Vesti iz auto-industrije

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Fiat: new Punto postponed to 2015?

Production of the new Fiat Punto will be postponed to 2015? The sources said the automotive industry to Thomson Financial, as reported by the Sole 24 Ore .

Apparently not received any confirmation from Fiat, and everything is postponed to the end of October, the presentation of the new business plan and capacity utilization during the quarter.

This is not the first slip for the new point. If at the beginning there was talk of 2013, they were then rumors that indicated the date to 2015, but last June Sergio Marchionne had spoken of wanting to reconsider the project.

Last month point has given the scepter of best-selling car in Italy with the new Panda produced in Pomigliano. About plants, is some doubt about Cassino where, according to Thomson Financial, the production "is modest and could be merged to another establishment"; different situation Mirafiori considered a "symbol too strong." All the while these days are coming in the first 500L produced Kragujevac, in central Serbia.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Neki kažu da se Quattro vraća.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Zakočena prodaja vozila
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... aja-vozila

Od početka ove godine drastično opala prodaja novih automobila u Srbiji, žale se uvoznici i trgovci. U prvih sedam meseci 14.542 kupca, ili 27,5 odsto manje nego lane

Na prodaju luksuznih vozila ekonomska kriza nije mnogo uticala

SALONI automobila u Srbiji su opusteli kao polja spržena jarkim suncem. "Elementarna nepogoda" koja je pogodila naše uvoznike automobila dolazi iz "presahlih" novčanika kupaca, a dokaz za to je nikada slabija prodaja. U julu je prodato 1.980 automobila, što je za oko 500 vozila manje nego u istom mesecu lane, skoro tri puta manje nego u julu 2008. kada je prodato preko 5.500 vozila!

U prvih sedam meseci ove godine, nove automobile je pazarilo samo 14.542 kupca. To je za 27,5 odsto manje nego u istom periodu lane kada su prodata 20.783 nova automobila! Prava razmera ove "suše" vidi se tek kada se uporede prodajni rezultati iz ove i 2008. godine, kada je u prvih sedam meseci prodato 36.610 automobila.


- Ogroman pad prodaje je nešto sa čime se svako od uvoznika snalazi na svoj način. Mi u "Euro sumaru" smo ipak, uspeli da u poslednja dva meseca čak i podignemo prodaju u odnosu na isti period prošle godine - kaže za "Novosti" Željka Karić, zadužena za odnose sa medijima u kompaniji koja uvozi "Suzuki" vozila.

LUKSUZNO PROLAZI
BRENDOVI iz takozvanog "premijum" segmenta, "mercedes", BMV, "audi", zadržali su "uobičajene" prodajne kvote. Na prodaju luksuznih vozila ekonomska kriza, svuda u svetu, pa ni u Srbiji, nije mnogo uticala. Čak su kod nekih uvoznika, rezultati prodaje i bolji, jer su cene "drumskih krstarica" takođe dosta jeftinije nego ranijih godina.



Ipak, kaže ona, taj rezultat je pomalo nerealan jer se poklopio sa letnjom akcijom "Suzukija" u kojoj je moguće pazariti popularni "Suzukijev" model "SH4" za manje od 10.000 evra.

- Možete da prodate više kada kupcima vozila iz "B" segmenta ponudite za "broj veći" auto, ali to je teško održivo na duži period. Činjenica je da je tržište žestoko palo i da se kraj krizi ne vidi - kaže Željka Karić.

Razlozi slabe prodaje leže u teškoj materijalnoj situaciji većine stanovništva, ali i u strahu od dodatnog zaduživanja. Iako su ponude banaka i lizing kuća, baš kao i cene automobila u Srbiji "nikad povoljnije", teško je upustiti se u takvu vrstu avanture.

- Otuda i ne čudi da je oko 70 odsto prodatih automobila otišlo "za keš" - kaže Karićeva.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od dragvorl »

Zato su oni koji su investirali u razvoj u luksuznom segmentu tokom krize dobro prosli jer je tamo pad prodaje kretko potrajao.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

Trident: Dizelaš koji juri 320 km/h

Britanska kompanija Trident predstavila je novi sportski automobil Iceni Grand Tourer. Osim specifičnog dizajna, kuriozitet je da je za pogonski agregat odabran dizel motor.
Da nije reč o običnom sportskom automobilu, vidi se već na prvi pogled. Karoserija je izrađena u retro stilu, a Iceni GT predstavlja dalji razvoj postojećeg modela Trident Iceni iz 2008.

