Izgleda da je u Srbiji coal roller najpopularnji sport

Sigurno nece prestati downsizing zbog ovog. NOx komponenta se tretira SCR sistemom sa Adblueom, i u vrlo visokom procentu je efikasan sistem, kroz auspuh od NOx izlazi azot (dominantni element u vazduhu koji udisemo) i kiseonik. Retki su koji mogu da zaobidju SCR, mislim da je Mazda Skyactiv uspela, ali to je vise izuzetak nego pravilo. Veliki motor-veliki otpori u klipnoj grupi, razvodu, na pumpama, velika masa, previse elemenata koji ne idu u prilog smeru u kom se krece ekonomija.nidza napisao:Zato što povećanjem temperature, spuštanjem potrošnje i emisije CO2 u stvari povećavaš emisiju NO2.Dzoni_m napisao:Zasto bi bio u konfliktu? To sto je VW uradio nije nikakva negativna strana downsizinga.
Tu je nastao problem.
VW je varao jer je hteo da ti da TDI od 150KS, nenormalno štedljiv, ali zato samo gruva azotne okside. Mapa koja emituje dozvoljene količine tih gasova sigurno nema ni blizu tu snagu ni potrošnju.
Tapatalk