Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Pricao sam sa jednim likom koga poznajem, radi na homologaciji vozila iz uvoza, bas nesto na temu broja i kaze da nema jos auta kome nije uspeo da ocita broj i to bez da rastura, mozda samo nesto osnovno neku plastiku ili da pomeri neku instalaciju i sl. ali ne da rastura pola motora. Doduse on realno i ne radi mnogo bas ovih novih vozila par godina starih jer se to mnogo malo uvozi, mahom su to kola 10-15 god starosti gde su brojevi realno pristupacni ako znas gde je i kako da mu pridjes, bar kod vecine vozila. Slazem se ovo za nova vozila da ocigledno nikom nije bitan broj pa ga i ne stavljaju na vidna mesta, sutra dan ako fabrike budu izbacile skroz broj motora sta ce da se desi kad odes na teh. da registrujes nov auto, reci ce ti nemas broj moras da kucas, da bi uzeli pare. Debilizam, kao da mogu ne znam kakve malverzacije da se rade sa tim brojevima, pa i sad gomila ljudi kad im rikne motor isplativije je da kupe drugi, prekucaju broj i cao, znaci sto se toga tice broj nema nikakvog smisla a ne znam sta drugo drzavi moze biti od koristi sa brojevima pa ih jos ne ukidaju.
Meni svojevremeno nisu uspeli da nadju i ocitaju na tehnickom broj motora na alfi 33, obrtali se pola sata i digli ruke, prepisali iz saobracajne i cao, Isto tako i drugaru ne secam se koji bese auto, tako da realno mogu da puste da ne zezaju ako bas ne mogu da ocitaju.
Meni svojevremeno nisu uspeli da nadju i ocitaju na tehnickom broj motora na alfi 33, obrtali se pola sata i digli ruke, prepisali iz saobracajne i cao, Isto tako i drugaru ne secam se koji bese auto, tako da realno mogu da puste da ne zezaju ako bas ne mogu da ocitaju.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Registracija vozila
Mozda je broj nebitan u normalnim zemljama no znamo šta su sve ljudi radili ovde a vrv rade i dalje.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
- schonenk
- Postovi: 1968
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Registracija vozila
Sta su to radili i rade sto nije pojava napolju?
- grujicd
- Postovi: 9047
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Uspeli su u Delti danas da me ubace za radove, zamenili mi zadnje i pločice (70k km) i diskove (140k km) i kočiono ulje. Ukupno 32k din.
Iako mi je tehnički pregled odatle na kilometar, nisam odmah otišao već sam ostavio to za sutra. Malo da provozam auto, da legnu pločice i diskovi, da ne idem sa ganc novim odmah na valjke.
Iako mi je tehnički pregled odatle na kilometar, nisam odmah otišao već sam ostavio to za sutra. Malo da provozam auto, da legnu pločice i diskovi, da ne idem sa ganc novim odmah na valjke.
- zeljkokg76
- Postovi: 393
- Pridružio se: 19 Okt 2015, 18:49
- Garaža: Honda Civic 1.5T Sport plus, Mazda 2 1.3, Renault Clio IV 1.5 dci, Renault Megane 1.5 dci
- Lokacija: Крагујевац
Re: Registracija vozila
Ал' заврћу уши у Делти.
Re: Registracija vozila
A opet 5 godina ne promene ulje za kočnice. Ja bih razmislio da li je vedno servisirati tamo, ipak je to dzez i sumnjam da će mu nešto značiti za postprodaju.
Re: Registracija vozila
Skupi su delovi. Ako se ne posmatra vremenski koliko traju.zeljkokg76 napisao:Ал' заврћу уши у Делти.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- grujicd
- Postovi: 9047
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Evo svih cena:
Ploćice: 7800
Diskovi: 15300
Kočiono ulje (piše 2 x 0.5l): 3900
Radovi: 4800
Ne znam koliko su cene po neovlašćenim servisima, ali sam uvek bio zadovoljan za OEM pločicama i diskovima, nikad nisu škripale. A sad, da li bi neke druge trajale duže, to ne znam.
Nema nikakve veze sa postprodajom. Deltin servis mi je na 3km od kuće i obično prošetam kad ostavim auto tamo. Pitanje je koliko bi bilo isplativo da idem negde dalje ako uzmemo u obzir taksi ili izgubljeno vreme. Pored toga ovde zakazujem servise online (mrzim da telefoniram, zovem samo u najvećoj nuždi), ne jurim ja delove po drugim prodavnicama, a tipičan mali servis bude red veličine 100e što mi je sasvim prihvatljivo. A i dobijam OEM delove i ne razmišljam oko toga. Išao bi u drugi servis samo da je neka teža havarija u pitanju i da je ovlašćeni apsolutno neisplativ.
Ploćice: 7800
Diskovi: 15300
Kočiono ulje (piše 2 x 0.5l): 3900
Radovi: 4800
Ne znam koliko su cene po neovlašćenim servisima, ali sam uvek bio zadovoljan za OEM pločicama i diskovima, nikad nisu škripale. A sad, da li bi neke druge trajale duže, to ne znam.
