Mostovi u Beogradu
Re: Most na Adi
To je ono o čemu smo pričali više puta - bolje je jednom uraditi posao kako treba i sačekati da se asfalt lepo stvrdne (ne puštati saobraćaj 3, 10, 30 ili koliko treba dana), nego žuriti, posle godinama zagorčavati život milionima ljudi i indirektno potrošiti mnogo više novca.
Ђенерал Јанковић
Re: Most na Adi
izgleda da se nismo razumeli, mislio sam na to da kad vozis po samom mostu na par mesta je kao da vozis nizbrdo i uzbrdo...kao da je proslo nesto sa ogromnom tezinom i most se ulegnuo po duzini, a ne po sirini...methane.master napisao:Osim ovog što je Stjepa rekao, za razliku od novog mosta, Gazelom ide i GSP. Teretna vozila i autobusi generalno satiru asfalt. U desnim trakama već polako počinju da se prave kolotrazi od buseva.dragan napisao:stjepo lepo si objasnio, ali mene kod gazele brine to sto kad pogledas most po duzini sama povrsina asfalta ima ulegnuca i ispupcenja i to deluje jako lose i nekvalitetno, da ne kazem nesigurno...
a i cesljevi na par mesta su postavljeni bas lose, i to su neki od njih postavljani pa popravljani, i opet su neravni skroz...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Most na Adi
Neki dan sam prolazio, primetih kolotrage, ovo podužno ulegnuće, nisam primetio. Obratiću pažnju.
Širim haos!
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
Potpuno si u pravu, Gazela je na par mesta ulegla da ono izgleda potpuno neprirodno. Ides ka 'vrhu' mosta, ka najvisoj tacki i odjednom propadnes.
A najgori cesalj koji su popravljali vise puta je onaj najsiri, u pravcu prema Nisu koji odvaja auto od zemlje kada se prelazi preko njega. Ponovo bi ga trebalo popraviti jer je ovo neozbiljno.
A najgori cesalj koji su popravljali vise puta je onaj najsiri, u pravcu prema Nisu koji odvaja auto od zemlje kada se prelazi preko njega. Ponovo bi ga trebalo popraviti jer je ovo neozbiljno.
Re: Most na Adi
e to pricam... :smesko:
- Uroš S.
- Postovi: 10984
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Most na Adi
Primećuje se najviše kada voziš u krajnjim trakama da "linija" Gazele nema neko prirodno ravnomerno zakrivljenje nego kao da segment visi između nekih češljeva dok je između ostalih ok, posebno je izraženo u pravcu ka Nišu poslednji segment pre nosećeg stuba, on je dosta niži od ostalih a vidi se i po ogradi. Mada sumnjam da je bilo bolje pre rekonstrukcije i verovatno neke stvari i nije moguće ispraviti nakon toliko zapostavljanja, ili je moguće ali za neke ludačke pare.
Re: Most na Adi
Au predobro izgleda. Bas predobro. Osvetljenje je



- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Most na Adi
Iako nema direktno veze sa temom tj.mostom na Adi...opak se radi o mostu i lepa je vest!

