Formula 1 - sezona 2014
Re: Formula 1 - sezona 2014
Trebali bi za razne stvari da dodeljuju bod, čime bi dali šansu i onima koji ređe ulaze u top10 u trci da se bore za neki bod. Na mnogo prirodniji način bi trke učinili zanimljivijim.
Ovo sa duplim bodovanjem poslednje trke je potpuna glupost. Bolje onda da ukinu bodovanje poslednje trke, pa neka bude egzibicija ili neka trka po sasvim drugačijim pravilima za sasvim drugačiji trofej.
Ovo sa duplim bodovanjem poslednje trke je potpuna glupost. Bolje onda da ukinu bodovanje poslednje trke, pa neka bude egzibicija ili neka trka po sasvim drugačijim pravilima za sasvim drugačiji trofej.
Re: Formula 1 - sezona 2014
nidza je napisao:Trebali bi za razne stvari da dodeljuju bod
Mogli bi za najbrzi krug recimo. Ili za "most places advanced" u trci.
Slazem se da je duplo bodovanje poslednje trke glupost. Pretpostavljam da nesto tako glupo nije vidjeno u istoriji sporta, u bilo kom sportu.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Formula 1 - sezona 2014
Otprilike kao kada bi u fudbalu zadnjih 10 minuta jedan gol vredeo za dva.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Formula 1 - sezona 2014
haha, bas tako... ja bih dao za pol poziciju ( mada je to diskutabilno, onaj na polu vec ima beneficiju od toga ), najbrzi krug, najbrzi pit stop i za najvece napredovanje u trci...recimo...
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Formula 1 - sezona 2014
Favorizuje se poslednja trka i poslednja staza.
Utvari možda je ovo očajnički potez protiv Fetela, možda su svesni da će ovaj opet da usere sezonu kako ume.
Utvari možda je ovo očajnički potez protiv Fetela, možda su svesni da će ovaj opet da usere sezonu kako ume.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Formula 1 - sezona 2014
Pobedis u duplo vise trka nego konkurent, napravis npr 45-49 bodova prednosti i onda u poslednjoj trci se neka Marussia zavari u tebe pa ne zavrsis trku ili ti pukne guma, crkne ti motor, stagod... I tvoj konkurent pobedi, uzme 50 bodova (! pedeset !) i bude sampion. Bolje na lutriji da izvlace ko je koliko osvojio poena u poslednjoj trci.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23817
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Formula 1 - sezona 2014
Vala bas, samo da Kimi ne zakaze.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Formula 1 - sezona 2014
Ako niste videli, ekipa Lotusa je dala svoj predlog pravila za sezonu 2014.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Formula 1 - sezona 2014
Potvrđen novi sustav kazni za 2014.
http://www.gp1.hr/potvrden-novi-sustav-kazni-za-2014/
FIA je potvrdila uvođenje novog sustava kažnjavanja vozača za 2014. godinu, ratificiran još u lipnju ove godine, ali i novi način kazni za mijenjanje motora/mjenjača.
Prema novom sustavu, vozači će dobivati određeni broj kaznenih bodova za svoje prekršaje, te ukoliko vozač akumulira 12 bodova tijekom perioda od 12 mjeseci, biti će mu zabranjen nastup na idućoj utrci.
Nakon što vozač odradi zabranu, svi bodovi se brišu. Takav sustav trebao bi kažnjavati samo stalne prekršitelje, vozače s “reputacijom” kao što su Pastor Maldonado ili Romain Grosjean.
Dodatno, postrožene su kazne i za nesigurno otpuštanje iz bokseva, te će suci moći kazniti vozače pomicanjem unatrag u poretku kvalifikacija ili vremenskom kaznom. Kazna se može prenijeti i na iduću utrku ako suci odluče da je tako primjereno.
Kazne za promjene motora/mjenjača
Prema novom pravilniku, novi pogonski sustav (“power unit”) biti će podijeljen na 6 elemenata, te će momčadi smjeti koristiti najviše 5 primjeraka od svakog elementa.
To znači da će svaki vozač imati na raspolaganju po 5 komada motora, kinetičkog motora/generatora (MGU-K), toplinskog motora/generatora (MGU-H), medija za pohranu energije (baterije ili zamašnjak), turbopunjača i kontrolne elektronike.
Kada vozač potroši 5 komada bilo kojeg od tih elemenata, i mora iskoristiti šesti, biti će kažnjen s 10 mjesta u poretku na startu utrke. Svako dodatno mijenjanje dodaje još 5 mjesta.
Ukoliko vozač promijeni cijeli pogonski sustav odjednom, morati će startati iz bokseva. Dodatno, ako je kazna veća nego je razlika mjesta do dna poretka, ostatak kazne prenosi se na iduću utrku.
Mjenjači sada moraju izdržati šest uzastopnih utrka.
http://www.gp1.hr/potvrden-novi-sustav-kazni-za-2014/
FIA je potvrdila uvođenje novog sustava kažnjavanja vozača za 2014. godinu, ratificiran još u lipnju ove godine, ali i novi način kazni za mijenjanje motora/mjenjača.
Prema novom sustavu, vozači će dobivati određeni broj kaznenih bodova za svoje prekršaje, te ukoliko vozač akumulira 12 bodova tijekom perioda od 12 mjeseci, biti će mu zabranjen nastup na idućoj utrci.
Nakon što vozač odradi zabranu, svi bodovi se brišu. Takav sustav trebao bi kažnjavati samo stalne prekršitelje, vozače s “reputacijom” kao što su Pastor Maldonado ili Romain Grosjean.
Dodatno, postrožene su kazne i za nesigurno otpuštanje iz bokseva, te će suci moći kazniti vozače pomicanjem unatrag u poretku kvalifikacija ili vremenskom kaznom. Kazna se može prenijeti i na iduću utrku ako suci odluče da je tako primjereno.
Kazne za promjene motora/mjenjača
Prema novom pravilniku, novi pogonski sustav (“power unit”) biti će podijeljen na 6 elemenata, te će momčadi smjeti koristiti najviše 5 primjeraka od svakog elementa.
To znači da će svaki vozač imati na raspolaganju po 5 komada motora, kinetičkog motora/generatora (MGU-K), toplinskog motora/generatora (MGU-H), medija za pohranu energije (baterije ili zamašnjak), turbopunjača i kontrolne elektronike.
Kada vozač potroši 5 komada bilo kojeg od tih elemenata, i mora iskoristiti šesti, biti će kažnjen s 10 mjesta u poretku na startu utrke. Svako dodatno mijenjanje dodaje još 5 mjesta.
Ukoliko vozač promijeni cijeli pogonski sustav odjednom, morati će startati iz bokseva. Dodatno, ako je kazna veća nego je razlika mjesta do dna poretka, ostatak kazne prenosi se na iduću utrku.
Mjenjači sada moraju izdržati šest uzastopnih utrka.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23817
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Formula 1 - sezona 2014
Ovo za kazne zbog vozackih postaje tragikomicno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Formula 1 - sezona 2014
Au, ko ovde bude razumeo po kom osnovu je kažnjen, razumeće i naše račune za električnu energiju.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Kuzmanovic
- Postovi: 15144
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd