Majstori za izbegavanje
- Cp6uH
- Postovi: 1155
- Pridružio se: 28 Jan 2013, 13:50
- Garaža: Toyota Corolla TSn
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Ima i iznad top sjaja Clasurit ili tako neki servis
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
- rele
- Postovi: 389
- Pridružio se: 07 Maj 2012, 21:11
- Garaža: Honda CB 750 Four K,Ducati Scrambler F.T,Honda Monkey,Cupra Formentor,Fiat 500C
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Swift je danas otisao kod farbara na sredjivanje prethodnih gresaka i skidanje 'spaljenih' slojeva laka do zdravog.
Posle toga ja nastavljam.
Fotke trenutnog stanja nakon reklamacije i ponovnog farbanja.





















img upload
Posle toga ja nastavljam.
Fotke trenutnog stanja nakon reklamacije i ponovnog farbanja.





















img upload
Re: Majstori za izbegavanje
Bolno. Izgleda gore nego moja Alfa za koju se ne zna koliko je stvarno zgazila, plus je odavno zrela za tvoj čarobni štapić.
Tapatalk 4
Tapatalk 4
Re: Majstori za izbegavanje
Оба та сервиса су у Ситничкој улици.Cp6uH napisao:Ima i iznad top sjaja Clasurit ili tako neki servis
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Re: Majstori za izbegavanje
Kada sam postavio ovu temu, nisam samo mislio na farbare vec ako je neko imao problem sa bilo kojim fus-majstorom za kola.
Jedno je izgleda sigurno, a to je da na forumu ne postoji konsenzus koji je farbar pouzdan.
Moj auto se vratio od Releta, i kada sam ga video, shvatio sam zapravo kako ne treba i zasto se Rele hvatao za glavu. Nije bilo potrebno dodatno pojasnjavati sta je prethodni "majstor" zasrao.
Sjaj je na svim povrsinama a ne negde mat, negde sjaj. Vrata nisu talasasta vec onakva kakva treba da budu.
Na kola moze da se ceslja
Rele je poginuo da ispolira Dacinu svinjariju, sto po prozorima, kederima, retrovizorima, ili skine, ocisti i ponovo vrati moldere iz kojih su bili slojevi farbe i laka. Polirao je i stubove vrata gde se uvukla prasina od laka.
Izuzetno sam zadovoljan kako je posao uradjen mada je cela igranka bila preskupa zbog mog olakog uzimanja zdravo za gotovo da je pomenuti "majstor" pravi covek za taj posao.
Jedno je izgleda sigurno, a to je da na forumu ne postoji konsenzus koji je farbar pouzdan.
Moj auto se vratio od Releta, i kada sam ga video, shvatio sam zapravo kako ne treba i zasto se Rele hvatao za glavu. Nije bilo potrebno dodatno pojasnjavati sta je prethodni "majstor" zasrao.
Sjaj je na svim povrsinama a ne negde mat, negde sjaj. Vrata nisu talasasta vec onakva kakva treba da budu.
Na kola moze da se ceslja