http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=575241

http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=575241
Re: Most na Adi
Jebalo ih ukljucenje,bolje da ga renoviraju...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15301
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
Sram ih bilo vise...
Ne, ne kazem da ne treba, medjutim...
Proslog marta je trebalo da se radi, i da u novembru (pre dva meseca) bude gotovo. I to ne samo penjanje na most, vec i silazak u Bulevar Despota Stefana, za one koji idu ka Karaburmi (simetricno sa ovim sto se radi). Sada je taj drugi deo odlozen za narednu godinu.
Istina, dobro je da se radi, ali to nije nacin da se operu.
Isto tako, danas citam vest da cemo za deset godina imati brze pruge, brzine preko 160kmh... Pa mi vec 20 godian letimo tim brzim prugama. Farbaju oci narodu...
Ne, ne kazem da ne treba, medjutim...
Proslog marta je trebalo da se radi, i da u novembru (pre dva meseca) bude gotovo. I to ne samo penjanje na most, vec i silazak u Bulevar Despota Stefana, za one koji idu ka Karaburmi (simetricno sa ovim sto se radi). Sada je taj drugi deo odlozen za narednu godinu.
Istina, dobro je da se radi, ali to nije nacin da se operu.
Isto tako, danas citam vest da cemo za deset godina imati brze pruge, brzine preko 160kmh... Pa mi vec 20 godian letimo tim brzim prugama. Farbaju oci narodu...
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Most na Adi
Predizborna zajebavanja ovog pustog naroda...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Most na Adi
Meni je ovo dobra vest,znate i sami kako je tamo u spicu iz pravca centra.
Re: Most na Adi
PA iz pravca centra kada se penjes na most imas prednost,tako da nije zbog toga guzva sigurno...
Jos se ide iz leve trake na most,a iz desne pravo,pa tako se dodatno rasterecuje... Ako sada stave iz desne da se ide i pravo i na most,bice samo jos gore...
Ovim mogu da rasterete samo u suprotnom smeru,od Visnjice ka gradu...
Zato i smatram da je glupost,posto je tamo zaista retko kada guzva,bude da cekas minut,2 i to je to...
Stojim pri tome da su trebali da renoviraju most.
Jos se ide iz leve trake na most,a iz desne pravo,pa tako se dodatno rasterecuje... Ako sada stave iz desne da se ide i pravo i na most,bice samo jos gore...
Ovim mogu da rasterete samo u suprotnom smeru,od Visnjice ka gradu...
Zato i smatram da je glupost,posto je tamo zaista retko kada guzva,bude da cekas minut,2 i to je to...
Stojim pri tome da su trebali da renoviraju most.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15301
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Most na Adi
To je zeleznicki most sa privremeno dodatim saobracajnim trakama. E, to (p)ostade trajno resenje.
Tu treba dinamit, a ne renoviranje. Dobro, znam da nema nista od toga, ali ipak neka porazmisle malo i o toj soluciji :lol:
Zvuci glupo, ali kada bi se resili (pasarela, ili podzemni) ona dva pesacka prelaza, saobracaj bi se ubrzao, uz mnogo manja ulaganja. Pogotovo od kada je bgvoza, pesaka je koliko hoces i malo-malo, zaustave saobracaj. Plus, ispod mosta se ukljucuje jos jedna traka, tj oni koji pokusavaju da izbegnu 29. I ta polu/cetvrt/kakva god "petlja" ce svakako pomoci, ali samo sa jednom ulaznom trakom (kako je i sada) nece se znatno povecati protok. Malo ubrzanje ce svakako postojati, ali na most moraju dve trake, koje isti naravno ne moze da primi.
Da ne ispadne da sam protiv ovoga : nisam. Ali mnogo toga tu treba da se uradi, a ne jedan mali delic, a da se istim hvale vec godinama, pri cemu se nista uradilo nije. Cak je i zemljiste gradsko i nema se sta rusiti ni iseljavati. Da se izbori pomere za narednu godinu, pomerili bi i petlju, zbog nekih "nerasciscenih imovinskih odnosa" i sl. Kao sto su Smederevski put (posle sto godina) poceli da sredjuju od Lestana ka Groskoj, skinuli asfalt, udarili prvi sloj i ostavili ... Ne znam da li do sada udarise valjan asfalt, ili i tamo cekaju izbore... Da zivim u onom kraju, zao bi mi bilo da imam auto, ili bi nosio racune za trapove Beogradputu(ili kome vec), na redovnoj bazi...
Tu treba dinamit, a ne renoviranje. Dobro, znam da nema nista od toga, ali ipak neka porazmisle malo i o toj soluciji :lol:
Zvuci glupo, ali kada bi se resili (pasarela, ili podzemni) ona dva pesacka prelaza, saobracaj bi se ubrzao, uz mnogo manja ulaganja. Pogotovo od kada je bgvoza, pesaka je koliko hoces i malo-malo, zaustave saobracaj. Plus, ispod mosta se ukljucuje jos jedna traka, tj oni koji pokusavaju da izbegnu 29. I ta polu/cetvrt/kakva god "petlja" ce svakako pomoci, ali samo sa jednom ulaznom trakom (kako je i sada) nece se znatno povecati protok. Malo ubrzanje ce svakako postojati, ali na most moraju dve trake, koje isti naravno ne moze da primi.
Da ne ispadne da sam protiv ovoga : nisam. Ali mnogo toga tu treba da se uradi, a ne jedan mali delic, a da se istim hvale vec godinama, pri cemu se nista uradilo nije. Cak je i zemljiste gradsko i nema se sta rusiti ni iseljavati. Da se izbori pomere za narednu godinu, pomerili bi i petlju, zbog nekih "nerasciscenih imovinskih odnosa" i sl. Kao sto su Smederevski put (posle sto godina) poceli da sredjuju od Lestana ka Groskoj, skinuli asfalt, udarili prvi sloj i ostavili ... Ne znam da li do sada udarise valjan asfalt, ili i tamo cekaju izbore... Da zivim u onom kraju, zao bi mi bilo da imam auto, ili bi nosio racune za trapove Beogradputu(ili kome vec), na redovnoj bazi...
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Most na Adi
Zato se oni koji idu iz pravca Višnjice odlučuju za Bogosloviju pa se tamo onda pravi gužva i dalje ka centru.Xepoj87 napisao:PA iz pravca centra kada se penjes na most imas prednost,tako da nije zbog toga guzva sigurno...
Jos se ide iz leve trake na most,a iz desne pravo,pa tako se dodatno rasterecuje... Ako sada stave iz desne da se ide i pravo i na most,bice samo jos gore...
Ovim mogu da rasterete samo u suprotnom smeru,od Visnjice ka gradu...
Zato i smatram da je glupost,posto je tamo zaista retko kada guzva,bude da cekas minut,2 i to je to...
Stojim pri tome da su trebali da renoviraju most.
Meni je recimo sasvim prirodno da postoji ovakva petlja jer ne znam da se igde na most ulazi presecanjem druge trake.
Računajte na to da će most Zemun-Borča u mnogome rasteretiti saobraćaj na ovoj deonici i samom centru grada, ali samo ako se izgradi sa pristupnim deonicama.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...