Na novoj Astri imam zatamnjena zadnja stakla lumar folijom, otprilike 80%
Na Astri G imam blago zatamnjena prednja stakla, skoro da se i ne primecuju folije, jedino kad sam pored druge astre,onda se vidi razlika, zadnje su za stepen tamnije, ali sve se jasno vidi.. Nemam sliku, ali kad uslikam postavicu.
Zaustavljan sam 100x i nikad mi niko nista nije rekao, a nadam se i da nece
a kakva je razlika izmedju lumar i aswf folija? jer ovi u black serv. traze 110-130, a u kg, lik sa aswf 100e, i ja na kako da znam koju bi foliju stavljao na vozacevo staklo sa strane, pa ono za ove saputnike nazada, i zadnje staklo,a da panduraci ne zezaju?
Da prenesem jedno iskustvo drugara koji vozi u NS službenu opštinsku Super B zatamnjenu.
Zastavi ga murija, videli da nije vezan, dogovore se za jednu crvenu, on da krene a ovaj kucka u stakla uz komentar "a šta ćemo za folije"
Ali ladno iako mu je dao jednu crvenu, srećom ima dokumentaciju da se to ne odnosi na službena vozila državnih, opštinskih itd. institucija, a ovaj "dobro si mi rekao, nisam znao"
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Ovo se siri netom, jos ne znam da li je provereno ili ne
DOZVOLJENO NAKNADNO ZATAMLJIVANJA AUTO STAKALA.
IZASLA JE PROMENA PRAVILNIKA KOJI SMO DUGO ČEKALI.
BROJ SLUŽBENOG GLASNIKA 040/2012
Vozač suvozač do 30%
Iza vozača (iza B stuba) NEOGRANIČENO
Stepen refleksije do 15%
Члан 72.
(i) Ветробран и сва стакла на моторном или прикључном возилу, осим предњег ветробрана на мотоциклу и мопеду с два или три точка и без кабине возача, лаком четвороциклу без кабине возача и четвороциклу који немају кабину возача, морају бити хомологовани и уграђени у складу са одредбама једнообразних техничких услова. Ветробрани морају бити слојевити – ламинирани, односно не смеју бити од каљеног (са ознаком у знаку хомологације „TOUGHENЕD” или „TEMPERED”) стакла ни када се накнадно замењују, осим за возила чија највећа брзина не прелази 40 km/h.
(ii) Ветробран се не сме накнадно затамњивати. Бочна окна у равни возача могу бити накнадно затамњена тако да укупна вредност пригушења светла не прелази 30%. Остала стакла на возилу могу бити накнадно затамњена без ограничења укупне вредности пригушења светла при чему на возилу морају бити уграђена два бочна ретровизора.
(iii) Степен рефлексије стакала на возилу не сме прелазити 15% како не би дошло до заслепљивања других учесника у саобраћају.
(iv) Одредба става 2. овог члана не односи се на возила државних органа.
(v) Одредбе овог члана не односе се на возила која су произведена, односно први пут регистрована пре 01. априла 1971. годин
Mnogo je prijatnije sesti u auto koji je zatamljen ako stoji na suncu, jedino što noću nekom može da bude problem vožnja sa zatamljenim ako je preterao.
Planiram svakako da zatamnim lavića. Pa kud puklo.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
za ova klasicna zatamnjenja znas, a za soferku postoji ona termoprekidajuca folija, providna ne bas 100% i stavi se na soferku, a moze i na vozacki/suvozacki prozorcic, a samo za soferku znam da je oko 80ak eura. Ali barem je isti osecaj kao da si stavio foliju sa zatamnjenjem
Nazad sam stavio 80%, a napred bih svakako manje od toga, da se sme. I minimalna zatamnjenost, čak i potpuno prozirna folija radi posao jer zaustavlja 99% UV zračenja tako da i to može biti opcija.
Dobio sam od majstora parče Lumarove građevinske folije i testirao sam je na sobnom prozoru. Ekstra je stvar jer ne zatamnjuje prostoriju previše, a opet se u sunce može direktno gledati. Od napolje kada se gleda, folija se ponaša kao ogledalo. 20€ je m2 sa ugradnjom. Ko nema roletne na krovnim prozorima, ovo je spas.
Stavi termoreflektujuce folije napred.
One skoro ni da nemaju zatamnjenje, tj imaju jer svaka folija mora da ima, al i sa tim malim % bi upao u ovih 30% ako se to pokaze kao tacno.