Kosta kao 911 Turbo, pa sta izabrati?

U stvari kupovina Alfe ima vrlo racionalnu crtu u ovom slučaju, jer će sigurno bolje držati cenu od 911 i imaće kolekcionarsku vrednost. To sve pogotovu u odnosu na 992 koji, po svemu sudeći, neće biti na nivou najboljih generacija 911 u istoriji.OMP napisao: 15 Jul 2020, 15:02 Samo ludak bi mogao da kupi alfu po ceni porsea, ako nista drugo porse je bar duplo lepsi auto pa sve i da je znatno sporiji na stazi ne bih se mislio ni sekunde
Kakva je ovo novost? Pa ova q4 verzija je uvek postojala, pa je kasnije uvedena samo rwd opcionalno. Ja vozio Veloce q4 benzin kod Stojanova...Geza napisao: 15 Jul 2020, 14:55 Alfa Romeo expands the Giulia's delivery range with a four-wheel drive variant of the Veloce. AutoWeek can immediately report the price of that new version.
The Veloce version of the Giulia is the sporty variant of the Italian sedan for whom the 510 hp Giulia Q is too lavish. The Giulia Veloce has a 280 hp, blown 2.0 four-cylinder under the hood that has always sent its powers to the rear wheels via an eight-speed automatic. From now on there is also a Giulia Veloce with four-wheel drive on the Dutch menu.
The four-wheel drive Giulia Veloce has a starting price of € 66,250. This makes it just under four mille more expensive than the existing rear-wheel drive variant, which changes ownership for € 62,450. The four-wheel drive Veloce sprints to 100 km / h in 5.2 seconds and has a top speed of 240 km / h. This makes the brand new Veloce version on paper just as fast as its rear-wheel drive alternative. However, the average consumption of the AWD variant with 8.8 l / 100 km is logically slightly higher than that of the rear-wheel drive variant (8.6 l / 100 km). You can order immediately.
![]()
Ko moze sad da garantuje da ce drzati cenu bolje, mada ja to i je bih tako gledao kad bih bio u situaciji da kupim takva kola, meni se porse svidja sto za giuliu a posebno gtam ne mogu reci plus mi je porse pravi trkac u svakom pogledu bez obzira na perfomansu u odnosu na alfu koja mi deluje kao custom budzeni porodicni auto. A i dzabe gledanje drzanja cene ako auto koristis kao trkacki sto znaci da ce se konstantno akati na stazama i sve sto prati takvu voznju, nije to neki salonski primerak koji ce stojati netaknut u garazi i drzati cenustarac vujadin napisao: 15 Jul 2020, 15:19U stvari kupovina Alfe ima vrlo racionalnu crtu u ovom slučaju, jer će sigurno bolje držati cenu od 911 i imaće kolekcionarsku vrednost. To sve pogotovu u odnosu na 992 koji, po svemu sudeći, neće biti na nivou najboljih generacija 911 u istoriji.OMP napisao: 15 Jul 2020, 15:02 Samo ludak bi mogao da kupi alfu po ceni porsea, ako nista drugo porse je bar duplo lepsi auto pa sve i da je znatno sporiji na stazi ne bih se mislio ni sekunde