mića napisao:Ivancho, da li je dovoljno pet okretaja matice da zategne felnu? U prevodu stavljen distancer od 16mm na fabricki brezon. E sad, kazu da je 1 okretaj matice 1.5mm a da je 5 mm minimum da bude tocak zategnut.
Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk
Uff bilo bi dobro da to vidimo. U principu bi trebalo da može, ali ako smo ti nekako usput svrati samo da proverimo.
Hvala na odgovoru, doci cu svakako. Ma magarci, kad sam video da je uhvatio macolu da mlati oko abs senzora da izbije glavcinu reko ne diraj nista. Moram i letnje gume da nabacim na nove alu felne za yarisa pa tek to ne smem kod bilo koga da idem
mića napisao:.....kad sam video da je uhvatio macolu da mlati oko abs senzora da izbije glavcinu......
Au, pa ja sam još dobro prošao U KG, meni je "majstor" samo zakucao šrafove. Ne znam kako bih reagovao da neko krene prema autu sa bilo čim što liči na čekić.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
mića napisao:.....kad sam video da je uhvatio macolu da mlati oko abs senzora da izbije glavcinu......
Au, pa ja sam još dobro prošao U KG, meni je "majstor" samo zakucao šrafove. Ne znam kako bih reagovao da neko krene prema autu sa bilo čim što liči na čekić.
Nekad kada zapekne felna za glavcinu, moras prici nekim ubojitim sredstvom. Naravno, dejstvo se vrsi po gumi, ne felni.
Cascada je stvarno lep auto, samo, za fino spakovan nov primerak treba izdvojiti preko 30k evra. Ipak je to puno novca za naslednika Astre TwinTop, sada je cena polovnih primeraka pala na nekih 15-20k, cenim da će se pojaviti poneki primerak i kod nas u skorije vreme.
Ja sam to rešio na sledeći način (tako su mi savetovali moji forumaši sa http://www.e39-forum.de )
Odvrnuo šrafove prvo na zadnjoj osovini a posle na prednjoj samo JEDAN krug, pa onda krenuo da vozim po garaži (koja ima oko 400mesta & jaaako je velika) i na svakom skretanju u istoj pritisnuo kočnicu onako kulturno. Posle 3-4 skretanja samo se čulo "tak" i felne su se odlepile od glavčina. I taj milimetar "zazora do glave šrafa im je bio dovoljan da se otkače.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
kragujevac napisao:onda krenuo da vozim po garaži (koja ima oko 400mesta ) i na svakom skretanju u istoj pritisnuo kočnicu onako kulturno. Posle 3-4 skretanja samo se čulo "tak" i felne su se odlepile od glavčina.
Risto napisao:Cascada je stvarno lep auto, samo, za fino spakovan nov primerak treba izdvojiti preko 30k evra. Ipak je to puno novca za naslednika Astre TwinTop, sada je cena polovnih primeraka pala na nekih 15-20k, cenim da će se pojaviti poneki primerak i kod nas u skorije vreme.
Pa nije bas. To je vise Insignia, nego Astra. Najveca mana je to sto je preteska.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Nismo se razumeli. Tvoj primer sam projektovao na nas i onda se izjasnio kako nam fali taj prostor, ali i iz bezbednosnih razloga ne možemo da primenimo isti.
ivancho napisao:Nismo se razumeli. Tvoj primer sam projektovao na nas i onda se izjasnio kako nam fali taj prostor, ali i iz bezbednosnih razloga ne možemo da primenimo isti.
Ok, sve jasno. Nema ni ovde baš užasno puno tolikih garaža, ali eto, ja imam sreću da je grupa zgrada gde živimo imala nekog jako inventivnog projektanta pa je ono, baš ekstremno prostrana.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac