Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

zuzazu napisao:Jos zanimljivije:

Objavljeni tajni ugovori sa “Etihadom”: Arapi nas ošišali kao ovce!



http://www.teleprompter.rs/objavljeni-t ... -ovce.html


Eno PPV reče da će objaviti ugovor za 7 dana i da se "neće svi obradovati objavljivanju ugovora". Ma da. Nego primetio sam da uvek kažu da će se nešti objaviti za 7 dana ili uskoro. Verovatno im toliko treba da izedituju. :djavo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od nuk »

A za dve godine bolji život... pardon... srećni ljudi... ili tako nešto rekoše na dnevniku :)
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od ljubitelj »

Nije nam potreban, JAT je bio zreo za totalni bankrot- likvidaciju bez ikakve perspektive odavno jos pre 20+godina. Umesto toga odrzavao se na teret budzeta, kao i Zastava i jos hiljade propalih drzavnih firmi (koje su isto jos odavno trebale u gasenje odnosno tranziciju.)

Off topic
Samo nije imao ko da stisne petlju i ucini jedino moguce i neophodno odmah tada. Ne bi se dugovi gomilali i uvecavali godinama a mi besmisleno placali fiktivni JAT.

Avio biznis je skupa zanimacija, luksuz koji sebi mogu da priuste bogate zemlje sa jakom privredom koja to moze da izdrzava i subvencionise. Mi umestao ulaganja u privredni razvoj i nuznu infrastrukturu decenijama bacamo novac u bunar zvani JAT.

Uslovi nisu nista posebno drugaciji od uobicajenih za preuzimanje prakticno bankrotirane firme. Naravno da sve dugove koje je JAT napravio zadnjih 30tak godina sada kada je kraj parade, pokriva budzet i gradjani Srbije. Kao i dugove za narucene jos krajem 80tih Airbus avione koji nikada nisu isplaceni prema vazecem Ugovorua a sto je trebalo je da se plati. To je jos koja stotina miliona evra extra na dugove, kao obaveza koja se povremeno poteze i vraca.

Ovo sa Etihadom vidim kao pokusaj da se pocne zaradjivati novac pa da se makar zakasnelo krene u vracanje dugova JATa i drzave za Airubuse. Ako Air Serbia bude u stanju da pravi novi svezi novac odnosno profit za sta ima sanse uz Etihad na slican nacin kao sto je NIS od teskog gubitasa postao firma koja pravi profit.

Bivsi JAT je tek mali vrh ledenog brega dugova koji se mere milijardama evra koji tek stizu na naplatu pri gasenju drzavnih gubitasa koje ce uskoro morati da se obavi. JAT je sitna riba u poredjenju sa EPS-om ome sleduje rasciscavanje jer dalje ne ide samoupravljanje.
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4641
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

Otimacina ili ti "Ko je, kako i kada učinio veleizdajnički čin ustupanja kontrole vazdušnog prostora Srbije privatnom spoljnotrgovinskom preduzeću"

Kao međudržavna firma, Agencija nije javno preduzeće ni u Srbiji, ni u Crnoj Gori, niti je korisnik budžetskih sredstava Srbije. Ali, Stankov je došao u posed nečega što ni u jednoj normalnoj državi ne sme da padne u ruke ljudi kojima ovaj posao nije struka, niti uopšte treba da bude u posedu privatnih lica i kompanija, posebno kad je u pitanju jedna mala država veličine današnje Srbije. Zvanično, Agencija za kontrolu letenja se finansira od avio-prevoznika za pružene usluge navigaciono-meteorološkog obezbeđenja vazdušne plovidbe. Malo manje zvanično, Stankov je već počeo da "širi delatnost" pa je ušao u posao sa nekretninama.



Ova država ne shvata, ili ne želi da shvati kakav je ozbiljan pravni prekršaj napravilo preduzeće pod imenom "Agencija za kontrolu letenja Srbije i Crne Gore" predstavljajući se međunarodnim vazduhoplovnim organizacijama kao pravni sledbenik Savezne uprave za kontrolu letenja, uzgred se potrudivši da proširi svoju delatnost poslovima spoljne trgovine


Ne tako davno, stari profesionalni kontrolori letenja, zgađeni onim u šta se ova profesija pretvorila i činjenicom ko je kontrolu letenja podredio svojim ličnim i stranačkim interesima, poslali su jednom resornom ministru neka pitanja i komentare:

Vladi Srbije nije lako da se suoči sa mnogim istinama. Jedna od njih je istina o osnivanju preduzeća "Agencija za kontrolu letenja "Srbije i Crne Gore". Ne tako davno, stari profesionalni kontrolori letenja, zgađeni onim u šta se ova profesija pretvorila i činjenicom ko je kontrolu letenja podredio svojim ličnim i stranačkim interesima, poslali su jednom resornom ministru neka pitanja i komentare:

AKO AGENCIJA ZA KONTROLU LETENJA SRBIJE CRNE GORE IMA PRAVO PO NAŠIM ZAKONIMA, KOJI NISU USKLAĐENI SA MEĐUNARODNIM VAZDUHOPLOVNIM PROPISIMA DA SE BAVE POSLOVIMA U SPOLJNOTRGOVINSKOM PROMETU, PROMETOM NEKRETNINA, KUPOVINOM ISTIH, PRIBAVLJANJEM KONCESIJA, DUGOROČNIH ZAKUPA I DRUGO, I ZAŠTO SA TOM DELATNOŠĆU NISU UPOZNATI I KONTROLORI LETENJA KAO I OSTALO OPERATIVNO OSOBLJE.

