2023 Škoda Superb
- zdushan
- Postovi: 2240
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Škoda Superb
Nije
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Gaginh0
- Postovi: 9767
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2023 Škoda Superb
Kako nije? Okačio je sliku od mk3 (mk3,5), a postovi su prebačeni u temu o aktuelnom Superbu.
Re: 2023 Škoda Superb
Mislim da su to neki zaostali sto se nisu prodali. Auto je odlican, ali skakuce ko jarac, gubi kontakt sa podlogom preko neravnina. Nista se tu ne desava dramaticno, samo izgubi grip pa ga uhvati u milisekundi, cak i kad se ne skrece.
Bio bih srecan da ga imam, bas sam se nauzivao
Bio bih srecan da ga imam, bas sam se nauzivao
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: 2023 Škoda Superb
Ako je bio pun ljudi i ponešto u gepeku, tako se ponaša i O4 ako se zadnje gume ne naduvaju koliko je preporučeno za pun auto.
- zdushan
- Postovi: 2240
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Škoda Superb
Pa nije jer je pisao u mojoj temi "Superb 4x4"Gaginh0 napisao:Kako nije? Okačio je sliku od mk3 (mk3,5), a postovi su prebačeni u temu o aktuelnom Superbu.
Ovaj nit je moj, nit je 4x4

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Škoda Superb
Samo nas dvojica. Ne izbacuje neke greske za pritisak u gumama.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: 2023 Škoda Superb
Ja se druzim sa jednom takvom 4x4 dsg samo 200ks nekih 5.5k km i nisam primetio da je auto nestabilan ili da gubi kontakt sa podlogom. U ovoj kilometrazi bio je put u SLO, GR, par puta do Tare i Divcibara.
Ja bas volim voznju po krivinama i da ga malo pritisnem i nigde nisam primetio da je pozadi nestabilan, cak hoce malo preko nosa kad se rano pritisne gas u krivini.
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Ja bas volim voznju po krivinama i da ga malo pritisnem i nigde nisam primetio da je pozadi nestabilan, cak hoce malo preko nosa kad se rano pritisne gas u krivini.
Sent from my SM-S938B using Tapatalk
Re: 2023 Škoda Superb
Vozio sam ga do Rima, i nazad, da li je moguce da se promeni nesto kad menjac prebacim u sport mod, sto se tice vesanja?
Cini mi se da je znacajno bolje u tom sport modu kad ubacim menjac, sto se tice skakutanja zadnjeg dela
Cini mi se da je znacajno bolje u tom sport modu kad ubacim menjac, sto se tice skakutanja zadnjeg dela
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- carov2
- Postovi: 5163
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: 2023 Škoda Superb
Ukoliko je samo menjač, tj, ručicom D pretvoriš u S, nije moguće, to su parametri samo menjača.
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
Re: 2023 Škoda Superb
Ako si prebacio u mod selektoru na sport, ne na menjaču, a auto postao upravljiviji, onda ima DCC. Volan takođe smanji servo asistenciju.
- zdushan
- Postovi: 2240
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Škoda Superb
When you activate Sport mode, the DCC system makes the following changes:
Suspension: The adaptive dampers stiffen, which reduces body roll and pitch. This keeps the car more controlled and stable during cornering and hard braking.
Steering: The power steering assistance is reduced, resulting in a heavier, more direct, and responsive feel. This gives the driver better feedback from the road.
Engine and Transmission: The engine becomes more responsive to throttle input. In models with a DSG automatic transmission, the gearbox holds gears for longer and shifts at higher engine revolutions (RPMs).
Assistance Systems: Other driver-assistance and safety systems also adapt to the sportier settings.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Suspension: The adaptive dampers stiffen, which reduces body roll and pitch. This keeps the car more controlled and stable during cornering and hard braking.
Steering: The power steering assistance is reduced, resulting in a heavier, more direct, and responsive feel. This gives the driver better feedback from the road.
Engine and Transmission: The engine becomes more responsive to throttle input. In models with a DSG automatic transmission, the gearbox holds gears for longer and shifts at higher engine revolutions (RPMs).
Assistance Systems: Other driver-assistance and safety systems also adapt to the sportier settings.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Škoda Superb
Ne znam sta tacno ima, ja sam samo na menjacu drskici, cimnuo ga prema nazad, i on udje iz D u S.
Definitivno drzi obrtaje na visem nivou, tj kasnije salta.
Pozadi nije ni jednom zabacio zadnjih 300km, dok je pre stalno zabacivao cim je put losiji.
Inace ima i one ruckice pored volana, kao za rucno menjanje brzina, ako to nesto znaci....
Putovanje sa ovim kolima je stvarno pesma, ceo dan bih mogao da ga vozim....
Malo ima neke cvrcke po kabini, i te gume se tresu malo oko 150.
Definitivno drzi obrtaje na visem nivou, tj kasnije salta.
Pozadi nije ni jednom zabacio zadnjih 300km, dok je pre stalno zabacivao cim je put losiji.
Inace ima i one ruckice pored volana, kao za rucno menjanje brzina, ako to nesto znaci....
Putovanje sa ovim kolima je stvarno pesma, ceo dan bih mogao da ga vozim....
Malo ima neke cvrcke po kabini, i te gume se tresu malo oko 150.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- zdushan
- Postovi: 2240
- Pridružio se: 12 Jan 2013, 13:02
- Garaža: Škoda Superb 2.0 TDI 4x4
- Lokacija: Beograd
Re: 2023 Škoda Superb
E to baš nema neke logike, jer sa tim ubacivanjem menjaca u S mod, nista se drugo ne menja...
Ja sam na AP i nekoj light magistrali u Individual (većina postavki Comfort), ili normal, a kad krenu krivine (Šavnik varijanta) ide Sport obavezno... Razlika je bas drastična kako se vozi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Ja sam na AP i nekoj light magistrali u Individual (većina postavki Comfort), ili normal, a kad krenu krivine (Šavnik varijanta) ide Sport obavezno... Razlika je bas drastična kako se vozi.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Škoda Superb
Ja vozio par godina ovu poslednju Fabiu, i nevezano za menjač - tačno je ovo iznad što je pisalo na engleskom za servo asistenciju. U S modu značajno očvrsne volan, dok je u D modu bio lagan k'o pero.
Primećujem da je to bilo na Fabiji, jer je u pitanju poslednja generacija, ali već Karoq 2019.gpdište, koga trenutno vozim, ne pruža taj osećaj za volanom. Praktično nema razlike na volanu između S i D moda.
Sent from my SM-S936B using Tapatalk
Primećujem da je to bilo na Fabiji, jer je u pitanju poslednja generacija, ali već Karoq 2019.gpdište, koga trenutno vozim, ne pruža taj osećaj za volanom. Praktično nema razlike na volanu između S i D moda.
Sent from my SM-S936B using Tapatalk
Re: 2023 Škoda Superb
Nema veze sa modom, evo put kroz Cro, auto je ko bambi ponovo.
Los je dosta AP kroz Cro.
Vozim oko 130.
Los je dosta AP kroz Cro.
Vozim oko 130.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.