VW Golf VII

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: VW Golf VII

Post od perfiko »

Texonja,
da se ponovo pokrene proizvodnja Golfa II sa 30+ god starim dizel motorom od 1.600cc, taj bi koštao više nego GVI, a prodavao bi se kod nas 3x više od GVI i PC-a zajedno. :smesko:
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3880
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od swemir »

ja licno ne bih voleo da se golf spusti na nivo ovozemaljskih automobila, jer svakako smanjenjem troskova za 30% postace, samo jedan obican auto, kao i svaki drugi... :mrgreen: :mrgreen:

da dodam, na novoj jetti lim je nevidjeno tanak, kao na nekom japancu ili francuzu.

kad sam otvorio vrata, pored nekog kretena koji je stao tik uz mene, i naslonio moja ogromna vrata, ceo lim na vratima jette se pomerao, kao da je od papira.

to sam do sad primecivao samo na toyotama... definitivno su ga otanjili
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: VW Golf VII

Post od Floyd »

Zapravo u tome i jeste poenta.
Smanjenje troskova proizvodnje znaci slabiji kvalitet.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7531
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od dag81 »

Slazem se, nikako mi se to ne svidja ako bude tako, tj. ako jure ostale da kostaju kao oni. To sam i ranije pisao.
Aj videcemo, ali definitivno ne volem taj pravac kojim ide VW, moracu da vozim AUdi jer ce on valjda ostati koliko toliko kvalitetan u svim pogledima, ili cu precu u MErc.
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5700
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: VW Golf VII

Post od dunx81 »

Voleo bi da malo iskoce iz klisea sto se tice dizajna i izbace nesto sa malo smelijim crtama...jes da nije ista klasa al sta fali scirocco-u. .
Lep je Golf,daleko od toga al daj ga malo rastegni....sve mi nekako lici da ce Golf 10 tamo neke 20xx biti "besan" kao sto je sad npr Astra.
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7531
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od dag81 »

Ako iskoce iz klisea i pocnu da lutaju u dizajnu, ode mast u propast, dzabe su krecili.

Sciroccu nista ne fali, osim sto je sportskiji, samim tim Golf ne mora biti, jer su slicna auta, ovaj decacki a ovaj drugi porodicni.

Ja mozda jesam malo konzervativan, ali sto vise kosih i nepravilnih linija, to ruznije posle x godina.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od Sloba »

I dalje sam ubeđen da debljina spoljnog lima može, ali ne mora imati veze sa kvalitetom automobila. Pre svih, dokaz tome su japanski automobili koji oduvek imaju tanke spoljne limove, istovremeno držeći vrhove svih mogućih i nemogućih lista koje ne ocenjuju subjektivne utiske kvaliteta, već rezultate iz eksploatacije, ono što je za kola bitnije od svega. Debljim limovima se povećava masa, proizvodna i prodajna cena automobila, ekolozi će reći i potrošnja goriva i zagađenje okoline. Sam kvalitet limova, novi materijali i tehnike, konstrukcija kostura, profili, varovi, ojačanja, deformacione zone... sve je to bitnije i kola čini manje ili više kvalitetnim i bezbednim.
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3880
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od swemir »

Jeste, ali debljina lima daje subjektivanosecaj robusnosti, ali i objektivan.

zato su nemacki automobili nekako robusniji, jer samim tim auto lakse podnosi baahtost.

Meni to nije bitno, ali onom kome je bitno, tanjim limom dobija i nezniji i ipak osetljiviji lim.