Zamišljen kao dvosed sa sklopivim čvrstim krovom, ovaj automobil karakterističan je po svom centralno postavljenom motoru. Naime, reč je o 6.6 litarskom V8 dizel agregatu koji vodi poreklo iz programa komercijalnih vozila General Motorsa.

Pored klasičnog dizela, motor je u stanju da radi i na biodizel, palmino ulje i ulje od semena lana.
U Tridentu tvrde da je ovaj agregat u stanju da razvije 430 ks, dok obrtni moment iznosi čak 1.287Nm. Kome to nije dovoljno, Trident nudi unapređenu verziju sa 660 ks i 1.422 Nm.

Prema fabričkim podacima, Iceni GT od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 s, dok je maksimalna brzina ovog automobila 320 km/h. Ono što u Tridentu sa ponosom ističu jeste potrošnja.

Iceni GT pri konstantnoj brzini od oko 115 km/h, pri 980 o/min, troši svega 4,1 l/100 km goriva, što, zahvaljujući velikom rezervoaru, omogućava autonomiju od preko 3.200 km sa jednim rezervoarom dizela!

Trident Iceni GT biće predstavljen na događaju Salon Privé koji se održava u Londonu od 5. do 7. septembra 2012. godine, a cena ovog automobila startuje od 75.000 funti (oko 95.000 evra).

Slika

Slika

Izvor:B92
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24673
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od dragvorl »

Tezi motor od ostatka vozila.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od methane.master »

Floyd napisao:Iceni GT pri konstantnoj brzini od oko 115 km/h, pri 980 o/min, troši svega 4,1 l/100 km goriva, što, zahvaljujući velikom rezervoaru, omogućava autonomiju od preko 3.200 km sa jednim rezervoarom dizela!
Idi begaj, pa troši manje nego famozni BMW 328i. :djavo:
Širim haos!
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd »

Zanemarljivo manje :mrgreen:
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Novi Viano se testira. Izgleda mi da će izgledati mnogo ... drugačije. :)

Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od NexT »

Jel namerno ostatak karoserije starog, ili ce ovo opet biti restyle?
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Saznaćemo uskoro. Bar će prednji deo biti poznat, sa Citana.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23528
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Day Walker »

Dacia :pop:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Nemačko viđenje budućih modela iz Škode.

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Honda je nedavno izbacila (novi) Accord za američko tržište. Vizuelnih pikanterija nema toliko spolja, koliko ih zapravo ima unutra.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48091
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza »

Moguć prelazak Audija na zadnji pogon.

Audi Considering Ditching All-Aluminum Platform and FWD Layout for Next-Gen A8
http://blog.caranddriver.com/next-gen-a ... wd-layout/

Audi has little interest in discussing the next-generation A8 at the moment. After all, the current model is set to receive a face lift early next year, which hopefully will add some style to a body that, according to a prominent designer at the VW Group, looks “like it still has the camo on.” We expect the V-8 TDI to receive a boost to more than 400 hp in order to distance itself from the six-cylinder turbo-diesel offerings from Mercedes-Benz and BMW; The A8′s optional W-12 will receive turbocharging to improve its torque numbers—at present, it’s down 87 lb-ft on the 760Li and 149 on the S600.

But things could really change with the next full redesign, expected to hit the market for 2016 or 2017. Audi sources tell us that the all-aluminum body likely will be replaced by an “aluminum hybrid,” which would include high-strength steel and composite materials. Moreover, the A8 could be shifted onto the modular standard architecture, which currently is being developed by Porsche as the basis for the next-generation Panamera and upcoming Bentley sedans. The next A8 could be the first post-war Audi sedan to use a rear-wheel-drive platform (with the exception of DTM race cars), similar to the rear-drive–biased Panamera 4.

The shift to the MSB platform is not yet decided, however, we have reason to believe that Audi’s new head of R&D, Wolfgang Dürheimer, will strongly consider the rear-wheel-drive platform. It’s stronger than the MLB underpinnings the A8 uses currently; it’s designed to handle even more power; and, not least, Dürheimer—as a former Porsche R&D chief and Bentley CEO—is quite familiar with the architecture. Audi’s front-wheel-drive approach to the luxury segment is a sacred cow that might finally be slaughtered.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Odgovori