Bojim se da su se zeznuli sto su dizel izbacili, ipak je to dzipic za atar, bar bio.
Mada sa ovim cenama i motorima, izgubio je sustinu postojanja. Kao da cilja kupce Suzukija tipa SX4, koji nikada nece uzeti Duster.
pedalaš napisao: 04 Jan 2024, 19:08
Koliko znam, Dačija je i do sada na svim modelima kao deo standardne opreme imala AEBS (ali, onaj koji ne prepoznaje pešake i bicikliste), a nudila je opciono i upozorenje na vozila u mrtvom uglu.
Line Assistant nije imala ni opciono, niti nešto od naprednijih sistema (koje je Reno svakako barem opciono nudio). Ako po tome Dačija nije napredovala sa novim modelom, tada je akvitna bezbednost novog Dustera ostala gde je i bila.
Lepo je to što će novi Duster u višim paketima biti nudjen sa digitalnim instrumentima, ali, neki napredak svakako treba da postoji.
A praktično novi Duster kao AWD uz TCE se sada nudi po većoj (najnižoj) ceni od one po kojoj je prethodni Duster na kraju svoje karijere nudjen kao AWD (uz DCI).
Pri čemu je ovaj TCE 130 3-cilindraš i blagi hibrid, a uparen je sa 6MT (i kao FWD i kao AWD).
Navedena oprema se ugrađivala u modele od 2021. godine.
Najskuplji Duster 2 (extreme dizel) košta oko 25000, tako da za Duster 3 ful hybrid cena od 28000 je ok i reálna.
@dag81
Nije SX4 nešto mnogo ni drastično kvalitetniji što se tiče unutrašnjih materijala.
Pa, suzuki S-Cross sa 4WD pogonom i motorom 1,4T (koji je takodje blagi hibrid) u drugom paketu opreme kod nas košta ispod 27.000. Pri čemu Duster onu opremu može samo da sanja.
pedalaš napisao: 04 Jan 2024, 19:08
Koliko znam, Dačija je i do sada na svim modelima kao deo standardne opreme imala AEBS (ali, onaj koji ne prepoznaje pešake i bicikliste), a nudila je opciono i upozorenje na vozila u mrtvom uglu.
Line Assistant nije imala ni opciono, niti nešto od naprednijih sistema (koje je Reno svakako barem opciono nudio). Ako po tome Dačija nije napredovala sa novim modelom, tada je akvitna bezbednost novog Dustera ostala gde je i bila.
Lepo je to što će novi Duster u višim paketima biti nudjen sa digitalnim instrumentima, ali, neki napredak svakako treba da postoji.
A praktično novi Duster kao AWD uz TCE se sada nudi po većoj (najnižoj) ceni od one po kojoj je prethodni Duster na kraju svoje karijere nudjen kao AWD (uz DCI).
Pri čemu je ovaj TCE 130 3-cilindraš i blagi hibrid, a uparen je sa 6MT (i kao FWD i kao AWD).
Navedena oprema se ugrađivala u modele od 2021. godine.
Najskuplji Duster 2 (extreme dizel) košta oko 25000, tako da za Duster 3 ful hybrid cena od 28000 je ok i reálna.
Da, tačno je to što si napisao (i nije u koliziji sa onim što ja napisah), ali, taj novi Duster kao klasičan hibrid je samo 2WD. To nije za bilo kakvu pravu terensku vožnju, dok je onaj prethodni Duster uz DCI (pošto je bio 4WD) bio sposoban za terensku vožnju. To je ogromna razlika. Dozvolili su da sa novim Dusterom najskuplju verziju nude u varijanti koja uopšte nije terenac. Da nije tužno, bilo bi smešno za model koji je uvek reklamiran kao terenac.
Meni je značajnije to što sada nude 4x4 i u benzinskoj i u dizel varijanti, nego što postoji taj hibrid. Ono što Dustera prodaje je činjenica da je najeftiniji auto sa pogonom na sva četiri točka, kakvi skupi, napucani opremom hibridi i bakrači, nije to ciljna grupa Dacie.
Saša napisao: 04 Jan 2024, 20:53
Meni je značajnije to što sada nude 4x4 i u benzinskoj i u dizel varijanti, nego što postoji taj hibrid. Ono što Dustera prodaje je činjenica da je najeftiniji auto sa pogonom na sva četiri točka, kakvi skupi, napucani opremom hibridi i bakrači, nije to ciljna grupa Dacie.
Gde vidiš u cenovniku novi Duster kao dizel? Ne postoji.
A 4x4 samo kao 3-cilindraš i to blagi hibrid.
Po ceni koja u "iole sličnoj" opremi za 4WD nije niža nego za S-Cross kod nas. Kažem sa razlogom "iole sličnoj", jer nikako nije slična, pošto i najjeftniji suzuki (pa bio to i maleni Ignis) u osnovnoj opremi ima bezbednosne sisteme koja ni najskuplja dačija nema ni kao opciju.
Dačija je sa novim Dusterom definitivno postala preskupa.
^
Eto, Pedja je ostavio kompletan cenovnik. Znači, tad je najskuplji Duster koštao za nijansu više od najjeftinijeg novog Golfa. Po ovim cenama koje su predviđene za novog Dustera, odnos cena sa Golfom 8 je isti. A za VW niko nije rekao da je poskupeo?
Ja sam polako sve prihvatao, ali kad sam video da je Fabia IV 25.000€ tad sam shvatio da je sve otišlo u qurac. Iz prostog razloga sto je u mojoj kući 2015. kupljena nova Fabija III u Style opremi sa još nekim dodatnim sitnicama i najjačim benzinskim motorm za nekih 12.600€.