Rele je poginuo da ispolira Dacinu svinjariju, sto po prozorima, kederima, retrovizorima, ili skine, ocisti i ponovo vrati moldere iz kojih su bili slojevi farbe i laka. Polirao je i stubove vrata gde se uvukla prasina od laka.
Izuzetno sam zadovoljan kako je posao uradjen mada je cela igranka bila preskupa zbog mog olakog uzimanja zdravo za gotovo da je pomenuti "majstor" pravi covek za taj posao.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24619
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Sta reci, i najboljima se desava. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Majstori za izbegavanje
Lose iskustvo servis Janko u Novom Sadu janka cmelika...
- doneo 3l ulja za zamenu i 3 filtera
oderali me ko vola 3500din samo ruke! (OK nisam pitao ali filteri su pristupacni i posao traje 20min max!, ulja, vazduha i goriva)
Posto u autu corsa D 1.3cdti ide 3.2L ulja a isti uopste ne trosi ulje ja sam vec par godine sipao 3l sto dodje na meracu izmedju min i max odma nakon zamene!
Nakon zamene kod njih ulje bi ravno na maximumu na meracu (napomena doneo sa im ulje od 1200din Mobil 0w40!) pa sad sami izvucite zakljucak kako se to moglo desiti!
Molim takodje za OK servis za Opel-a, pre svega treba mi servis za odrzavanje vozila (NOVI SAD), ako donesem ulje i filter i zakazem i nazovem da mogu da sacekam 15min da zameni ulje a ne da placam taxi i dolazim nakon 2h za posao koji traje 15min!, takodje ako kaze da je cena zamene diskova i plocica napred 1500 da bude toliko a ne sutra da kaze 2000 kao u drugom servisu gde sam bio... i da mi bilduje cene delova kod uvoznika gde sam mogu uzed po manjoj ceni od 1500din razlike!
Jos smesnije sto servisi uzimaju po VP cenama gde imaju LEP/debeo rabat pa se jos dodatno ugrade!
Pre svega u ponedeljak kupujem diskove i plocice za prednje tockove i za to mi treba servis hitno, a i treba proverit da li se kajs alternatora cuje mozda malo ili se meni cini...
- doneo 3l ulja za zamenu i 3 filtera
oderali me ko vola 3500din samo ruke! (OK nisam pitao ali filteri su pristupacni i posao traje 20min max!, ulja, vazduha i goriva)
Posto u autu corsa D 1.3cdti ide 3.2L ulja a isti uopste ne trosi ulje ja sam vec par godine sipao 3l sto dodje na meracu izmedju min i max odma nakon zamene!
Nakon zamene kod njih ulje bi ravno na maximumu na meracu (napomena doneo sa im ulje od 1200din Mobil 0w40!) pa sad sami izvucite zakljucak kako se to moglo desiti!
Molim takodje za OK servis za Opel-a, pre svega treba mi servis za odrzavanje vozila (NOVI SAD), ako donesem ulje i filter i zakazem i nazovem da mogu da sacekam 15min da zameni ulje a ne da placam taxi i dolazim nakon 2h za posao koji traje 15min!, takodje ako kaze da je cena zamene diskova i plocica napred 1500 da bude toliko a ne sutra da kaze 2000 kao u drugom servisu gde sam bio... i da mi bilduje cene delova kod uvoznika gde sam mogu uzed po manjoj ceni od 1500din razlike!
Jos smesnije sto servisi uzimaju po VP cenama gde imaju LEP/debeo rabat pa se jos dodatno ugrade!
Pre svega u ponedeljak kupujem diskove i plocice za prednje tockove i za to mi treba servis hitno, a i treba proverit da li se kajs alternatora cuje mozda malo ili se meni cini...
- pankoz
- Postovi: 769
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: Majstori za izbegavanje
Ako ti nije daleko Kać,mogu da ti preporučim majstora koji meni održava Opelova vozila poslednjih 5 godina.
Послато са LG-D802
Послато са LG-D802
Re: Majstori za izbegavanje
Jel možda Dragan?
t
t
Re: Majstori za izbegavanje
Otprilike u servisima toliko kosta taj rad oko zamene 3 filtera sa zamenom ulja.
Obicno je oko 100 evra uz ukljuceno ulje taj redovni godisnji ali on podrazumeva i jos neke druge provere vizuelno.
Najnormalnije je da servis radi na profitnoj osnovi, da je u maloprodaji skuplji deo sa nabavkom nego sto kosta deo u nekom veleprodajnom magacinu. To je oduvek tako, i u svetu je opste pravilo.
Podrazumeva se da je maloprodajna marza umerena, u nekim okvirima koji su uobicajeni na trzistu.
Obicno je oko 100 evra uz ukljuceno ulje taj redovni godisnji ali on podrazumeva i jos neke druge provere vizuelno.
Najnormalnije je da servis radi na profitnoj osnovi, da je u maloprodaji skuplji deo sa nabavkom nego sto kosta deo u nekom veleprodajnom magacinu. To je oduvek tako, i u svetu je opste pravilo.
Podrazumeva se da je maloprodajna marza umerena, u nekim okvirima koji su uobicajeni na trzistu.
Re: Majstori za izbegavanje
Ljubitelju, 30evra za zamenu ulja u Corsi u neovlastenom servisu je tebi OK cena? Naravno, fiskalni ni u ludilu. Pa toliko naplate u Beču isti posao zamene ulja u Jaguaru XF. Takodje neovlašteni, ali rade samo bolja auta.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10676
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Ne znam kako je bas u svakom servisu, ali 30€ jeste preterano. Ne znam kako opravdati da cena malog servisa kosta kao prosecna dva radna sata u vecini servisa. Ne racunam ovlascene BMW, Mercedes i slicne, a kod ostalih je 1.500-2.000 po satu. Trio, ako se uzmu delovi kod njih, ne naplacuje mali servis (bar je tako bilo pre godinu dana), pri cemu su cene delova u ravni sa drugim maloprodajama. Verovatno nisu jedini sa takvom uslugom. Kako god da se okrene, na marzi na delove ne mogu uzeti 30€, vec plafon 10-15, koliko je normalno da kostaju ruke kada rade sa tudjim delovima. Drugar koji mi odrzava kola za mali servis uzima 1.000 dinara, pri tome proveri i rashladnu tecnost, pregleda kola brzinski, po potrebi okaci na dijagnostiku... Mnogo je tri i po hiljade gde ni kola, ni servis nisu neka visoka liga.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
- Saša
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Majstori za izbegavanje
1.800 din radni sat u Stojanovu, Fiat ovlašćeni servis. Ako si već rešio da ne ideš do ovlašćenog servisa - ja bih tu zamenu ulja i filtera ubuduće radio sam i ne bih davao ni dinara nikome za tako jednostavnu operaciju. 
TT

TT
- pedja
- član 001
- Postovi: 15291
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Majstori za izbegavanje
Ukoliko se dobro secam, u Reno Savi (ovlasceni Renault servis), za mali servis /4 filtera i ulje/ racunaju manje od 2 radna sata, sa jos nekim sitnim radovima i onom njihovom "semafor" proverom automobila, a radni sat je bio oko 1800din.
Imam skoriji racun u kancelariji, pa mogu pogledati.
Kako god, 30€ za ruke u no name neovlascenom servisu nije malo.
Imam skoriji racun u kancelariji, pa mogu pogledati.
Kako god, 30€ za ruke u no name neovlascenom servisu nije malo.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10676
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Pa nije no name već Janko. Čak i ulica nosi njegovo ime.
Sent from my Samsung Galaxy Tab 3

Sent from my Samsung Galaxy Tab 3