Fabia karavan 1.4 16v 100ks 2004, 177k km, sticajem okolnosti supruga je dobila da je vozi posle corse B.
Dobro stanje, održavana kako treba zadnjih 5god otkako je bila u tazbini. Urađen veliki servis, diskovi i pločice, doboši, dva seta guma, novi amortizeri, bobina, set kvačila, akumulator...
Od preuzimanja pre par dana crkao mehanički i električni deo brave, 5000din. Nije dolazio kontakt kada se ubaci ključ, palila se EPC lampica kada dođe kontakt i upalim.
Maglenka desna se raspala, 1800din.
Na bordu piše 10.8 L gradske vožnje ovih dana, kratke relacije. Kao da je 2.0 turbak

. Videćemo posle 500km stanje. Ne čuje se na leru, pravo oduševljenje u poređenju sa JTD 8V. Lepo upija rupe. Unutra mrtva hladna. Vuče tek preko 3500rpm.Do tada se ništa ne dešava. Malo trocilindrično tandrkalo u corsi B je bolje vuklo.
Na proleće će 99,9% u oglase jer je supruzi prevelika, pogotovo za parking na N.Detelinari da se upucaš.
Pitanje za vlasnike: "Namestim suvozačev retrovizor i prebacim na L podesiti vozačev i desni se sjebe, jel moguće da istovremeno rade podešavanje ili je otišao džojstik?