ZAŠTO SE SVI OVI PROFITABILNI POSLOVI SPOLJNE I UNUTRAŠNJE TRGOVINE, PROMETI NEKRETNINAMA, KONCESIJE I ZAKUPI NE NAZOVU SVOJIM PRAVIM IMENOM, VEĆ SE VRLO SMIŠLJENO PODVODE POD POSLOVE JEDNE ČISTE I JASNO DEFINISANE PROFESIJE KAO ŠTO JE KONTROLA LETENJA?

O otimacini vecoj nego sto je kradja u samoj Er Sustikla, u par crtica na ovom linku....

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/ ... =175&cl=05
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Vazduhoplovi

Post od dragan »

na stranici kurira bi bar pisalo kad je clanak izdat :kezo:

jako tesko za komentarisati, pretenciozan clanak napisan tabloidnim jezikom sa gomilom i tacnih i netacnih informacija. ali da zvuci bombasticno, zvuci :thumbup:
vec prilicno bajato...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Vazduhoplovi

Post od nikaragva »

Cim su ugovori tajni, znaci da ce biti po nasem dzepu, odnosno su losi po drzavu.
Prosto ko pasulj.

Vucic nije prodao svoju dedovinu, pa da ugovor bude tajni. Prodao je moje. Hocu da vidim sta su uradili. Mada i kada objave ko zna sta ce objaviti.
To isto kao i sa onim avionom u ukrajini. Nikad necemo znati ko ga je srusio, iako svi znamo ko je ...
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od Rakhil »

Nikaragva, znao sam uvek da u tebi cuci liberal :mrgreen:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Vazduhoplovi

Post od Laki021 »

Meni je cela ta fora sa tajnim ugovorima potpuno neverovatna. Vi placate ali ne smete da znate za sta... verujte nam na rec dobro je...
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1910
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Vazduhoplovi

Post od Dzoni_m »

Ne, bas treba da budu tajni. Treba da se skida koza sa ledja jer mi hocemo "drzavno". Ako i treba.

Umesto da lepo pozatvaraju sve to u roku od mesec dana i nema problema.
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21807
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Vazduhoplovi

Post od nidza »

Kao i sa FAS, ili neka kombinacija ili katanac. Verujem iskreno da je sve bolje od katanca u ovom slučaju kad se sagleda šira slika.

Tapatalk Pro
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od nuk »

Ono što sam naučio iz prakse je da je sve što oni na vlasti oglašavaju kao dobro, ustvari loše, jako loše a još kada se ispostave nekakvi netransparentni ili polutransparentni (oni polucenzurisani su hit) ugovori, pa još sastavljeni od strane "radikala", deci od rođenja objašnjavam da ovde života nema i pričam im priče koje sam i sam slušao kako se nekada lepo živelo pod turcima i nemcima :)
Korisnikov avatar
Rakhil
Reactions:
Postovi: 8339
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Vazduhoplovi

Post od Rakhil »

Mozda ja nisam bas idealan primer posto se ne lozim na bilo sta nacionalno, ali jel ima neko ideju zasto je bitno imati nacionalnog avio prevoznika? Mislim, jel postoji racionalno objasnjenje za to, nikad se nisam upustio u polemiku oko toga a cesto se pominje kao bitna stvar.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od nuk »

To je i mene oduvek interesovalo a nisam hteo da pitam da ne ispadnem glup u društvo.
Pojam "nacionalni značaj" u slučaju nekonkurentne raspale firme gde se građani uslovljavaju da koriste usluge iste mi nikako nije bio jasan a posebno komentari na temu korisnika i nestranačkih ljudi u materiji koji nemaju direktnu korist od iste
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od swemir »

Znas kako. Jeste bitno jer je izuzetan izvor prihoda.
Svaka zemlja hoce da profitira i zato je bitna nacionalna da ubire taj veliki prihod.
Posto kod nas i nafta busotina ne donosi profit nego odlazi u minus to je problem u ljudima...

Suvise puno lopova u ovoj zemlji ima koji bi i kliker pokvarili

Послато са GT-I9105P уз помоћ Тапатока
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4641
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

@swemir :plusone:

Ako drzava kao vlasnik, zna sta zeli i kako da dodje do toga, onda je nacionalna aviokompanija fantastican izvor prihoda. Ako je to krava muzara koju ce da lapaju stranacki ljudi postavljeni u upravni odbor, onda cemo da imamo sta imamo.

Kazu ljudi da su simboli jedne zemlje zastava, grb, himna i nacinalni aviprevozilac. Svako je cuo za Etihad, ali niko ne zna ni kakva im je himna, ni zastava, ni grb. Npr. Ali ako zanemarimo ovaj nacionalni momenat koji mnoge ne zanima, pomenimo da bilateralnim ugovorima, dve zemlje mogu da zastite svoje prevozioce (kao sada u slucaju Er Sustikle i THY u slucaju Ataturk) sto se sigurno nece desiti za nekog low cost prevoznika iz pomenutih zemalja.

Nacionalni avioprevoznik sluzi i za nesto sto nema veze sa prevozom putnika i robe. Mnogi su zaboravili izvlacenje hiljada izbeglica i vojnika iz Hrvatske i Bosne avionima Jat-a. Mnogi i ne znaju za tesko obolelog momka iz Srbije kojeg je trebalo prevesti na operaciju, i koga je kapetan Luftike odbio da primi u avion iz Beograda, a kapetan Jat-a to ucinio bez pogovora jer drugacije ne moze biti. I tako redom....
Odgovori