Stranica 4 od 11
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 22:29
od Paja
Za plavog treba naći pouzdanog majstora da ga dobro pretrese. Ako je opis tačan onda ispunjava sve uslove i ima odličan motor.
Što se tiče servisa pravilo je da se uvek uradi malar mali, a bilo bi dobro i veliki ako majstor od poverenja ne potvrdi da je rađen skoro i da nema potrebe.
Mene je mali servis za Classica benzinca koštao manje od 50€. Do velikog nisam stigao.
Re: Одг: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srps
Poslato: 08 Jul 2014, 22:31
od Ivan
Na 1.3 multijet mislim da nema velikog vec se samo kontrolise i menja hidrospaner po potrebi (mislim da je 50ak eura).
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 22:39
od KDman
Dizel ako kupiš, računaj da je prešao najmanje 40000km/po godini.
Kad imaš nameru da godišnje pređeš 1-2000km, dizel je čista ludost. Skupo održavanje a ne voli stajanje, a sam auto je mnogo gorem stanju i više prešao nego sličan benzinac. Čak nemaš svrhu ni za ugradnjom TNG.
Bilo šta što gledaš može imati 1000 skrivenih mana. Prvi vlasnik, benzinac, srvisna knjižica, to mu je već neka garancija, pa makar i Skoda 1,2htp.
Mislim da možeš naći benzinca starog 3-4 godine koji nije prešao više od 30 000km, a koji ti neće isprazniti džep, pa taman da je skuplji i 1000€ od konkurencije. Po meni to treba da tražiš. Kriza je ljudi opterećeni kreditima, prodaju i takva vozila.
edit
Da li je Dacija, Fiat, Reno i sl, potpuno nebitno. Gledaj da su gume fabričke i to je to. Nema veliki servis, nema ulaganja. Zamnea ulja i filtera, reda par 30-40€
Polovnjak koji je prešao preko 120 000km, još dizel, odnese 1000€ da ne znaš za šta si dala. A opet imaš loš auto. A svaki dizel opisa koga ti tražiš, je daleko preko 120 000km
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 22:45
od dragvorl
Ja bih licno gledao nekog benzinca koji je pouzdan motor konstrukcijski kao taj Fiat 1.2 ili neki Renault 1.2 ili 1.4 atmo i tako to. Dizel samo u slucaju da je proveren auto, najbolje kupljen u drzavi i tu vozen odredjenu km. Naravno u svakom slucaju obavezna detaljna provera pre kupovine, nista bez toga. Gas se u Srbiji isplati relativno brzo cak i na malom autu B segmenta, i sa 10 kkm godisnje za 2 godine ce se sigurno isplatiti, a trebalo bi i pre.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 22:55
od KDman
Ovako nešto. Ima toga na pretek.
naravno dok se ne vidi uživo ništa nije sigurno
http://www.polovniautomobili.com/oglas4 ... lack_line/
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:10
od Jelena30
Dobro, da sumiram malo...
GP 1.3 dizel da tražim, ne benzince, a Clio benzince 1.2, 1.4 itd. Onaj plavi GP
doooobro proveriti.
Ne nameravam mnogo da prelazim, tako da generalno dajem prednost benzincima - od 1.4 pa naviše, mada može i Renoov 1.2, samo da nije VW.
Mali servis po kupovini obavezan, a po mogućnosti/potrebi i veliki.
Šta ako slučajno nema servisne knjižice - podrazumeva se da ga vozim na pregled, alli ako se tu dobro pokaže i bez nje?
Mislim da možeš naći benzinca starog 3-4 godine koji nije prešao više od 30 000km, a koji ti neće isprazniti džep, pa taman da je skuplji i 1000€ od konkurencije. Po meni to treba da tražiš.
Ovo lepo zvuči, ali koliko je izvodljivo...

Nije mi zasad zapalo za oko nešto takvo. Ponavljam - meni je cilj da je auto kupljen ovde i da je imao 1-2 vlasnika, ali ne znam koliko ću to sve uspeti da nađem.
Edit: i preporučujete Sandera?
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:10
od Aca BG
1.5 dCi nije nikako za izbjegavanje!!
Re: Одг: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srps
Poslato: 08 Jul 2014, 23:23
od Ivan
Ma vazi da 1.5 dci nije za izbegavanje...
Report of injection pump of 1.5 dci diesel breaking up and sending shards into the injectors. Definitely not caused by incorrectly filling with petrol. The reason the tank had to be flushed out is that once an injector pump sends shards of metal into the common rail, it can flow back into the tank and the shards can be so small they are not caught by the fule filter so go on to damage the fragile injectors. Quoted £3,635 + VAT for repairs. Car had full Renault service history and Renault provided goodwill of 55%, dealer 10%, total 65%.
To je za mene lutrija, kockari samo napred, kazem ja moze se zalomiti da sluzi besprekorno, a moze ti izbiti para i para, pa ko hoce nek isproba svoje sanse...
