Uvek daje momenat
Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Air Crash
Uvek daje momenat
Uvek daje momenat
Re: Vazduhoplovi
Jasno mi je to. Kapiram da kad si nisko nemaš vremena da se vadiš šta god da se desi.BAJKER napisao:Leteti nisko nije problem ali ako letis nisko a nemas brzinu e onda je problemsad ce ti zu objasni neke stvari
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10701
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Ajde...BAJKER napisao:Leteti nisko nije problem ali ako letis nisko a nemas brzinu e onda je problem
Nego, sta mislis, da nije krenuo u zaokret, nebitno da li je to bilo njegovom voljom ili zbog kvara, i da je pri toj brzini probao da sleti u kukuruze, kako bi prosao? Da li bi se raspao da je stomakom pri toj brzini grunuo u njivu?
Sent from my HTC One V
Re: Vazduhoplovi
Zavisi od vertikalne i horizontalne brzine 
Re: Vazduhoplovi
Mislim da ne bi bas uspeo "nezno" da aterira, sa te visine - nikako. Premalo brzine, premalo visine.
Ne znam koliko ovakav udarac izaziva traume ljudskom telu, ali i da su kojim slucajem ostali zivi, mislim da pozar ne bi preziveli svakako.
Ne znam koliko ovakav udarac izaziva traume ljudskom telu, ali i da su kojim slucajem ostali zivi, mislim da pozar ne bi preziveli svakako.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
U Vrscu sam video nasu skolsku Cesnu koja je u prilazu samo tresnula vertikalno nanize ispred travnate piste.
Uleteli su u nispono strujanje vojnog Helikoptera koji je tu stajao neki trenutak ranije.
Od Cesne nije ostalo nista. Visestruki prelomi svakog dela tela kod instruktora i kandidata.
Kandidat vise nikada nije leteo, instruktor je, pokoj mu dusi, poginuo u Pristini sa C310.
Prvo sto mi je rekao instruktor pred prvi let je
Svakom avionu prilazi sa postovanjem, jer u svakom mozes jednako da pogines. I velikom, i malom.
Inace nagib u zaokretu dodatno smanjuje stall margin, tako da je bas bio u losoj poziciji.
Uleteli su u nispono strujanje vojnog Helikoptera koji je tu stajao neki trenutak ranije.
Od Cesne nije ostalo nista. Visestruki prelomi svakog dela tela kod instruktora i kandidata.
Kandidat vise nikada nije leteo, instruktor je, pokoj mu dusi, poginuo u Pristini sa C310.
Prvo sto mi je rekao instruktor pred prvi let je
Svakom avionu prilazi sa postovanjem, jer u svakom mozes jednako da pogines. I velikom, i malom.
Inace nagib u zaokretu dodatno smanjuje stall margin, tako da je bas bio u losoj poziciji.
- Saša
- Postovi: 14410
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Vazduhoplovi
A što ti prc-aviončići koje iole jači vetrić može da obori nemaju neki padobran sa retro-raketom (ili kako se to već zove)? To bi sačuvalo brdo života.
Re: Vazduhoplovi
Sto auto nema air bag svuda po unutrasnjosti i spoljasnosti? 
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Одг: Vazduhoplovi
Samo da znas da postoje sa padobranom ali ne i sa retro raketamaSaša napisao:A što ti prc-aviončići koje iole jači vetrić može da obori nemaju neki padobran sa retro-raketom (ili kako se to već zove)? To bi sačuvalo brdo života.
http://www.youtube.com/watch?v=4a8cntPdRtk

- Saša
- Postovi: 14410
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Vazduhoplovi
Ma ne razumem se ja nimalo u to nego sam ranije video isto neki snimak i to je super izgledalo i delovalo vrlo logično da ga ima svaka ultra-laka letelica. A raketa mi je opet logično zvučala da izbaci i zategne taj padobran pošto na malim visinama kao što je bila ova u Jarku čisto sumnjam da ima dovoljno vremena i visine da se sam otvori i raširi. 
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Одг: Vazduhoplovi
Ovde na snimku padobran izbacuje neko pirotehničko punjenje. Inače mnogo dobra fora, samo obzirom na visinu pitanje koliko bi bilo od pomoći u ovom slučaju kod nas.BAJKER napisao:Samo da znas da postoje sa padobranom ali ne i sa retro raketamaSaša napisao:A što ti prc-aviončići koje iole jači vetrić može da obori nemaju neki padobran sa retro-raketom (ili kako se to već zove)? To bi sačuvalo brdo života.gledaj ovo
http://www.youtube.com/watch?v=4a8cntPdRtk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Nabila bi ga u onaj dalekovod od 25000V 
Pa ga ne bi sprzio kerozin, nego amperi.
Pa ga ne bi sprzio kerozin, nego amperi.
Re: Vazduhoplovi
nidza napisao:Znam da se manji avioni sami konstrukcijom svojom izvlače iz kovita, jedrilice, ultralake letelice, školski i školsko borbeni avioni. Dovoljno je da su komande u neutralnom položaju.
Piloti istih mi pričali, pa ako su mene lagali i ja lažem vas
Evo sta je @nidza pogresno razumeo ili su mu pogresno preneli...
Postoje avioni koji su aerodinamicki napravljeni da sami mogu da se izvade iz stolinga (ali ne i kovita kako @nidza misli) ako im se puste komande.
To svakako nisu nase UTVE vec npr. Cesne.
Vezba je uglavnom pokazna da bi ucenik stekao poverenje u avion.
Avion se natrimuje nose up i oduzme se gas da bi brzina pala do stolinga. Ako se komande ne diraju, avion ce sam oboriti nos, akumulirati brzinu, a kako je natrimovan na nose up, pocece da penje.
Kako penje ponovo gubi brzinu jer je gas oduzet, dolazi do stola pa ponovo sve iz pocetka...
U toj vezbi postoji gubitak visine kao i mogucnost da se iz nekog razloga avion svali na krilo, pa se radi na bezbednoj visini i kao sto rekoh, samo je pokaznog karaktera.