Peugeot 205 GTI

Oldtimeri, youngtimeri i automobilski klasici
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Peugeot 205 GTI

Post od 16_Valve_ »

Pezo je generalno stao sa bilo kakvim razvojem trkackih motora... Koncentrisali su se na prosecne "potrosace" i bave se slabijim motorima... Hteo sam da kazem da F7P nije ni po cemu pogodniji za doradjivanje od XU9J4...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11442
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Peugeot 205 GTI

Post od starac vujadin »

I kada je stao i tada je Renault imao više snage (182), a nije stao sa razvojem motora (jeste sa hothatch-evima, nažalost), nego je otišao na turbo i saradnju sa BMW-om.
Korisnikov avatar
16_Valve_
Reactions:
Postovi: 918
Pridružio se: 17 Jan 2012, 12:32
Garaža: Golf 3 GTI 16V
Lokacija: Zrenjanin

Re: Peugeot 205 GTI

Post od 16_Valve_ »

Znam, ne poredim kompletnu gamu Renoa i Pezoa, nego samo ta dva motora, 1.8 16v i 1.9 16v... Kad kazem da je stao sa razvojem, mislim na hot hatch automobile :)
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Peugeot 205 GTI

Post od elMaestro »

Renoov 1.8 16v pre može da se poredi (po snazi u fabričkom stanju) sa Pug-ovim XU9JA (8v) koji ima 122/130ks sa i bez katalizatora. Od 16v-a je najefikasniji 1.9 bez kata od 160ks, onog od 147ks su umrtvili (ide i on, ali ne kao stari 16v), a onaj 2.0 iz novijih MI16 jeste da ima 155ks, ali ga niko ne ubacuje u 205. Možda što je teži od starog (razlika između 2.0 i 1.9 je oko 100kg, nemoguće da je sve otišlo na opremu na novom modelu), a možda i što je komplikovaniji od 1.9.

P.S. gledam one oglase, zar nije Wiliams imao 2.0 motor od 150ks?
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11442
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Peugeot 205 GTI

Post od starac vujadin »

Jeste, ali naši vole da lupaju u oglasima i sve nazivaju Williams. Samo je jedan Williams u oglasima i košta preteranih 5000.
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Peugeot 205 GTI

Post od elMaestro »

Taj u Ćupriji se prodaje ko zna od kad, te pare u Srbiji neće nikad uzeti. Da je pametan, pa da ga oglasi napolju, možda bi nešto i uradio.
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
Bax
Reactions:
Postovi: 12066
Pridružio se: 11 Jan 2012, 22:37

Re: Peugeot 205 GTI

Post od Bax »

Ja bih voleo kad bi nasao neki 205 ili 309 GTI, cisto malo da se luduje.
Skoro sam imao priliku da vozim 106 sa 1,6 motorom isto ide odlicno....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Peugeot 205 GTI

Post od elMaestro »

http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... i_tek_reg/

Morao sam da ga postujem ovde. Najočuvaniji primerak posle onog Miami blue (koji je otišao u Hrvatsku :uplakan: ). Evo, ako @Ni.St vidi temu mogao bi da kaže nešto o autu, pošto vidim da su fotke njegovih ruku delo. ;)
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Peugeot 205 GTI

Post od elMaestro »

http://www.carclassic.com/Peugeot_205_T ... _EC20.html
Auuu :uf: :uf: :uf: :trljamoci: :trljamoci: :trljamoci:
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3408
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Peugeot 205 GTI

Post od elMaestro »

http://www.shinyracing.no/bilder.html
http://www.shinyracing.no/minpug205.html
Članak o 205-ici iz Norveške. Jedna od najbolje urađenih na svetu, po mnogima i najbolje. Čist entuzijazam, nekima (mnogima) i ludost, ljubav...
base car: Peugeot 205 1.9 GTI '87

engine: rebuilt from scratch, 4 cyl, 1905 ccm 8 valve, XU9J2 1.9 GTI motor, balanced bottom end, compression ratio 10,5:1 (negdje pise i 11,5:1), Kent PT27 cams, group N valve springs, pockets machined in pistons for valve clearance, ANSA 4-2-1 manifold, 2" custom exhaust with 3" centered outlet, twin Weber 45DCOE carbs, H&H ignition custom made distributor, HPD carbon air intake box, vibrant air filter, Earls fittings and braid hoses, Holley blue fuel pump & regulator, HPD polished coolant and oil breather tanks, custom made poly lower engine mount, group N upper engine mounts

transmission: BE1, 5-speed gearbox, lower final drive, sintered 4-paddle clutch, Quaife LSD, group A gear linkage, quickshift

suspension: KW Variant 2 coilovers, uni-ball top mounts, Hokus-Pokus inner wings for adjustable camber, 309 GTi front suspension arms, poly bushes all around, modified rear axle; -2.2 degree camber, castor angle changed, solid rear mounts in aluminum, 21mm torsion bar/23mm anti-roll bar, brace between front struts and bulkhead

wheels & tyres: 6.75x15" PTS Speedline SL434S, Yokohama A048 tyres

brakes: 306 GTi calipers, 285mm Black Diamond combi discs, Ferrodo DS 2000 pads, 23.9mm master pump, braided hoses, Wilwood brake bias adjuster

interior: fully stripped, 10-point weld-in roll cage connected to front struts, Sparco Touring seats, Sparco 4-point belts, Sparco steering wheel, custom dash in carbon and alcantara, custom floor with narrower exhaust tunnel in order to mount seats to the floor, carbon fibre doorcards and floor, Autometer shiflight and oil pressure warning, custom wiring loom

exterior: rebuilt from bare shell, seam welded, sunroof removed and plated, automat bonnet, smooth tailgate, custom front spoiler with air intake for cooling brakes, carbon fibre wing mirrors, BSR Aerotek gold anodised titanium and aluminium bolts/nuts, full respray in primer white
Na autu je, kao što se može videti, uglavnom sve izmenjeno. Jedan od ekstremnijih primera (za koje znam) što se tiče skidanja kg. I nadaleko čuvene SL434 felne (koje se meni npr. sviđaju samo zato što su ultra retke, a na 205-ici mi bolje leže klasične SL299 15-ice). Školski premer hardcore-a. :D
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Peugeot 205 GTI

Post od NexT »

http://www.peugeotcafe.com/t4934-peugeot-205-gti

e, ovako se radi sredjivanje GTI-a :o
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24614
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Peugeot 205 GTI

Post od dragvorl »

Ovo je najbolje, rastaviti do sasije pa natenane.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
205_GTI
Reactions:
Postovi: 8
Pridružio se: 19 Okt 2012, 18:03
Lokacija: Beograd

Re: Peugeot 205 GTI

Post od 205_GTI »

http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... t_205_gti/

Automobil je od Cilleta iz Smedereva,vidim da postoji sumnja u to sto je napisao u oglasu pa mozda ne bi bilo lose da svi koje ne veruju odu do njega i provozaju se...:-)
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9301
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Peugeot 205 GTI

Post od dragan »

druze nije sporno da je brz, vec i fabricki je to brz auto, ali sporno je to sto pise da je ulozio gomilu para a auto izgleda prilicno lose.
umesto cipa i titanijumskih ventila bolje da mu je sredio izguljen volan i sedista.
posto si upucen u auto, koliko je snage dobio cipom ( posto je to jak argument ) i kako je to izmerio?
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Peugeot 205 GTI

Post od methane.master »

Čipovao atmo motor? :think:
Širim haos!
Odgovori