
Svaki covjek je socijalno bice i zeli da bude dobro prihvacen u drustvu (manje ili vise), u zavisnosti od toga koliko mu je to prioritetno covjek je manje ili vise podlozan da slijedi odredjene trendove da bi postigao taj cilj. Danas su SUV vozila nesto sto je "in", u trendu, na nasim ulicama i logicno je da se mnogi loze na njih i zele da ih imaju upravo iz tih razloga. Jasno je da neki SUV-ovi mogu da sluze i za druge svrhe osim za "pokazivanje" i da po neki vlasnik tog auta kupi taj auto i iz prakticnih razloga, nekome treba 4x4, nekome treba prakticnost takvog oblika vozila a ne zeli MPV ili karavan (ja bi u buducnosti mogao da uzmem SUV upravo iz ovog razloga), a neko ce uzeti X6 da lovi tek punoljetne sponzoruse...
Moj stav je da sve sto kupujemo obicno kupujemo i dijelom zbog prihvacenosti u zajednici, problem nastaje ako nesto kupimo iako nam se ne svidja ali to ipak kupimo jer je to sad moderno, npr. da moj stari sad uzme touch screen telefon da bi bio u trendu a da se realno pati sa njim, to bi bio neki primjer takve kupovine.
Neki dan vidim Infiniti QX56 kojeg vozi zena, auto je stvarno impresivno zdanje na tockovima i meni se jako svidjeo na prvu loptu, ako taj auto ustvari predstavlja njen auto kojim ide do frizera i do prodavnice to je onda cist primjer promasaja poente automobila.... Ja iskreno smatram da bi bogati muzevi, koji hoce da uzmu skup auto za zenu, zenama trebali da kupuju kabriolete, manje SUV modele ili skuplje verzije nekih automobila B/C segmenta.
Da se vratim na temu, ne treba zabraniti bilo kome da radi neprimjerene stvari sa automobilom, cak je pitanje i treba li mu zamjeriti... Neki dan vidim klinca kako divlja po Grbavici sa E klasom (w211) i u tom momentu mi je bilo zao auta, a onda sam se sjetio da i C klasa mog oca je imala ponekad slican tretman sa moje strane jer je meni bilo fora da prijedjem lezeci sa 80 km/h ili da se malo "pokazem" pred nekim cupikama u autu... Jbg. to nose godine, i to treba razumjeti...
Jednako tako ne cudi me da neko ko gaji zelju za sportskim automobilom zbog nekih razloga zavrsi sa SUV vozilom, prvi ja bi za dusu volio da imam CLK 63 AMG ali mislim da taj auto nikad necu kupiti osim ako se ne dogodi da bas imam para na bacanje... Cak i kad bi imao bas dosta novca vidim sebe u nekim "normalnijim" automobilima, tako da me ne bi cudilo da u buducnosti u nekim situacijama pokusam da budem Hamilton vozeci neki C250 cdi jer je ta brza voznja nesto sto me privlaci a jbg. ne mogu sad prodati C klasu i kupiti nekog AMG-a... Ok, slazem se ja da npr. ta C klasa nije namijenjena za trkanje protiv npr. Suzuki Swift Sport-a (od kojeg je mozda/vjerovatno brza) ali opet ako neko zeli da to radi, on ce to raditi...
Ajde sad da postavimo stvari ovako, koliko % ljudi na forumu ima Android telefone a da njihove mogucnosti iskoristava u nekoj ozbiljnijoj mjeri? Koliko ljudi na forumu ima xy drugih proizvoda cije mogucnosti ne koristi? Sigurno da svako od nas ima po neki takav proizvod koji ne koristi u pravoj mjeri i na koji je iz ovog ili onog razloga bacio pare bez da mu to treba... Po meni je slicna prica i sa SUV vozilima, kupuju ih ljudi iz raznih razloga koji vecinom nisu oni zbog kojih se konstruisu takva vozila ali zar nije isti slucaj i sa drugim tipovima automobila? Koliko ljudi koji imaju ozbiljan sportski kupe zaista i koristi njegove sportske mogucnosti, koliko ima vlasnika automobila D segmenta koji isti koriste za gradsku voznju i jos pri tome zive sami?
Treba prihvatiti tudje misljenje, ja se mogu ne slagati sa nekim ko kupi S klasu sa 250cdi motorom, ali ako je S320cdi 1998. godine imao 197ks ne mogu tvrditi da su sada 204ks ispod haube te nove S klase skandal i da tog covjeka treba strijeljati jer ja smatram da je S klasu svetogrdje voziti sa motorom ispod 6/8/12 cilindara...