Registracija vozila
Re: Registracija vozila
Kako beše ono za prase i Božić?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Ne, sam poliram farove
Zadnja leva felna se usija nakon 20-tak km vožnje. Nešto nije kako treba sa mehanizmima u dobošu, točak se okreće otežano.
Ali gledam one "gasere" što driftaju ulicama, pale gume, voze suludim brzinama... Takav način vožnje, ako se može i nazvati vožnjom je poguban za mehaniku automobila. Oni verovatno u podrumu imaju po jednog vezanog automehaničara roba koji im popravlja automobile. Ja koji vozim na način maksimalne uštede goriva i automobila generalno ne mogu da nađem slobodnog mehaničara da mi našteluje zadnju doboš kočnicu. --- TRAŽIM DA MI NEKI MEHANIČAR UČINI DA SE TOČKOVI NA AUTU OKREĆU ---- To je sve, ja mislim da ne tražim mnogo.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока

Ali gledam one "gasere" što driftaju ulicama, pale gume, voze suludim brzinama... Takav način vožnje, ako se može i nazvati vožnjom je poguban za mehaniku automobila. Oni verovatno u podrumu imaju po jednog vezanog automehaničara roba koji im popravlja automobile. Ja koji vozim na način maksimalne uštede goriva i automobila generalno ne mogu da nađem slobodnog mehaničara da mi našteluje zadnju doboš kočnicu. --- TRAŽIM DA MI NEKI MEHANIČAR UČINI DA SE TOČKOVI NA AUTU OKREĆU ---- To je sve, ja mislim da ne tražim mnogo.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Re: Registracija vozila
oni sto se stvarno bave driftom su mahom i sami svoji majstori a to sto neko povremeno luduje ne znaci i da unistava auto i da visi kod majstora... i tako lagana i stedljiva voznja poput tvoje moze biti losa za motor, posebno kad su dizeli u pitanju. Kad cujem da neko vozi dizel i ne prelazi 2000rpm i misli da je to dobro jer je to dizel motor nije za gasiranje meni se prikenja.
Re: Registracija vozila
Pa ono, vozim na neki normalan način. Ne divljam autom, poštujem zakone i ograničenja koliko je to moguće. Poznajem i one što se vode logikom da treba ganjati auto dok se ne uništi i kupuj nov, ja sam pak vaspitavan da maksimalno čuvam ono što imam. Naravno nekad i volim da izduvam motor malo oštrijom vožnjom.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
Meni drugar juce ispolirao farove. A kolega se bavi u slobodno vreme mehanikom i kolima pa kod njega sredjujem to. Brat mu drzi radnju za automehaniku bas pa tu mogu da se ubacim kad god.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Pa to je to... Kad imaš poznanstva i veze sve ide kao podmazano, bilo za tehnički ili popravke.
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
Послато са MI 9 помоћу Тапатока
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Registracija vozila
To da, ali bi trebalo da bude tako svakako, a ne sad kako je. Opsti haos i ne zna se ko pije ko placa. Da se neko iole malo bolje zapitao i pozabavio time, a ne oni doneli uredbe i to i samo pustili a nejasnoca koliko hoces.
- zdushan
- Postovi: 2090
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: Registracija vozila
Pa nista nije trajno. I fabrička zaštita je propala. Opet palamudjenje...ljubitelj napisao:Ako je zaštićeno onda je trajno, zato se i zove zaštita.
To da će trajati duže sa nego bez uopšte nije dilema, poenta je da nije trajno rešen problem matrianja.
Ti kad jednom staviš kondom, ne skidas ga nikada više? O boze..
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Re: Registracija vozila
Pa to sam i napisao, još iz fabrike nije zaštićena plastika od tog defekta a oni imaju kudikamo više znanja, mogućnosti, resursa svih vrsta da bi to napravili kako treba.
Očigledno je da nema zaštite koja funckioniše na tim plastičnim farovima, a to uključuje i te razne aftermarket premaze zvučnih imena, folije i slično.
Svo to šmirglanje površinskog sloja je tek privremeno i potrebno je ponavljati periodično, češće ako se auto ne garažira.
A trajnih farova ima, stakleni ne matiraju ni posle 15, 30, 40 godina delovanja UV i Sunca.
Očigledno je da nema zaštite koja funckioniše na tim plastičnim farovima, a to uključuje i te razne aftermarket premaze zvučnih imena, folije i slično.
Svo to šmirglanje površinskog sloja je tek privremeno i potrebno je ponavljati periodično, češće ako se auto ne garažira.
A trajnih farova ima, stakleni ne matiraju ni posle 15, 30, 40 godina delovanja UV i Sunca.
Re: Registracija vozila
Ali zato iseku pešaka pri udesu, što je manja šteta jel?
Re: Registracija vozila
To je neka sasvim druga tema koja nema veze sa ovom.
A i ne mislim da je verovatnoća da život pešaka zavisi od fara, bilo kakvog.
A i ne mislim da je verovatnoća da život pešaka zavisi od fara, bilo kakvog.
-
- Postovi: 17
- Pridružio se: 31 Avg 2020, 20:17
- Garaža: BMW E60 525D
Re: Registracija vozila
je l vracen iko zbog dpf-a ili ne ?
Re: Registracija vozila
Godinu dana bez zastite jos se drze. Inace na tehnickom su merili farove i gledali snop (Carusso). Vidim neko je pominjao sus pleh, meni nisu dirali za podizanje.Sloba napisao:Mora zastita. Meni je farbar radio poliranje na Suzukiju tada starom 9 godina i bukvalno sam posle par meseci video da matira ponovo.
Sto se tice DPF. Gledaju sada samo vrednost izduvnih gasova, nisu gledali ostalo.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Registracija vozila
suspleh je sporan kod nekih vozila ne kod svih...sta ima dpf da gledaju, ako su gasovi ok mozes i da nemas dpf ili kat, njih samo zanima stepen zagadjenja
Re: Registracija vozila
Na papiru je možda zbog sigurnosti pešaka, ali realno je staklo zamenjeno plastikom radi uštede.