za momka...



 
 


 Ja bih rado platio duplo vise,samo da mi bolje koci i duze traje
 Ja bih rado platio duplo vise,samo da mi bolje koci i duze traje 

 i zato sto su im je rad skup. Da bi uradio kvalitetan servis (Motul ulje + Knecht filteri) u svojoj reziji i normalnom servisu ne treba ti vise od 150 EUR.
  i zato sto su im je rad skup. Da bi uradio kvalitetan servis (Motul ulje + Knecht filteri) u svojoj reziji i normalnom servisu ne treba ti vise od 150 EUR.  
  
 


U čemu je fora s ovim? Logično je da s porastom obrtaja raste i buka... Je l' u pitanju neka rezonanca ili nešto drugo, pošto sam i ja primetio da mi je auto na 140 neuporedivo tiši nego na 130 km/h.dag81 napisao:Brzina koja mu ne prija je oko 130, mislim na buku, pre te brzine i posle te brzine se ne cuje.
NaravnoXepoj87 napisao:Neka pricaju ljudi sta hoce,ali takve informacije spasavaju coveka
Da neko na VG ne iznese podatke o odrzavanju V8 E klase i cenama popravki,sada bih ziveo na hlebu i masti

Pa tako nekako, tom motoru 1.9TDi 105KS ta brzina je najgora sto se tice buke. Nije on bucan kao Skoda Octavia na toj brzini, ali nije ni to to, na 120 se ne cuje, na 140-150 se ne cuje, a na 130 +/- 5km/h stvara malu buku. I sto sam vec spomenuo do 30-40 se cuje da je dizlo.fq400 napisao:U čemu je fora s ovim? Logično je da s porastom obrtaja raste i buka... Je l' u pitanju neka rezonanca ili nešto drugo, pošto sam i ja primetio da mi je auto na 140 neuporedivo tiši nego na 130 km/h.dag81 napisao:Brzina koja mu ne prija je oko 130, mislim na buku, pre te brzine i posle te brzine se ne cuje.


