starac vujadin napisao:Ako si citao sta sam napisao, napomenuo sam okolnosti u kojem je nastao hothatch. Znaci, jeftinije je kupiti Alfasud Ti, nego Alfu Bertone GTV 2000. Jeftiniji je Bravo HGT od Fiat Coupea, jeftiniji je Golf od Scirocca. Sirotinja raja ne vozi hothatch, ali "sirotinja" koja ne moze da sebi priusti sportska kola, a hoce da vozi brzo kupi hothatch.
I napisao sam da se ta klasa toliko razvila da je doslo do raslojavanja, tako da imao hothatcheve Twingo, Clio i Megane...i kao sto se svaka svtar razvije, tako ona posle nekog vremena postaje i sve skuplja, jaca, brza...Ali, nijedan hothatch nece preci neku "granicu" da prelazi u neciji drugi zabran. Naravno, da nista ne ostaje u svom izvornom obliku, ali postoje neki izvorni postulati kojih se uglavnom drze proizvodjaci.
Impreza STi je ista vrsta automobila kao i Lancer Evo X i namenjenj je takvoj vrsti ljubitelja i kupaca.
RS3 jeste hatch, jeste hot, po svojoj "filozofiji" je blizi hothatchevima nego Impreza iako je jaci od nje, ali mislim da svojom cenom obuhvata grupu kupaca koja je "iznad" hothatch kupaca. Cak je i S3 vec jako skup auto, a kamoli RS3.
Citao sam i razumem sta su izvorno hothatch-evi ("sirotinjski" sportista) i tvoja teroija je sa te strane ok.
Ono sto pokusavam da kazem je da je trziste proizvodjacima nametnulo zadatak da naprave vrhunske i luksuzne hothatch-eve koji nisu dostupni bas svima.
Tu spadaju RS3, S3, Golf R, BMW 130i, najavljeni A25 AMG...
Oni sigurno u ozvornom obliku dosta izlaze iz te definicije ali ja ne znam u koju drugu kategoriju da ih stavim.
Impreza WRX nikada ranije nije bila hatchback ali eto sad imaju i tu varijantu (opet se vracamo prici o potrebi trzista).
Znaci sad imamo, da ih nazovemo, te ekskluzivne hothatcheve (RS3 je ekskluziva i u CH) i izvorne.
Inace, opet cu pomenuti karavane, oni su nekada zamisljeni kao narodna multifunkcionalna vozila (nikada nije postojala npr. S klasa karavan, jer to nije narodna klasa) a sad imamo RS6 ili E63 AMG koji potpuno izlaze iz te ideje ali su i dalje karavani kao i drugi koji su mnooooogo jeftiniji.
Slazem se sa Pajinom definicijom za WRX STI, zapravo on i jeste na granici izmedju rally i civilnog automobila ali opet oficijelno spada u HH
