Stranica 4 od 5

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 20:17
od nikaragva
Nema pravila narode, gledajte samo da što manje troši! :)

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 20:53
od Bax
Lepo su ti predlozili, uzmo domaceg Logana, Punta, Sandera.
Gledaj da ima ispod 50.000 km, ja sam jednog takvog Z10 prodao kolegi i srecno se vozi vec skoro 3 godine. Ulozio je akumulator, hladnjak klime, termostat, jedan set guma, krpljene auspuha, jedna manzetns, i 3 servisa po 5000 din. Sad je na 80.000 km, u odlicnom stanju potrosnja na otvorenom 5,2 l benzina.

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 20:56
od stefanan
Jel 1,5dci u loganu ima probleme kao onaj u clio-u ?

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 21:30
od dunx81
Bax napisao:Lepo su ti predlozili, uzmo domaceg Logana, Punta, Sandera.
Gledaj da ima ispod 50.000 km, ja sam jednog takvog Z10 prodao kolegi i srecno se vozi vec skoro 3 godine....
Eno i onaj s mojim Loganom. Bez problema je prebacio 300.000 i gilja dalje. Od toga 225k na gas,nista na motoru i oko njega nije zezalo.

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 21:35
od Bax
Sasvim dobra, proverena mehanika.

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 21:46
od nuk
Komša neki dan uzeo Logana 2005. sa plinom, 60.000Km, zimskim i letnjim setom točkova u odličnom stanju za 2000€. Po meni, odlična kupovina

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 21:47
od dragvorl
Vala bas, za te pare. Jedino korozija moze biti problem.

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 21:57
od nuk
Nema je za divno čudo

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 30 Okt 2014, 22:03
od Paja
I Blackshadow je ubio preko 300kkm sa Loganom.

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 31 Okt 2014, 08:57
od Real Madrid
Ovaj mi ne izgleda loše:
http://www.polovniautomobili.com/oglas5 ... _ambiance/

U firmi imamo 5 Dacia Sandera sa 1,5 dci motorom. Motor je izdržljiv i podnosi svakodnevno vozikanje od kupca do kupca. Kažu da je motor odličan ali da je enterijer krš. Posle 100k km, sve krcka unutra, ižuljano je i izlizano. U garantnom roku je crkla kontakt brava za paljenje kola i brave za otključavanje. Redovan servis u ovlašćenom servisu se svaku put radi i delovi su cca 12.000 RSD, a ruke cca 5.000 RSD. Na svakom malom servisu se menjaju filteri kabine, goriva, vazduha, ulja, menja se ulje i metlice brisača i podloška čepa.
Jedino je bilo skuplje kada su se menjale prednje disk pločice, prednji diskovi, sijalice, filteri i brisači. Tada je sa rukama ceh bio oko 26.000 RSD
Ne znam samo koliko izađe veliki servis, ali prema pisanjima revije SAT, trebalo bi da je negde između 65 i 70 hiljada dinara.

Čini mi se da se Grandići jeftiniji za održavanje, barem prema rečima ljudi iz voznog parka.

Definitivno se svela pretraga na vozila koja su kupljena ovde i koja imaju poznatu istoriju servisiranja.
Pošto je manji bužet gledaću da vozilo bude u što boljem stanju.
Neću se zaletati nego ću pratiti oglase i pokušaću da ulovim dobar primerak.

Jedino ako Bax bude hteo da proda Astru benzinca onda ne moram toliko da tragam. :mrgreen:

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 31 Okt 2014, 09:04
od Kuzmanovic
Tih 65 hiljada za veliki servis je nerealno, to je mozda cena u ovlascenom servisu. U neovlascenom Renoovom servisu sam radio veliki servis na tom 1.5 dci motoru (sa 80ks) i izaslo me je oko 22 hiljade sa rukama.

Ove ruke koje kostaju 5 soma za mali servis necu ni da komentarisem, koliko bi uzeli da se menja set kvacila. :srbin:

Sent from my Tesla TTL7 using Tapatalk

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 31 Okt 2014, 09:06
od Ivan
Ovi se drogiraju, cuj 65k za v.servis, pa mislim da toliko nije u porscheu za audija :D

Послато са GT-N7100

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 09 Nov 2014, 01:38
od Real Madrid
Dobio sam jednu ponudu koja me je navela na razmišljanje.
Radi se o Škodi Fabiji mk2 1.6 tdi 105 konja 2011 godište. Ne znam šta sve ima od opreme ali ima manuelnu klimu, prednje podizače, mp3, centralnu bravu, maglenke i dalje ne znam.
Deo bih dao odmah u kešu, deo bih pokrio kompenzacijom, a preostali deo u ratama prema dogovoru.

Kako su se pokazale ove dizelke?
Koliko troši, kakvi su troškovi redovnog održavanja...?
Voleo bih da saznam nešto o ovim kolima, a da se ne zalećem bez potrebe.

Tražio sam temu na forumu ali sam našao samo o Fabiji 1.2 tsi.
Pozdrav!

Re: Одг: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 09 Nov 2014, 07:49
od srdjanyo
Ovi motori su se odlično pokazalli u eksploataciji.Inače,to je "novi" motor VW koji ih ugrađuje u skoro sve modele svojih brendova.Po meni,kao stvoren za autić veličine Fabije.Uz pravilno održavanje dosta može da pređe.
Raspitaj se o istorijatu auta,servisiranju i kvarovima.Obrati pažnju na trap,mikroprekidače,kvačilo i plivajući zamajac.Cena je verovatno preko 6k,zato zaslužuje da se dobro otvore oči i načulje uši. :)

Послато са LG-D373

Re: Polovnjak do 3000 e ili novo?

Poslato: 09 Nov 2014, 13:27
od Heineken
Pisano je ovde o problemima sa ubrizgavanjem na 1.6 tdi, cini mi se da je Bax pisao o tome.