Registracija vozila
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13553
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Rok je blago receno jeziv, ali ponovni za 50% cene je ipak korektna stvar za koju do sada nisam cuo
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
- grujicd
- Postovi: 9042
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Pri tom ovaj tehnički radi 8-17h. Srećom radim u svojoj firmi pa mogu da odem kad god, ali se vrlo dobro sećam koliko su takve stvari neprijatne kad imaš fiksno radno vreme.
Poslednja izmena od grujicd u 30 Avg 2021, 15:00, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Registracija vozila
Ko održava auto, Delta?
Samo još jedan dokaz da su ovlašćeni dobri samo za nov auto u garanciji.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Samo još jedan dokaz da su ovlašćeni dobri samo za nov auto u garanciji.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9042
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Delta, ali je auto bio na redovnom servisu prethodnog decembra - za pločice je ok da nisu tad prijavili. Inače uvek zovu ako vide da su pri kraju. A za kočionu tečnost i takve "sporednije" stvari, to uglavnom moram ja eksplicitno da tražim, osim ako je veliki servis na 120k gde menjaju sve tečnosti i par drugih stvari.
Re: Registracija vozila
Ovde kod mene jos nisam cuo da su nekom proveravali kocionu tecnost, jeste malo 3 dana mada to i nije neki posao da se odradi ali za nesto ozbiljnije 3 dana je malo. Takodje nisam znao da ako odes ponovo posle ta tri dana placas 50% sto je ok
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13553
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Nije problem u obimu posla koji za je za ovo smesan, nego sto se generalno u svim sevisima i majstorima zakazuje, i retko kada u naredna 3 dana
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Moj stari Zoro prosao jutros bez problema, kao top je sve 
Kupljen za somica... Najbolji auto za somica...
Nije video servis godinu dana.

Kupljen za somica... Najbolji auto za somica...
Nije video servis godinu dana.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Registracija vozila
znam ali opet ovo je posao koji realno i neki lokalni majstor u kraju ili prijatelj koji se malo razume u mehaniku moze lako da odradi ne mora da se ide u neki ozbiljniji ili ovl. servis pa da juris termin. Realno ja bih to sam zamenio kao i kad me iscima neko iz ulice da mu sredim tako nesto, uvek ima takvih da se nadju.Grujic napisao: 30 Avg 2021, 15:19 Nije problem u obimu posla koji za je za ovo smesan, nego sto se generalno u svim sevisima i majstorima zakazuje, i retko kada u naredna 3 dana
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Ma ništa od toga nisu gledali. Bole ih.grujicd napisao: 30 Avg 2021, 15:05 Delta, ali je auto bio na redovnom servisu prethodnog decembra - za pločice je ok da nisu tad prijavili. Inače uvek zovu ako vide da su pri kraju. A za kočionu tečnost i takve "sporednije" stvari, to uglavnom moram ja eksplicitno da tražim, osim ako je veliki servis na 120k gde menjaju sve tečnosti i par drugih stvari.
Re: Registracija vozila
Može, i posle zapamti za ceo život stravičan osećaj koji je posledica te neispravnosti- stisneš pedalu u prazno. Kočenje nula a ispred tebe nešto/neka prepreka.grujicd napisao: 30 Avg 2021, 14:44
Šalu na stranu, ovu neispravnost ne znam da li običan vozač može da oseti u vožnji.
Posle toga ureže ti se u mozak da se kočiona menja na 2 ili najdalje 3 godine, postaneš dosadan i sebi i drugima kada to stalno iznova ponavljaš..
BTDT.
Re: Registracija vozila
Kako kočnica može tek tako da otkaže ako su pločice loše? Mora da koči isto sve dok ne legne metal na metal, a ni to se ne dešava u trenutku i mora da se primeti.
Re: Registracija vozila
Ne pločice loše nego kočiona tečnost loša.
Efekat gubitka kočnica je bukvalno iznenadan, i bez ikakve najave. Koči odlično i sledeći tren si ostao bez ikakve kočnice.
Naravno, potrebni su neki preduslovi da se sve okolnosti poklope ali sasvim je moguće i kada se desi zaista je horor osećaj.
Efekat gubitka kočnica je bukvalno iznenadan, i bez ikakve najave. Koči odlično i sledeći tren si ostao bez ikakve kočnice.
Naravno, potrebni su neki preduslovi da se sve okolnosti poklope ali sasvim je moguće i kada se desi zaista je horor osećaj.
Re: Registracija vozila
Ako se dobro secam, ako je losa tecnost, pri dinamicnijim voznjama moze da se smanji snaga kocenja, ali nece skroz da nestane.
Cevi mogu da puknu od korozije, ali mislim da je ta korozija vezana za spoljne uticaje, ne za ovu koroziju koja nastaje zbog kolicine vlage u tecnosti. U svakom slucaju, meni su sad kod redovnog servisa menjali tecnost, ja ih podsetio za svaki slucaj, mislim da je mozda dve hiljade kostalo. Po preporuci proizvodjaca treba na svake dve godine da se menja.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Cevi mogu da puknu od korozije, ali mislim da je ta korozija vezana za spoljne uticaje, ne za ovu koroziju koja nastaje zbog kolicine vlage u tecnosti. U svakom slucaju, meni su sad kod redovnog servisa menjali tecnost, ja ih podsetio za svaki slucaj, mislim da je mozda dve hiljade kostalo. Po preporuci proizvodjaca treba na svake dve godine da se menja.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Imao sam situaciju svojevremeno na jugicu da sam ostao bez kocnice usled pucanja kocione cevi, ne creva nego cevi, kako ne znam ni dan danas, nije bilo lose uopste niti korodiralo a i bakarno je bilo ne celicno. Brzina je bila nekih 80km/h u pre "kocenja" i ulaska u krivinu, epilog zavrsavanje u betonskom kanalu, pokidan trap, krilo, felna, ceo desni krak skoljke povukao itd. Ja sam imao trkacko sediste i H pojaseve tako da nisam ni osetio taj udarac, malo bolela ramena sutradan sto je normalno od pojaseva ali nista bitno, ali neprijatno iskustvo svakako.
Pre xx godina kao klinac secam se da je otac skoro pa ostao bez kocnica na 128ici, neka brža voznja je bila po nekim krivinama, razlog je bilo ulje dal se bese pregrejalo ili jednostavno staro bilo, imao je kocnicu kakvu takvu da uspori ali ne onom silom kojom je trebalo.
Pre xx godina kao klinac secam se da je otac skoro pa ostao bez kocnica na 128ici, neka brža voznja je bila po nekim krivinama, razlog je bilo ulje dal se bese pregrejalo ili jednostavno staro bilo, imao je kocnicu kakvu takvu da uspori ali ne onom silom kojom je trebalo.
Re: Registracija vozila
To je drugo ako voziš dinamično
Tada vlaga jeste problem jer snižava tačku ključanja, pa ako pregreješ kočnice toliko da proključa ulje, onda zbog pojave mehurića ostaješ bez kočnica.
U normalnoj vožnji, nikad neće otkazati kočnice zbog vlage u tečnosti.
To sa pucanjem cevi je vrlo opasno kod nekih baš starih tipova kočionih sistema. Novija Zastavnia vozila i Lade imaju dvokružni sistem kočenja. U posudi postoji pregrada i ulje je podeljeno u dve zapremine. Takođe, glavni kočioni cilindar u sebi sadrži dva cilindra između kojih je prostor sa uljem. Stiskanjem pedale, gura se prvi cilindar. On sabije ulje ka cevima jednog kruga, a drugim delom gura klip ispred sebe, koji sad gura ulje u cevi drugog kruga kočenja. U slučaju pucanja cevi, ne ostae se skroz bez kočnica, već kočenje postaje slabije. Uputstvo za upotrebu kaže da u takvoj situaciji ne treba "pumpati" pedalu, već stisnuti i držati tako dok vozilo ne uspori. Logično, pumpanjem se izbacuje ulje iz sistema i ulazi vazduh.
Kod Yuga konkretno posebno su povezani prednji, posebno zadnji točkovi, a kod Nive su čak prednja kočiona creva udvojena. Klešta imaju po tri klipa, dva na jedno crevo, i treći na ono drugo, tako da je kompletan otkaz kočnica gotovo nemoguć.