Nema nikakve veze sa postprodajom. Deltin servis mi je na 3km od kuće i obično prošetam kad ostavim auto tamo. Pitanje je koliko bi bilo isplativo da idem negde dalje ako uzmemo u obzir taksi ili izgubljeno vreme. Pored toga ovde zakazujem servise online (mrzim da telefoniram, zovem samo u najvećoj nuždi), ne jurim ja delove po drugim prodavnicama, a tipičan mali servis bude red veličine 100e što mi je sasvim prihvatljivo. A i dobijam OEM delove i ne razmišljam oko toga. Išao bi u drugi servis samo da je neka teža havarija u pitanju i da je ovlašćeni apsolutno neisplativ.
- Darko
- Postovi: 9455
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Registracija vozila
Poredjenja radi. Zadnji ate diskovi i ate plocice za fiat stilo su ukupno 9000 din (6+3) plus ruke za zamenu.
-
- Banned
- Postovi: 2781
- Pridružio se: 01 Okt 2012, 12:38
- Garaža: Suzuki S-Cross 4x4 1.6TD Sergio Celano
- Lokacija: Vracar/Limnos
Re: Registracija vozila
Možda bi više smisla imalo poređenje sa third party delovima za isto vozilo i zamenom u neovlašćeno servisu. Ako je uopšte bitno, čovek je sam odlučio, zadovoljan itd. Da ne pominjem besmisao štednje na kočionim elementima
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
- zeljkokg76
- Postovi: 393
- Pridružio se: 19 Okt 2015, 18:49
- Garaža: Honda Civic 1.5T Sport plus, Mazda 2 1.3, Renault Clio IV 1.5 dci, Renault Megane 1.5 dci
- Lokacija: Крагујевац
Re: Registracija vozila
Каква штедња, када неко узме Аtе, Textar или TRW, то сигурно није штедња што се тиче квалитета, али новца свакако јесте и то гарантујем дупло мање... Немам ништа против, нека свако ради по свом нахођењу.
Re: Registracija vozila
Ozbiljna deracina sa cenama....Za taj auto je bas skupo placati OEM delove, a za zadnju osovinu i skroz nepotrebno, tu bilo koji prosecni proizvodjaci odlicno vrse posao, bez ikakve ustede na kvalitetu, jednostavno OEM je skup za vecinu vozila, skoro sam bio u mazdi isto deracina i za sitnice kamoli za ozbiljnije elemente. Takodje koje je to kociono ulje koje kosta 4000din litar???
Ate ulje je 800din litar, ferodo 650 skoro sam uzimao.

Re: Registracija vozila
Brembo 450 dinara kantica ulja, zamena i ruke u ovlascenom Fiat servisu 1400rsd.
Nema tu sta skupo je bilo sta sto ima Hondin zig.
Nema tu sta skupo je bilo sta sto ima Hondin zig.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13559
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Nista, najgori smo kao i uvekschonenk napisao:Sta su to radili i rade sto nije pojava napolju?

To sa brojem motora je stara prica, ali moram da priznam da meni tu nije sve do kraja jasno.
Ok, nema broja motora u sabracajnoj, ali nemoguce da ga nema nigde? Gde se zavede, u neki dosije auta ili slicno?
Послато са SM-G780F помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
Ne zavodi se nigde, zasto bi se zavodio ako se smatra rezervnim delom, po tome trebalo bi zavesti i serijske brojeve stakala recimo ili svetala, lupam cega god sto moze da se zameni. Servisi i prodavnice autodelova sve prema broju sasije narucuju i kod nas i preko.
Meni samo nije jasno sta drzava ima od toga da zadrzi broj motora, ako vec znamo da se isti lako prekucava i uvek ima malverzacija u tom pogledu
Pricalo se recimo da je kodna oznaka motora bitna pa kao ako izbace broj motora da ostane samo kodna oznaka, ali cemu i to kad i ona moze da zardja ili da ne mozes da je ocitas jer je zavucena negde...ok jasno je da preko te kodne oznake onaj ko gleda npr. na tehnickom zna da nisi napr u mesto 1,4 motora ubacio 2.0 pa kao hoces da prodjes jeftinije, ali opet se postavlja pitanje sta i ta kodna oznaka ako zardja ili jednostavno ne mozes da joj pridjes.
Kod starijih motora tipa stari fiatovi 1.1 motori koji su isli u keca i juga ta oznaka (128A) je izlivena sa zadnje strane bloka i ne moze se izgubiti nikad ali kod savremnih kola i ona se kuca kao i ostatak broja.
Meni samo nije jasno sta drzava ima od toga da zadrzi broj motora, ako vec znamo da se isti lako prekucava i uvek ima malverzacija u tom pogledu
Pricalo se recimo da je kodna oznaka motora bitna pa kao ako izbace broj motora da ostane samo kodna oznaka, ali cemu i to kad i ona moze da zardja ili da ne mozes da je ocitas jer je zavucena negde...ok jasno je da preko te kodne oznake onaj ko gleda npr. na tehnickom zna da nisi napr u mesto 1,4 motora ubacio 2.0 pa kao hoces da prodjes jeftinije, ali opet se postavlja pitanje sta i ta kodna oznaka ako zardja ili jednostavno ne mozes da joj pridjes.
Kod starijih motora tipa stari fiatovi 1.1 motori koji su isli u keca i juga ta oznaka (128A) je izlivena sa zadnje strane bloka i ne moze se izgubiti nikad ali kod savremnih kola i ona se kuca kao i ostatak broja.
Poslednja izmena od OMP u 01 Sep 2021, 18:06, izmenjeno 2 puta ukupno.