da kazem, bolje nisi mogao
Danas opet video X3 na ulci i.... sta da kazem, bolje nisi mogao

Re: 320d za Q5
Cestitam i nek je sa srecom
Osecam se ko da sam ga ja kupio 


Re: 320d za Q5
Cestitam
Nek je sa srecom i da te sluzi lepse nego trojka, i otera Golfa u garazu 


Re: 320d za Q5
Ne znam kako da saopstim Golfu da raskidamo... 

Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!