On svakako ne igra ulogu u pouzdanosti, to je druga prica. u krutosti moze da igra ulogu, jer osnovni konstruktivni sistem je od debljeg lima, pa i bolja konstrukcija sa tanjim limom mora da ima daleko vise torzija da bi dobilo na krutosti.

pricam jer se konsruktivni nosac, pravi od istog lima, samo sto je profilisan u cev, ili drugi tip konstrukcije.
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od Sloba »

Ne bih rekao da se isti limovi koriste za panele i stubove i druge delove kostura, ali ok, svakako je tačno da sve što je teže daje moćniji osećaj.
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od kvcali »

Debljina lima zavisi od vrste celika koja se koristi , ako se koriste legure super cvrstih celika, debljina se srazmerno i smanjuje, u principu neki vec odavno koriste plastiku za krila, gepeke haube..., mada ja nisam pristalica toga...
Poslednja izmena od kvcali u 02 Feb 2012, 12:14, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Reactions:
Postovi: 10691
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od Sloba »

Da bih da pravimo off, ali samo ovo da kažem. Evo, ti si Opelaš pa ćeš vrlo dobro znati o čemu se radi. Astra H karavan, 2005. godište, događaj je iz 2010. godine. Video sam je kod farbara u komšiluku, dovezena je na farbanje nekih panela nakon udesa. Kada je mastor skinuo masivnu hromiranu lajsnu sa petih vrata, deo lima na koji se nalslanja lajsna bio je rđav, skoro do stanja perforacije. Tako kada se okrene stvar, bolje bi bilo da su stavili plastična vrata gepeka. Dobro si pomenuo krila. Nekada su i branici bili metalni, zar ne? Stavljaju se i plastične haube i krovovi i, drugim rečima, sve je manje argumenata da je metal svetinja.
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od kvcali »

Nisam pristalica te plastike, opel je uveo galvanizaciju 1998. od pocetka proizvodnje astre G, na toj je verovatno posledica neke nemarnosti ili vlasnika ili mozda same fabrike, u principu, nisam vidjao ozbiljnu koroziju na tim >98. modelima,
mada u principu bitna je sasija, ovaj oklop spolja je samo konfekcija i pitanje izgleda, ali ja licno, ipak volim old school :mrgreen:
Poslednja izmena od kvcali u 02 Feb 2012, 12:25, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: VW Golf VII

Post od dragan »

Sloba napisao:Da bih da pravimo off, ali samo ovo da kažem. Evo, ti si Opelaš pa ćeš vrlo dobro znati o čemu se radi. Astra H karavan, 2005. godište, događaj je iz 2010. godine. Video sam je kod farbara u komšiluku, dovezena je na farbanje nekih panela nakon udesa. Kada je mastor skinuo masivnu hromiranu lajsnu sa petih vrata, deo lima na koji se nalslanja lajsna bio je rđav, skoro do stanja perforacije. Tako kada se okrene stvar, bolje bi bilo da su stavili plastična vrata gepeka. Dobro si pomenuo krila. Nekada su i branici bili metalni, zar ne? Stavljaju se i plastične haube i krovovi i, drugim rečima, sve je manje argumenata da je metal svetinja.
:plusone:
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3880
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od swemir »

moguce je da se ne koriste isti paneli :pardon:

mada sam video na tv kako se donose veliki rolne lima, i onda se tu prave sve komponente, i postoje prese za konstruktivne elemente, koji prave nosace, ali i prese za metalne obloge, kao sto su haube, krila...


e sad da li na lageru imaju dve razlicite debline lima u rolnama nisam primetio, mada znajuci potrosacni mentalitet, mozda i nemaju, mada ne znam...

svakako u gradjevini se ako su u pitanju konsruktivni sistemi od pocinkovanog lima, svi delovi prave od istog lima, samo se nosaci seku i formiraju grede, rigle i stubove, ali i sace, a isti lim se pravi i za oblogu, mada je onda puno osetljiviji, i opticni deluje tanje, jer nije konstruktivno ispresavijan...

tako da ko zna :zbunjen:

toliko off, ali gde je golf debeli lim nije off :kezo:
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: VW Golf VII

Post od Stjepa »

@Geza nadji neke insajderske informacije o:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -9EYFJ4Clo :mrgreen:
Odgovori