Juce sam poterao Paju B6 1.8TSI 160KS DSG 6 stepeni, fabricki 9S do 100, max speed po podacima 215km/h..
Mislim vozio sam ga vec, ali juce sam ga testirao koliko sam mogao da bude bezbedno. Sam rad motora je dosta bucan, pa slobodno mogu reci na nivou TDI CR motora, a sad vidim da je i Dusan isto napisao. Neverovatno, ali je tako. Naravno kad se gas potopi tad se cuje samo prijatno zujanje-zvizdenje, onaj lep benzinski zvuk koji jos malo upotpunjuje turbina. Inace auto ima 125k km, a i turbina je ispravna.
Sto se tice samog motora, odlicno povlaci, u D modu je ''mrtav'' menja brzine do 6-te(neosetno naravno) cak i kad se ide 50-60 on ga baci u 6-tu i na ispod 1500rpm. Kad se potopi gas a u D modu je, nije previse zustar, ''baci'' uglavnom 2 brzine dole i povlaci ali promenu izvrsi na oko 4000rpm, znaic ono pitomo i projektovano za tecnu voznju. Medjutim narav se drasticno menja kada je u S modu, tada i na 150 drzi u 5oj brzini, kad se potopi gas navlaci do 6500rpm i zaista lepi za sedista u bilo kom rezimu. Ma melem za voznju i preticanja, zaista je fascinantan DSG i njegova tecna i neosetna promena stepena prenosa. Manuel mod sam koristio kroz 2 sela, cisto da vidim kako povuce npr. 6om na 1500rpm, i to je sasvim pristojno. Ali npr. Tiptronik je znao ako se dobro secam kad je u mauelnom modu da pri naglom dodavanju gasa spusti brzinu-dve dole radi lakseg preticanja, i kad se ustali gas on vrati u npr 5u, tj. poslednju zadatu u manuelnom modu. Ovaj menjac to ne odradi, bar ga ja nisam naterao da odradi, pa ne mogu 100% da tvrdim da sam u pravu. Ali mislim da jesam i to mi je iskreno jedina mana ovog menjaca, ako se moze nazvatii mana, jer u D i S salta za sve pare.
Motor se odlicno nosi sa ovim autom teskim 1500kg, ni u jednom momentu se ne oseti da fali snage za bilo sta. Buka u autu je zaista minimalna, tj. vise je prijatna jer se u pozadini cuje navedeno ''zujanje'' motora, melem za usi kada se uzme da je u pitanju porodicna limuzina, kojoj je buka najmanje potrebna.
Mana ovog 1.8TSI je po meni buka na leru, bas se cuje, ali ajde u voznji je zaista tih. I naravno potrosnja. Koja uz postovanje ogranicenja na magistranom putevima sigurno moze da bude oko 6l, ali za voznju kakvu sam ja navikao da vozim, kako ide auto i sto privlaci jednostavno da stalno dajes gas, prosek je 9.5l za nekih 3000rpm od kako je kod caleta, a i bord 1 sto se resetuje posle svaka 2h isto pokazuje od 9-9.5l.
Sto se tice opreme bas je bogata(Trendline je paket plus dodaci), od ESPa,progresivnog serva, svih vazdusnih jastuka, grejaca sedista, retrovizora, dvozonkske automatske klime, tempomata(odlicne funkcije ima), borda, elektro sedista i lumbalnog dela, odlicnog fabrickog ozvucenja, borda, itd..
Udobnos takodje odlcna, primetno udobniji od B5.5, kocnice takodje odlicne, stabilnost i drzanje pravca takodje dobri, vrlo lepo odmeren elektro servo.
Sto se tice preporuke auta i motora stojim iza toga da je odlican i odlicno uparen sa DSGom. Svima koji potrosnja nije bitna sve preporuke. Ali npr. meni licno, koji predjem od 20-25k km godisnje, i u ovo vreme kad je gorivo 1.3e po litru, a plate i zarade takve kakve su, ne bih ga kupio. Mada moze mislim plin sad u TSI, tako da bi jedinu bio u igri sa tom opcijom.
Umalo da zaboravim na dva mesta je pokazao znakove habanja, a to je ispod elektro rucne kocnice(ledo od prekidaca svetla) blago se potklobucila ta gumirana plastika tik ispod prekidaca, i gde se ubacuje kljuc za paljenje, takodje ispod njega duzine neka 3cm i 0.5cm, sad da li je od priveska ili cega ne znam, ali se vidi. Sve ostalo je apsolutno kao novo i bez tragova habanja.
Evo par slicica zverka...