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:25
od KDman
Dizele odbaci iz X razloga. Nije za tvoje potrebe.
Benzinac koji je prešao ne više od 10 000km/godini, 2010-2011 godište, realno ćeš naći veoma lako za manje pare od 5000€.
Veoma dobro znam šta pričam, a sa tvojom dinamikom vožnje bićeš mirna 10 godina uz mala ulaganja.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:26
od Paja
1.2 benzinac u GP bi morala da probaš i da vidiš da li ti je dovoljan ili ne. Motor kao motor je dobar. Moja opservacija je bila da mu je snaga nedovoljna, ali to je moje mišljenje. Tebi možda bude dovojan. Ono šzo je sigurno je da se isti taj motor, čak 5 ks slabiji lepe vozi u klasiku.
Da ne postoji neki poseban režim uvoza vozila iz Srbije u RS? Tipa nema carine ili nešto slično?
Koliko ja znam samo jedna verzija renoovog 1.5 dci je bila loša. Sve ostale su odlične.
Sandero ako se pojavi od prvog vlasnika uopšte ne bih izbegavao. Njega su kupovali mahom ljudi koji su se trudili da za svoj novac dobiju što više jer za bolje nisu imali, a to su po pravilu ljudi koji jako čuvaju vozilo jer su svesni da će sledeče teško kupiti.
Re: Одг: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srps
Poslato: 08 Jul 2014, 23:27
od Aca BG
Ivan napisao:Ma vazi da 1.5 dci nije za izbegavanje...
Report of injection pump of 1.5 dci diesel breaking up and sending shards into the injectors. Definitely not caused by incorrectly filling with petrol. The reason the tank had to be flushed out is that once an injector pump sends shards of metal into the common rail, it can flow back into the tank and the shards can be so small they are not caught by the fule filter so go on to damage the fragile injectors. Quoted £3,635 + VAT for repairs. Car had full Renault service history and Renault provided goodwill of 55%, dealer 10%, total 65%.
To je za mene lutrija, kockari samo napred, kazem ja moze se zalomiti da sluzi besprekorno, a moze ti izbiti para i para, pa ko hoce nek isproba svoje sanse...
Послато са GT-I8190 користећи Тапаток 2
Super, blago tebi kad si izbegao na osnovu ove informacije.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:33
od dragvorl
Dobro sad, kad je bio taj problem sa 1.5 dci, pre ko zna koliko godina, to se vec desilo nekome pre na tom autu najverovatnije i otklonjeno je. Sem tog specificnog kvara sve slicno moze da zvekne i na jtdu ili bilo kom modernom dizelu. Nije to nista napravljeno kao avion, jos kada se zna da ih je vecina zgazilo ko zna koliko. Evo, svaki dan gledam sta se uvozi polovno, 70% dizeli, od toga 90% imaju 8+ godina i presli su od 100 do 150 kkm. Ono...
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:39
od Jelena30
Dizele odbaci iz X razloga. Nije za tvoje potrebe.
Benzinac koji je prešao ne više od 10 000km/godini, 2010-2011 godište, realno ćeš naći veoma lako za manje pare od 5000€.
Veoma dobro znam šta pričam, a sa tvojom dinamikom vožnje bićeš mirna 10 godina uz mala ulaganja.
Bitna je razlika između 4 i 5 hiljada evra

Ali, razumem na šta misliš, i u pravu si! Još samo da naglasim da je bitno i da je relativno prostran, zbog ovih dečje-porodičnih rekvizita.
Ok, onda GP 1.2 ostaje u opticaju, kao Clio 1.5 (vidim da ima i suprotnih mišljenja), kao i Sandero - ali, kod njega je drugi vlasnik, i nema servisne knjižice, a noviji auto (???).
Dalje, zna li iko išta o onoj Škodi Roomster? Ili da ne pitam više za nju, čini se kao neka tabu tema
EDIT:
Da ne postoji neki poseban režim uvoza vozila iz Srbije u RS? Tipa nema carine ili nešto slično?
Ne znam, raspitaću se još.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:41
od Paja
Roomster je isto što i Fabia. Sve što je rečeno za Fabiu važi i za Roomster.
Re: Polovan automobil (B segment) do 4.000e - Rep. Srpska
Poslato: 08 Jul 2014, 23:46
od KDman
Razlika između 4 i 5 000€ je velika. Tačno, ali napominjem ti da za dizela koji neki ovde nude, 1000€ ode a da ne znaš zašto, da bi ga vozila. I opet nemaš valjan auto. Stalno si kod majstora.
Pominju DCI kao loš. Svaki dizel je danas skup i nepredvidiv. U Srbiji je loše gorivo bilo uzrok propadanja tih DCI. Sad se više loše gorivo ne pravi.
Nemoj se prevariti kao ja, što sam uzeo krš, za nekih 500€ nižu cenu a sad ne zma kud ću.
Rumster je jako veliki auto, za tebe verovatno i težak za vožnju. Na oko je jako ružan. Ono što važi za Fabiju važi za njega.