Za vozila sa ABS-om ne znam koja je logika spasavanja ako pukne cev ili crevo ali sigurno da ima nešto tipa da se isključi taj vod ako dođe do nekontrolisanog protoka tečnosti isl. To već ne znam ali bilo bi logično, s obzirom da je taj problem rešen već na starijim kočionim sistemima.

U normalnoj vožnji, nikad neće otkazati kočnice zbog vlage u tečnosti.
To sa pucanjem cevi je vrlo opasno kod nekih baš starih tipova kočionih sistema. Novija Zastavnia vozila i Lade imaju dvokružni sistem kočenja. U posudi postoji pregrada i ulje je podeljeno u dve zapremine. Takođe, glavni kočioni cilindar u sebi sadrži dva cilindra između kojih je prostor sa uljem. Stiskanjem pedale, gura se prvi cilindar. On sabije ulje ka cevima jednog kruga, a drugim delom gura klip ispred sebe, koji sad gura ulje u cevi drugog kruga kočenja. U slučaju pucanja cevi, ne ostae se skroz bez kočnica, već kočenje postaje slabije. Uputstvo za upotrebu kaže da u takvoj situaciji ne treba "pumpati" pedalu, već stisnuti i držati tako dok vozilo ne uspori. Logično, pumpanjem se izbacuje ulje iz sistema i ulazi vazduh.
Kod Yuga konkretno posebno su povezani prednji, posebno zadnji točkovi, a kod Nive su čak prednja kočiona creva udvojena. Klešta imaju po tri klipa, dva na jedno crevo, i treći na ono drugo, tako da je kompletan otkaz kočnica gotovo nemoguć.

Za vozila sa ABS-om ne znam koja je logika spasavanja ako pukne cev ili crevo ali sigurno da ima nešto tipa da se isključi taj vod ako dođe do nekontrolisanog protoka tečnosti isl. To već ne znam ali bilo bi logično, s obzirom da je taj problem rešen već na starijim kočionim sistemima.